quote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef devzero het volgende:
Slecht nieuws voor DTS
FB / FOK! werkt niet in de nacht?
[..]
Wat is dit spel zonder de downtime strijd?
Doe eens niet zo zuur meid.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan wordt je er maar lekker warm van![]()
Hij is een alle-mans vriendje, daar word niet warm va
een spel zonder viese taktik van mensen met aboquote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef devzero het volgende:
Slecht nieuws voor DTS
[..]
Haha die downtime Strijd is vrij nieuw toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef devzero het volgende:
Slecht nieuws voor DTS
[..]
Ik en zuur. Omdat ik niet warm wordt van Skyquote:
Ach schatje wij weten hoe het zit, gaat de rest geen reet aan tochquote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dit ben ik niet gewend van dot :/
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu krijgen we er de hele avond voor terug
[..]
Nou nou nouquote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
een spel zonder viese taktik van mensen met abo
Da's toch mooi man!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef madam-april het volgende:
[..]ja precies
Heb in het afgelopen uur al minstens 8x een 503 error gehad
Maar ik ben geen allemansvriend, integendeelquote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach schatje wij weten hoe het zit, gaat de rest geen reet aan toch
Is er altijd geweest, maar in het begin was het maar een paar minuten, dus viel er ook niet veel te winnen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha die downtime Strijd is vrij nieuw toch?
Jij kan met iedereen goed. HIer in de virtuele wereld.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar ik ben geen allemansvriend, integendeel
Ik plaag ook alleen maar. Je gaat er iets te serieus op inquote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik en zuur. Omdat ik niet warm wordt van Sky
Ik moet nu hard lachen
Ooh ok, ik ben er nooit 's nachts en had er tot begin dit jaar eigenlijk nooit wat over gehoord hierquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Is er altijd geweest, maar in het begin was het maar een paar minuten, dus viel er ook niet veel te winnen.
Ik plaag alleen terugquote:Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik plaag ook alleen maar. Je gaat er iets te serieus op in
De meeste personen vind ik tof maar ben ook wel vrij open over wie ik minder tof vindquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan met iedereen goed. HIer in de virtuele wereld.
IN de buiten wereld ken ik je niet he, dus praat over het hier.
Dan kan jij met iedereen goed
Dat heb ik totaal niet. Kan dat altijd heel goed voor me houden.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De meeste personen vind ik tof maar ben ook wel vrij open over wie ik minder tof vind
Adem is adem uitquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef skysherrif het volgende:
Maar nu ga ik er serieus op in godverdegodver
Een nobele eigenschap die je moet koesteren eng!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal niet. Kan dat altijd heel goed voor me houden.
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal niet. Kan dat altijd heel goed voor me houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |