ik moet je nu wel blokken sorryquote:
Ben er al. Laptop opengeklapt om te zien wat er van mij verwacht wordt vannacht..."there's no work for you tonight"quote:Op maandag 9 maart 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Alles goed Eng? Vanavond weer aan het werk?
Mag hoor geen sorryquote:
Ja, waaarom moet je daar dan zittenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ben er al. Laptop opengeklapt om te zien wat er van mij verwacht wordt vannacht..."there's no work for you tonight"tering hee laat me dan gewoon in dat hotel zitten
hou daar niet zo vanquote:Op maandag 9 maart 2020 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag hoor geen sorry
Gewoon doen das het spel
Verstandig besluitquote:Op maandag 9 maart 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Lamp maar aan gedaan werd een beetje donker
Nee dit keer nietquote:
Nee niet eens.quote:
Ja beetje chatten, beetje rondjes lopen, beetje roken.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waaarom moet je daar dan zitten
Maar kan je mooi hier puntjes halen
niet expres echt nietquote:Op maandag 9 maart 2020 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Bolkje
![]()
Jehebt niet anders gedaan vorige keer
Dan is er ook niets aan de hand. Gewoon doorgaan met levenquote:
De maan zoeken, waarom?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje chatten, beetje rondjes lopen, beetje roken.
Ga eerst de maan zoeken zo
poe echt wel, je was de ergste van het hele stel samen met Enginequote:
Supermaan vertelde lexy netquote:Op maandag 9 maart 2020 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is er ook niets aan de hand. Gewoon doorgaan met leven
[..]
De maan zoeken, waarom?
quote:Op maandag 9 maart 2020 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
poe echt wel, je was de ergste van het hele stel samen met Engine
O, dat heb ik niet gelezen, ben tussen door ook weg en leest niet altijd terug, als het rutig is wel maar als er te kletsen valt ben ik hierquote:Op maandag 9 maart 2020 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Supermaan vertelde lexy netbenieuwd of ik ook wat zie...volle maan wel had ik wel al gezien.
dacht aan het einde liggen er punten nog even plek vier aantikken.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
poe echt wel, je was de ergste van het hele stel samen met Engine
Dit klopte niet en dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja maar jij ziet mij toch al negatiefzie mijn edit ook
Haha dat weet ik, ik ken je langer dan vandaagquote:Op maandag 9 maart 2020 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dankjeen is niet altijd makkelijk haha
Nou dat niet alleen. Je had de pest aan mij ee nieuwe van het Uto forum een oud mensquote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dacht aan het einde liggen er punten nog even plek vier aantikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |