Moentjuhhhhquote:Op maandag 9 maart 2020 16:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Voor anderen is het Haags maar ik mag je toch wel HAAHSIE noemen
Altijd gezellig.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja rustig. Net thuis, even uitrusten en dan zo naar mijn ouders
Yesssssssssssssquote:Op maandag 9 maart 2020 16:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw dat is wel liefIk zie jou ook als “one of the girls”
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap ik, maar doet toch pijn. Ik noem je stiekem toch HAAHSIE wanneer jij er niet bent
Goed hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 16:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
M-AHoe gaat het met u en de baby ?
Nog maar heel even te gaan
Ja klopt, het is deze maand veel drukker. Maar als je ziet dat het snachts te druk is en niemand punten pakt kan je beter gaan slapen en later terugkomen. Het is niet alleen geluk hebben maar ook beetje slim spelenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was de vorige maand wel zo deze maand is het al vroeg druk hier
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, het is deze maand veel drukker. Maar als je ziet dat het snachts te druk is en niemand punten pakt kan je beter gaan slapen en later terugkomen. Het is niet alleen geluk hebben maar ook beetje slim spelen
Oh wat toevallig, @dud0r en ik noemen hem stiekem smerige papzak als hij er niet is.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap ik, maar doet toch pijn. Ik noem je stiekem toch HAAHSIE wanneer jij er niet bent
Nice.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik wel verandering in brengen voor je
WEL GODVERDOMMEquote:Op maandag 9 maart 2020 16:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, @:dud0r en ik noemen hem stiekem smerige papzak als hij er niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |