Dat zegt me niks.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En vanavond meditation moments met Michael Pilarczyk op YouTube
Wat betekent dat? Kan je dat overal zien?quote:
Ik vind je niet gefrustreerd over komenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ben niet eens zo heel gefrustreerd eigenlijk komt het zo over ? probeer juist niet te schelden enzo en er een positieve vibe in te houden heeft de rest hier ook wel gemerkt denk ik.
Ja! In nl 18.15-20.15 in het oostenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Kan je dat overal zien?
Hier helaas wel bewolkt.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Kan je dat overal zien?
Ja dan kan ik niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 17:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja! In nl 18.15-20.15 in het oosten
Dat is toch zo raarquote:Op maandag 9 maart 2020 17:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja onze zoon heeft in januari ook giga griep gehad met longontsteking en 40+ koorts maar mijn zoon werd 2 keer per dag geprikt op onstekingswaarde.
Met vingerprikje en toen het niet zakte na antibiotica zei hij wel over 3 uren moet het wel beter worden anders aan infuus in ziekenhuis. En hij zei toen ook is er iemand in china geweest in jullie omgeving.
Ben benieuwd of ik ook wat ziequote:Op maandag 9 maart 2020 17:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja! In nl 18.15-20.15 in het oosten
Ja maar de kleine man wilde aardappelpuree. Nou vindt hij pasta ook wel lekker maar dan heb ik zo weer dat hij drie happen neemt en vol zitquote:
Laat je het even weten als het lukt waar zit je nu?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ook wat zie
Eerst maar eens de maan zoeken.
Eh, nee...mis ik iets?quote:
Alles met aardappel is niet mn favo ook geen patat of chipsquote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar de kleine man wilde aardappelpuree. Nou vindt hij pasta ook wel lekker maar dan heb ik zo weer dat hij drie happen neemt en vol zit
Nu buiten de poort op een bankjequote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Laat je het even weten als het lukt waar zit je nu?
Gezellig.. Plek langs mij is nog leegquote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ah ik kom eraan![]()
Nee oke handig om te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |