quote:Op maandag 9 maart 2020 18:26 schreef Jippie68 het volgende:
Hoor net dat een huisarts in Best ook Corona heeft
quote:
Dank je inver, ga het zo kijken, niet gewoon op tv dan maar in de app?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:27 schreef InverHouse het volgende:
Het kabinet geeft straks na het crisisoverleg een persconferentie met de ontwikkelingen rond het coronavirus. De verwachting is dat de persconferentie na 19.00 uur begint. De persbijeenkomst is live te volgen via NOS.nl, de NOS-app en NPO Nieuws.
lets bolk the night awayquote:Op maandag 9 maart 2020 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat niet alleen. Je had de pest aan mij ee nieuwe van het Uto forum een oud mens
Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu ga ik jou lekker bolken
Ben benieuwd wat voor nieuws ze hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je inver, ga het zo kijken, niet gewoon op tv dan maar in de app?
truequote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat weet ik, ik ken je langer dan vandaag
De nacht is voo rjou dan lig ik heerlijk in bedquote:
Ja, ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:31 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor nieuws ze hebben.
Ik ookquote:Op maandag 9 maart 2020 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De nacht is voo rjou dan lig ik heerlijk in bed
1 denk ik?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Weet je ook op welke zender dat is
O dan ben ik meestal al wel op, vaak ook wel eerder.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:34 schreef dud0r het volgende:
Lekker slapen vannacht en dan morgen weer rond 05.00 op.
voor puntenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:34 schreef dud0r het volgende:
Lekker slapen vannacht en dan morgen weer rond 05.00 op.
Ik ga het in de gaten houden. AL denk ik niet dat er veel nieuws naar buiten komtquote:
Nee om me klaar te maken voor werkquote:
Ik hopelijk niet eerderquote:Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ben ik meestal al wel op, vaak ook wel eerder.
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]voor wie gaat die dat concert dan geven als er geen publiek bij mag zijn
Tsjaaaquote:Op maandag 9 maart 2020 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]voor wie gaat die dat concert dan geven als er geen publiek bij mag zijn
Komt dat bericht van nieuwsuur of zoquote:
Dat van Fran Bauer?quote:
Ook goedenavondquote:Op maandag 9 maart 2020 18:46 schreef devzero het volgende:
: "Bolk you, and you, and you"
: "I hate your friends and they hate me too"
Ja. Ze zenden het via de webcam uit. Zodat de fans het toch meekrijgenquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:47 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
holy crap, @:dotteke gaat voor nog een keer winst?
Ja allemaal onzin berichten, ook dat iemand was overleden zonder dat die corona hadquote:Op maandag 9 maart 2020 18:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
https://nieuwspaal.nl/con(...)irus-zonder-publiek/
Nog nooit van gehoord.
Hoe hoog sta ik? Of kan je dat niet meer zien?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:47 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hoeft er niet eens wat voor te doenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:47 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Jij staat nergens?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Hoe hoog sta ik? Of kan je dat niet meer zien?
NIet echt Dev. Was gewoon op de juiste momenten hier.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:47 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Fake news idd, maar vond deze welquote:Op maandag 9 maart 2020 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja allemaal onzin berichten, ook dat iemand was overleden zonder dat die corona had
quote:Op maandag 9 maart 2020 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Ze zenden het via de webcam uit. Zodat de fans het toch meekrijgen
Van mij mag ze hoor. Maar vannacht waren er amper puntjes en zo te zien heeft ze er iets van 70 of zo bij gekregen sinds vanmorgenquote:
Als hij niet wat beter zijn best gaat doen, dan haalt hij je niet meer inquote:Op maandag 9 maart 2020 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet echt Dev. Was gewoon op de juiste momenten hier.
Maar we moeten het Mikey ook niet te makkelijk maken toch
Wel maar met de verbinding 1 kant op. Ze wilde eerst nog met microfoon verbinding doen zodat Frans z'n fans mee kon horen zingen maar ze zijn bang dat iemand er in gaat hoestenquote:
Ja snachts ook druk zeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Van mij mag ze hoor. Maar vannacht waren er amper puntjes en zo te zien heeft ze er iets van 70 of zo bij gekregen sinds vanmorgen
Man die niet besmet was met corona virus toch overledenquote:
Nope, zal ff kijken.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man die niet besmet was met corona virus toch overleden
Heb je die gelezen?
Altijd druk!quote:
Op sommige momenten was het heel rustigquote:Op maandag 9 maart 2020 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Van mij mag ze hoor. Maar vannacht waren er amper puntjes en zo te zien heeft ze er iets van 70 of zo bij gekregen sinds vanmorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |