Zou dit virus express losgelaten zijn om van de vergrijzing af te komen?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mooi. Hoe is het met haar longen?
Hier willen ze als het nodig is gewoon zonder publiek gaan spelen, dat vind ik toch een betere oplossing.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 09-03-2020 om 17:52:14JUST IN:Italian Olympic Committee requests to stop Serie A and all other sports activities till April 5th reageer retweet
Ik zat zelf te denken aan placenta-injecties in mijn longen. Je weet wel van het soort adrenalinespuit die ze in je hart steken, maar dan rechtstreeks in mijn longen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kleintjes is dit virus gelukkig heel mild, dus ik neem aan dat ze weinig / geen gezondheidsschade heeft opgelopen.
Daarnaast hebben die ukkies een heel sterk zelfgenezend vermogen.
MEER HUIZEN BESCHIKBAARquote:Op maandag 9 maart 2020 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou dit virus express losgelaten zijn om van de vergrijzing af te komen?De staat kan dan ook even herstellen van alle kosten door de erfenisbelasting.
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om op dode mensen te gaan zitten.
Om 18:00 is er een crisisberaad van de regering, niet een debat.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Oh dat is balen, ik had gehoopt dat deze net als de vorige ergens online te volgens was..
En alleen als het op je longen sloeg, zou je er blijvende schade aan overhouden, toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kleintjes is dit virus gelukkig heel mild, dus ik neem aan dat ze weinig / geen gezondheidsschade heeft opgelopen.
Daarnaast hebben die ukkies een heel sterk zelfgenezend vermogen.
Ik begrijp eigenlijk niet dat ze dat nu nog niet doen, maargoed.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier willen ze als het nodig is gewoon zonder publiek gaan spelen, dat vind ik toch een betere oplossing.
Sterker nog, je gaat dat nooit meer lukken om in te halen, in de meeste competities is 1 wedstrijd vaak al een probleem, laat staan een hele serie. Dit jaar is ook het EK, wat betekent dat er nog minder ruimte op de kalender is.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier willen ze als het nodig is gewoon zonder publiek gaan spelen, dat vind ik toch een betere oplossing.
REVENGE OF THE MILLENNIALSquote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MEER HUIZEN BESCHIKBAAR
@:jancees
@:atypisch
Ik heb me door een paniekzaaier laten vertellen dat die er nu uit zien als een honingraad.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mooi. Hoe is het met haar longen?
Oh dan heb ik dat vanmiddag in mijn haast verkeerd gelezenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Om 18:00 is er een crisisberaad van de regering, niet een debat.
Straks allemaal voor een ton in mooie villa's langs het water. Mooie volvo tweedehands met weinig km voor 5000 euro.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MEER HUIZEN BESCHIKBAAR
@:jancees
@:atypisch
ramptoeristen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om op dode mensen te gaan zitten.
Krijgen we eindelijk wat we verdienen, Boomers hebben alles verklootquote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks allemaal voor een ton in mooie villa's langs het water. Mooie volvo tweedehands met weinig km voor 5000 euro.
Longen en/of andere ingewanden ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En alleen als het op je longen sloeg, zou je er blijvende schade aan overhouden, toch?
Of wordt hoesten daar ook onder geschaard? Of toch alleen bij minimaal een longontsteking?
Dus jouw ouders en grootouders mogen ook wel omkiepen?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijgen we eindelijk wat we verdienen, Boomers hebben alles verkloot
COR / Positiviteits topicquote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks allemaal voor een ton in mooie villa's langs het water. Mooie volvo tweedehands met weinig km voor 5000 euro.
Dat is een vergadering van bijen met de koningin als voorzitter?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik heb me door een paniekzaaier laten vertellen dat die er nu uit zien als een honingraad.
Alsof die een huis hebben gekochtquote:Op maandag 9 maart 2020 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jouw ouders en grootouders mogen ook wel omkiepen?
Een mooie Volvo, is dat zoiets als een betrouwbare Fiat?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |