quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, was me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Groot scherm erachter van Ministerie van Justitie en Veiligheid, interessant. Niet van Volksgezondheid
Oei.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:01:32Crisisberaad is afgelopen. Persconferentie is mogelijk over een kwartier. #coronanederland reageer retweet
![]()
Als iemand nu een dagboek maakt, en die verstopt, wordt je gelijk de Anne Frank van deze uitgestorven generatie, gevonden door een of ander alien race in de toekomst.![]()
Voor de zwakkeren in de samenleving dodelijk, maar je hebt gelijk. Zieken, ziekenhuisoverbelasting, economische gevolgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zit hem toch niet sec in de dodelijkheid?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
@Slobeendquote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef Sfancta het volgende:
Als iemand nu een dagboek maakt, en die verstopt, wordt je gelijk de Anne Frank van deze uitgestorven generatie, gevonden door een of ander alien race in de toekomst.![]()
Waarom gaat het ministerie van justitie en veiligheid live
Corona-aanvallen door terroristen???VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hier hoop ik wel op.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef zipcon het volgende:
Als er 1 ding is dat ze niet gaan aankondigen is het de annulatie van ESFOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Annulering hooguit ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:04 schreef zipcon het volgende:
Als er 1 ding is dat ze niet gaan aankondigen is het de annulatie van ESFVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Update over Erdolf denk ikquote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
Corona-aanvallen door terroristen???![]()
Dat balkje bovenin 'We wachten op het begin van de persconferentie", ja wij ook
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
vond dat ook al vreemd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
Dit soort TT's
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Benieuwd wat @ikweethetookniet er van denkt.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Is deze virus eigenlijk nog steeds minder erg dan SARS, ik hoor hier namelijk nooit meer iets over. Maar de impact lijkt nu wel dodelijker te zijn.![]()
Nederland in lock-down, straks alleen nog tanks en soldaten in de straten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
Corona-aanvallen door terroristen???Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Of KPN kanaal 81.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef dewaal het volgende:
ze staan nog te wachten nog niet begonnen.
https://www.npostart.nl/live/npo-nieuws![]()
Jihadvirussenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
Corona-aanvallen door terroristen???
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Biowarfarequote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
![]()
Dat zal straks wel voorbij zijn!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
ER IS GELACH TE HOREN
IK HERHAAL ER IS GELACH TE HORENOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zal wel meevallen, als het echt fout boel was zou er zendtijd aangevraagd zijn op de grote zenders.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef Sfancta het volgende:
Justitie en veiligheid.
Dat is niet best.![]()
maar is het een zenuwachtig lachje of een alles is dik in orde lach.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
ER IS GELACH TE HOREN
IK HERHAAL ER IS GELACH TE HORENOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Al gelezenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef Caland het volgende:
DE KLASSIEKER ZONDER PUBLIEK
U LAS HET HIER VOOR HET EERST![]()
Dus Groningen heeft gewonnen?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef Minimunt het volgende:
oke eerste geval hier in de gemeente ...it giet oanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan word ik WOEDEND.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef Caland het volgende:
U LAS HET HIER VOOR HET EERST![]()
Hebben we ook geen last van Frank Lammers.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon een avondklok voor Broabant. Dat zal ze leren.
Snap niet dat @GGMM van die gast fan is.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
heywoodu
![]()
Schiet op man, ik wil de hometrainer opVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Lijkt mij ook welquote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, als het echte fout boel was zou er zendtijd aangevraagd zijn op de grote zenders.![]()
Dit neem je terug.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben we ook geen last van Frank Lammers.
Snap niet dat @:GGMM van die gast fan is.![]()
Gosternonde, SCHIET TOCH EENS OP MAN, ik moet nog blikken bonen en erwtensoep kopen voordat de supermarkten sluiten en Brabant op slot gaat!!!"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dat kan toch tegelijkertijd? Dit klinkt als een smoesje!quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
waar is het te volgen ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alles om Ajax te helpen, KNJBquote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef Caland het volgende:
U LAS HET HIER VOOR HET EERSTOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De hometrainer voor de tv zettenquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Te duur, bezuinigingen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, als het echt fout boel was zou er zendtijd aangevraagd zijn op de grote zenders.![]()
Ja, daar begrijp ik ook niks van.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap niet dat @:GGMM van die gast fan is.![]()
Is @GGMM fan van Frank Lammers?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap niet dat @:GGMM van die gast fan is.
Zo’n vermoeden had ik dus alVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ga koffie pakken.quote:
Tip: stem even op deze poll
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1236985714220453890♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Is @:ggmm fan van Frank Lammers?
Zo’n vermoeden had ik dus al(lol)quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.![]()
heywoodu
![]()
Dat is me iets teveel slepen.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Heel raar inderdaad, tot ik hier achter kwam schatte ik hem toch een stuk hoger in.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap niet dat @:GGMM van die gast fan is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee! Dat is de doodsteek voor Brabant!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ze gaan worstenbroodjes verbieden lees ik net![]()
![]()
![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ze gaan worstenbroodjes verbieden lees ik net![]()
![]()
![]()
![]()
Kappen nou!!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ze gaan worstenbroodjes verbieden lees ik net"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dat!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan toch tegelijkertijd? Dit klinkt als een smoesje!
Trainen jij!![]()
![]()
Jouw probleemquote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef kilon het volgende:
Graag geen spoilers. Ik kijk via de nos stream en die loopt altijd achter op tv.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
heywoodu
![]()
Wat een coronacamera inderdaad.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat was een beste natte nies ja!quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic is vol voordat de persco begint.
Het lijkt GAM tijdens de E3 wel.
@:dkup
@:jimbo
@:pheno
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Defensie was erger geweest.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef Sfancta het volgende:
Justitie en veiligheid.
Dat is niet best.![]()
Frank Lammers mogen ze van mij :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dit jaarquote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic is vol voordat de persco begint.
Het lijkt GAM tijdens de E3 wel.
@:dkup
@:jimbo
@:phenoYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
komt merendeel door de olie.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Intussen dow jones al bijna op -8%.![]()
of de tv voor de hometrainer slepenquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
spoiler alert: We gaan dood !!!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef kilon het volgende:
Graag geen spoilers. Ik kijk via de nos stream en die loopt altijd achter op tv.![]()
In de elleboog niezen, verrekte kut!"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dit is gewoon toen al opgenomen. Ze wisten het al jaren geleden dat dit ging gebeuren en zijn ondertussen ergens in een bunker gaan schuilenquote:! Conspiracy
![]()
ministerie van immigratie en naturalisatie was erger geweestquote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef Sfancta het volgende:
Justitie en veiligheid.
Dat is niet best.![]()
Eens. Maar met corona erbij is het allemaal wel spannend.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Gewoon iedereen een Nintendo Direct doen. Kan prima. Waarschijnlijk nog beter dan die live persco's ookquote:
Het beeld valt opeens weg
_____
heywoodu
![]()
Verbinding heeft COVID-19
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
ZWART BEELD AAARGH PANIEKThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
En dat al voor de tweede keer... gewoon smerig.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef Caland het volgende:
Vies dik wijf loopt door het beeld
Walgelijk![]()
geil. daar is een apart topic voor trouwens.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Intussen dow jones al bijna op -8%.![]()
Ik vond haar wel wat voor @JR-Style-93quote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef Caland het volgende:
Vies dik wijf loopt door het beeld
WalgelijkOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
presco is geveld door coronaFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
@JR-Style-93quote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond haar wel wat voor JR-style-93
WE doen niet aan roddelen![]()
Ik moet wel zeggen dat ik nu best lol heb zo met iedereen hier.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
heywoodu
![]()
FOK!fotograaf pakt ff z'n momentjeVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat walgelijk dikke wijf zit nu met haar vadsige hoofd vlak voor de camera
Man man manVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat was die dikke die voor de camera langsliep.quote:Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:11:32Minister-president Mark Rutte en directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding Jaap van Dissel houden dadelijk een persconferentie #coronanederland reageer retweet
![]()
Ik zit al naar al die laptopschermpjes te kijken wiequote:
_____
StukjStukje facesittingquote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond haar wel wat voor JR-style-93![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga koffie pakken.
Tip: stem even op deze poll
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1236985714220453890Dit doe je bewust.quote:De eigenaar van dit account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken. Meer informatie![]()
![]()
Kan iemand dat tweeten naar die gozer op een MacBookquote:Op maandag 9 maart 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
Dat walgelijk dikke wijf zit nu met haar vadsige hoofd vlak voor de camera
Man man man![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
heywoodu
![]()
Is @DJMO present?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit al naar al die laptopschermpjes te kijken wie
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Groot scherm erachter van Ministerie van Justitie en Veiligheid, interessant. Niet van VolksgezondheidVolgens mij komt dit omdat er een soort van "situation room" is gevestigd op een van de verdiepingen in het Justitie en Veilgheidsgebouw.twitter:fonslambie twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:27:44Dit is Nederlandse 'Situation Room', het crisiscentrum op het ministerie van Veiligheid en Justitie. https://t.co/KkY7ppQk2P reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Heb ik nog tijd om een glaasje ranja in te schenken?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
heywoodu
![]()
Zet je geluidjes ff uitVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:14:24De persconferentie begint om kwart over zeven #coronanederland reageer retweet
![]()
De Italiaanse autoriteiten zeggen dat nog eens 97 patiënten met het nieuwe coronavirus zijn overleden. Het dodental door de uitbraak van het virus in het land is daarmee gestegen naar 463.
Italië is in Europa het zwaarst getroffen door het virus. Bij 9172 mensen is vastgesteld dat ze zijn besmet. Dat waren er op zondag nog 7375.![]()
Duurt lang, ik moet nog eten
_____
Ja hoor. En lunches waar je U tegen zegt. Kijk maar naar die dikke voor de camera.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Eten ze hier ook pizza's van ons belastinggeld?![]()
Niet waar, nergens te zien. Dit is ernstig.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]Volgens mij komt dit omdat er een soort van "situation room" is gevestigd op een van de verdiepingen in het Justitie en Veilgheidsgebouw.twitter:fonslambie twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:27:44Dit is Nederlandse 'Situation Room', het crisiscentrum op het ministerie van Veiligheid en Justitie. https://t.co/KkY7ppQk2P reageer retweet
[ afbeelding ]![]()
DAT IS HET NU EN ER STAAT NOG NIEMANDquote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:14:24De persconferentie begint om kwart over zeven #coronanederland reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ITALIAANSE TOESTANDEN!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:02 schreef Zorro het volgende:
Ik had het kunnen weten. Een persco om 19:00 begint natuurlijk pas om 19:15![]()
heywoodu
![]()
Ja dat is het nu dus hequote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Eerder panic roomquote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]Volgens mij komt dit omdat er een soort van "situation room" is gevestigd op een van de verdiepingen in het Justitie en Veilgheidsgebouw.twitter:fonslambie twitterde op maandag 11-07-2016 om 12:27:44Dit is Nederlandse 'Situation Room', het crisiscentrum op het ministerie van Veiligheid en Justitie. https://t.co/KkY7ppQk2P reageer retweet
[ afbeelding ]![]()
![]()
#coronanederlandquote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik wist nog niet dat die hashtag bestond.![]()
Moet jij wetenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef KingRadler het volgende:
Ik kijk via NPO Start / NPO nieuws stream / casten via Tv naar chromecast![]()
Godverdomme, ze zitten gewoon Bossche bollen en worstenbroodjes te eten, vandaar dat ze te laat zijn. Stelletje kneuzen."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
heywoodu
![]()
Tot zover Rutte.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Straks Rutte met een ernstige blik en zegt dat we dit gaan overwinnenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
VAN ONS BELASTINGGELD!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HALLO HIER BETAAL IK NIET VOOR HOOR![]()
heywoodu
![]()
Verstopt achter de camera, te giechelen omdat zogenaamd niemand hem door heeft.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Goede stap - daar wordt het wel serieus genomen. Daarom hielden ze het in World War Z ook zo lang vol.quote:9 minuten geleden
Iedereen die Israël binnenkomt moet in quarantaine
In Israël heeft de regering drastische maatregelen genomen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Iedereen die het land binnenkomt, moet twee weken thuis in quarantaine, melden Israëlische media.
"Het is een lastige beslissing, maar het is nodig om de volksgezondheid te beschermen", zei premier Netanyahu. "De volksgezondheid gaat voor alles."I see peas of green, red roses too....![]()
Haha ja lachen johquote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als Rutte met zo'n stofmaskertje opkomt he.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Meneer Bruins net afgevoerd naar een TBS-kliniekquote:
Rutte lachte alles straks weer weg wat een kneus is het ook![]()
![]()
Rutte zit een huilende Jaap van Dissel op dit moment te troosten."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Jos Brech al over againquote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef ZwangerPetro het volgende:
Bijna een heel topic volgeluld over een persconferentie die nog niet eens is begonnen.![]()
Haha. Inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef MakkieR het volgende:
Zou me doodlachen als Rutte Corona heeft opgelopenLove is in the air!![]()
heywoodu
![]()
43quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Mooie dealquote:![]()
Door er ook maar een extra gratis zuurstoffles bij voor alle huishoudens in Nederland![]()
![]()
De vraag is, ben je dan ook een corona dode?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef MakkieR het volgende:
Zou me doodlachen als Rutte Corona heeft opgelopen![]()
HahAhAhaha ja echt lachen joh.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef MakkieR het volgende:
Zou me doodlachen als Rutte Corona heeft opgelopen
Indirecte doodsverwensing. TR gezet.![]()
heywoodu
![]()
HIJ LACHTVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:18 schreef Landgeld het volgende:
En dankbaar te bedenken dat het pas één week geleden begon met zon briefje![]()
![]()
Daar istem hoor.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
first dates komt zo"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
IK ZIE NOG NIETSThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
OH NU WELThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
heywoodu
![]()
"Wat betreft corona"
Nee! Niet die Facebooktelegraaftaal gebruiken
Komt-ie van een begrafenis af?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
nou wat een nieuws
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
heywoodu
![]()
We moeten vanaf nu alles op alles zetten op het feit dat we verdere besmettingen moeten voorkomen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
gaat nergens over"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Het zijn er al 4 Mark
_____
doodsverwensing omdat je griep hebt, je kunt ook overdrijven, is wel leuk als er bij Rutte de schrik er goed in zitquote:Op maandag 9 maart 2020 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
HahAhAhaha ja echt lachen joh.
Indirecte doodsverwensing. TR gezet.![]()
Moest lachen. 8/10quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
We moeten vanaf nu alles op alles zetten op het feit dat we verdere besmettingen moeten voorkomen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: