quote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef mario390 het volgende:
en hindu is en inder
en inder zijn naam om dat hij hingevallen is
is VALL-NIET HINDU
Hahahahaha ik moet aan @Borrelnootje00 denken door dat plaatjequote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yesssssssssssss
Wanneer high tea en shoppen heb er echt zin in![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hmmmm het is dus of jij weg of limoen weg.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik overweeg op anoniem te gaan door Limoen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, @:dud0r en ik noemen hem stiekem smerige papzak als hij er niet is.
Ja!quote:Op maandag 9 maart 2020 16:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm het is dus of jij weg of limoen weg.
@Borrelnootje00 is sowieso ook 1 of the girls jaquote:Op maandag 9 maart 2020 16:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahahaha ik moet aan @:borrelnootje00 denken door dat plaatje![]()
Als het wat warmer is gaan we shoppen
[ afbeelding ]
Nee, het is niet drukker deze maand volgens mij, maar het is op andere tijden rustigquote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, het is deze maand veel drukker. Maar als je ziet dat het snachts te druk is en niemand punten pakt kan je beter gaan slapen en later terugkomen. Het is niet alleen geluk hebben maar ook beetje slim spelen
Hij kan niet altijd hard zijnquote:
O dat is lekker. Weet je al wat je gaat eten?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Half uurtje lopen ongMaar dan hoef ik zelf niet te koken dus scheelt voor mij
Jaja, november!quote:Op maandag 9 maart 2020 17:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik gun jou graag een foksabbatical maat dat verdien jij!!
Dat is waar. Als ik alleen al aan je denk gebeurt dat alquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee sorry man dat is een grapje
Doen we ook in je gezicht.
Ouchquote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goed hooralleen heb ik een ontstoken zenuw in mijn voet dus kan niet zo goed lopen
![]()
Haha ja nog 16 weken ongeveer
Hoe is het met jou?
Ik hoop dat je je broek tot de enkels vol schijtquote:
Goed zo. Vertel het hemquote:Op maandag 9 maart 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ff dimmen jij
[ afbeelding ]
ik ben er net en je begint al.. niet eens even hallo
Ik weet niet van wie jij hebt leren poepen maar over het algemeen gaat het gewoon netjes het toiletpot in, tenzij ik buikgriep heb dan wil het nog weleens verkeerd gaanquote:Op maandag 9 maart 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je broek tot de enkels vol schijt
Weet ikquote:Op maandag 9 maart 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik alleen al aan je denk gebeurt dat al
Het is niet echt handig nee.. Ze schrijven liever niks voor vanwege de zwangerschap, ook geen pijnstillers helaas.. maar goed niks aan te doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ouchdat lijkt me stuk erger als je ook nog zwanger bent... je bent dan al beetje beperkt in het bewegen maar met een ontstoken zenuw al helemaal.
Kan je daar niet iets voor krijgen of mag dat niet ivm de zwangerschap?
Met mij wel rustigKan niet wachten tot de zomer
maakt mij altijd stuk vrolijker dan als het grijs en grauw buiten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |