quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je de charmes van @:skysherrif nou weerstaan? Zelfs ik word daar behoorlijk warm van
Wat denk je?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mod representeer jij fok een beetje. Wordt er wat aan gedaan "achter de schermen"?
Tja, jij bent dan ook een man, en daar valt Sky opquote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je de charmes van @:skysherrif nou weerstaan? Zelfs ik word daar behoorlijk warm van
Geen flauw idee amigoquote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mod representeer jij fok een beetje. Wordt er wat aan gedaan "achter de schermen"?
Ja en? Ik val op vrouwen, maar zo'n stoere/romantische/knuffelbeer als skyquote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, jij bent dan ook een man, en daar valt Sky op
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kom je er nu ook achter? We hebben het er pas 3 pagina's over
Nou dan wordt je er maar lekker warm vanquote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja en? Ik val op vrouwen, maar zo'n stoere/romantische/knuffelbeer als sky
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kom je er nu ook achter? We hebben het er pas 3 pagina's over
Goeie redenenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Dev wordt echt mijn wingman om 2 redenen:
1. Hij is een goede wingman
2. Als het toch niet lukt neem ik hem mee naar bed
Wat is dit spel zonder de downtime strijd?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is maar heel kort, inderdaad. (De tijd is UTC.)
Is overigens wel iets dat ik wil fixen, maar het heeft geen prioriteit boven andere zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |