quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
quote:![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
twitter:DHSCgovuk twitterde op maandag 09-03-2020 om 15:00:29UPDATE on coronavirus (#COVID19) testing in the UK: As of 9am 9 March 2020, a total of 24,960 people have been tested:24,641 negative.319 positive.3 patients who tested positive for coronavirus have sadly died.▶️https://t.co/VdU3Lzcrhl https://t.co/TDrhUzIEya reageer retweet
twitter:SkyNews twitterde op maandag 09-03-2020 om 15:03:31Coronavirus: UK coronavirus cases rise 46 in 24 hours - taking total to 319 https://t.co/0cMIm4E6AV reageer retweet
![]()
Interessant stukje tekst, vond ik:
https://thespinoff.co.nz/(...)qyuBZNAr8DfGfcEyfjPAAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Op sommige scholen, o.a. in Eindhoven, zijn vanmorgen leerlingen naar huis gestuurd.
Lekker als beide ouders aan 't werk zijn.
Aan de andere kant hadden die kids al niet naar school mogen gaan met klachten.![]()
Shout out naar grun en frl, goed bezig. Vindicatters, lekker gewintersport gasten.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Waar zijn die andere 3?Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Leef van dag tot dag #YOLOquote:Op maandag 9 maart 2020 14:40 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik hier nogal een soortement van jubelstemming hangen vanwege en het aantal nieuwe gevallen en het feit dat er geen nieuwe doden zijn.
Laten we in godsnaam niet te vroeg juichen. The worst is yet to come.![]()
En toen waren er nog maar 2Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Opa is weer redelijk aan het raaskallen ja, bizar.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Banken halen noodprotocol van stal
Bij de grote Nederlandse banken zijn vanwege het coronavirus noodplannen uit de la gehaald. Op die manier proberen ze het risico op besmetting tussen personeelsleden te verkleinen zodat belangrijke bedrijfsonderdelen altijd door kunnen gaan.
Rabobank is vandaag begonnen met het noodplan. Medewerkers van belangrijke afdelingen zijn over drie locaties verdeeld: het hoofdkantoor, een extra kantoor en thuis. Zij mogen niet van locatie wisselen.
De bedoeling van zo'n noodplan is risicospreiding, laat ABN Amro weten. De bank heeft ploegendiensten ingesteld voor werknemers die kapitaaltransacties uitvoeren. "Mensen die deze programma's kunnen bedienen, hebben we in twee groepen verdeeld. Doordat zij in ploegendiensten werken en elkaar nooit zien, bouw je extra veiligheid in."
ING verdeelt net als Rabobank medewerkers over een aantal locaties. Dat gebeurt over de hele wereld en sinds vorige week ook in Nederland. Belangrijke onderdelen zoals de dealingrooms, de interne beursvloer, moeten daarmee ook bij besmetting worden ontzien. Het is voor het eerst in twintig jaar dat het protocol op zo'n grote schaal wordt ingezet, zegt een woordvoerder. "Dat gebeurt alleen bij uitzonderlijke situaties."
https://nos.nl/liveblog/2(...)-niet-duidelijk.htmlOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Hoe bedoel je?quote:
De caissière zei het zelf, meer dan 2 krijg je niet meer van bijvoorbeeld paracetamol.
"Zodat we iedereen kunnen bedienen".
Eerst hing er ook een bordje van maximaal 2 stuks per klant, maar nu niet meer.![]()
Hilarisch is het eigenlijk. Ook gewoon elke keer dezelfde soort tweets. Nu is alles weer Fake News. (wat precies zegt hij ook niet)quote:Op maandag 9 maart 2020 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Opa is weer redelijk aan het raaskallen ja, bizar.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nee, het is FAKE NEWS.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hilarisch is het eigenlijk. Ook gewoon elke keer dezelfde soort tweets. Nu is alles weer Fake News. (wat precies zegt hij ook niet)Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Wat een mongool weerquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
soort van anti-hamster beleid?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De caissière zei het zelf, meer dan 2 krijg je niet meer van bijvoorbeeld paracetamol.
"Zodat we iedereen kunnen bedienen".
Eerst hing er ook een bordje van maximaal 2 stuks per klant, maar nu niet meer.![]()
Lol! Die ME'er lekker aan het vapen
Hagrid is er ook![]()
![]()
Daar dus ook al.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:14 schreef KingRadler het volgende:
het leek net uitverkoop gisteren bij de Kruidvat voor de Para
kon er maar 3 doosjes mee krijgen
India gaat de export beperken/verbieden van generiek stoffen waar o.a. paracetamol mee gemaakt wordt.
Ook krijgt India veel minder materiaal weer vanuit China om te produceren.![]()
Ik las laatst dat Italianen zo gesteld zijn op hun hygiene, misschien is dat nu wel juist hun probleem ; dat ze bijna geen weerstand hebben tegen het virus
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik zat ook te twijfelen om een doosje te halen, maar gelukkig nog een doosje paracetamol thuis liggenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:14 schreef KingRadler het volgende:
het leek net uitverkoop gisteren bij de Kruidvat voor de Para
kon er maar 3 doosjes mee krijgenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
dus die boeren in Groningen en Friesland zijn smeerlappen?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:16 schreef TLC het volgende:
Ik las laatst dat Italianen zo gesteld zijn op hun hygiene, misschien is dat nu wel juist hun probleem ; dat ze bijna geen weerstand hebben tegen het virus![]()
Zijn er nog steeds FOK!ers die denken dat het coronavirus erger is dan 9/11?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Nieuwe .csv
Heb even een nieuw overzicht gemaakt, zijn wat kleine verschuivingen (Noord-Brabant +1, Zeeland -1)
Op Wikipedia staat een handige tabel met de toenames per provincie per dag:
https://en.wikipedia.org/(...)k_in_the_Netherlands![]()
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het Noordenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe .csv
Heb even een nieuw overzicht gemaakt, zijn wat kleine verschuivingen (Noord-Brabant +1, Zeeland -1)
[ afbeelding ]
![]()
Tis nu rustig
Ik ga er ook heenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Mag je hier bespreken.
COR / Live San Vittore prison
Mag ik zeggen dat ik blij ben met de cijfers van vandaag?
Ja, dat mag ik zeggen!
Ik ben blij met de cijfers van vandaag!![]()
Ze zijn nog niet compleet. De uitkomsten van het onderzoek onder zorgpersoneel in Brabant zit hier nog niet in.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Mag ik zeggen dat ik blij ben met de cijfers van vandaag?
Ja, dat mag ik zeggen!
Ik ben blij met de cijfers van vandaag!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Dat is handig. In alle provincies neemt de toename dus af, behalve in Limburg en Noord-Brabant.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe .csv
[ afbeelding ]
Hoopte op een "ok Mart"quote:Op maandag 9 maart 2020 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet compleet. De uitkomsten van het onderzoek onder zorgpersoneel in Brabant zit hier nog niet in.
Maar kom mensen, soms mag je genieten van de zon![]()
![]()
Morgen kunnen we pas zeggen of de cijfers afnemen doordat het zondag was.
Op zondag is er mogelijk minder getest vanwege minder capaciteit op laboratoria.
Dit is ook in België zo."This is the first day of the rest of your life"![]()
Of er is juist meer capaciteit, omdat het 'normale werk' niet in het weekend gedaan hoeft te worden.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:29 schreef the_actraiser het volgende:
Morgen kunnen we pas zeggen of de cijfers afnemen doordat het zondag was.
Op zondag is er mogelijk minder getest vanwege minder capaciteit op laboratoria.
Dit is ook in België zo.![]()
We need a really reallly big wall, the best and biggest wall of them all.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is handig. In alle provincies neemt de toename dus af, behalve in Limburg en Noord-Brabant.
Go hard or go home![]()
Tuurlijk. En hopelijk valt de uitkomst daarvan heel erg mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Hoopte op een "ok Mart"
Maar kom mensen, soms mag je genieten van de zon
Hier is alleen geen zon
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
En zij gaan er voor betalen!quote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Noek het volgende:
[..]
We need a really reallly big wall, the best and biggest wall of them all.![]()
Weet niet of we met 321 nu zo blij kunnen zijn.. we staan na China in de top 10 van besmette landen, en dat voor een klein landje als Nederland.
80,699
Mainland China
7,478
South Korea
7,375
Italy
7,161
Iran
1,215
France
1,151
Germany
1,036
Spain
565
US
502
Japan
374
Switzerland
321
Netherlands
280
UK
248
Sweden
239
Belgium
183
Norway
160
Singapore"This is the first day of the rest of your life"![]()
Hoorde vandaag de perfecte bescherming voor Corona btw, geheim recept, dus alleen voor ingelogde ledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 15:32:51 ]![]()
Ik hoop dat het vanaf nu allemaal mee zal vallen. Rutte heeft al gezegd dat de economie geen ernstige klappen zal krijgen."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Ik neem aan iedereen, behalve die ene die vanwege het mislukken van zijn doomsday device hierop hooptequote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik hoop dat het vanaf nu allemaal mee zal vallen. Rutte heeft al gezegd dat de economie geen ernstige klappen zal krijgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: