Ik zat ook te twijfelen om een doosje te halen, maar gelukkig nog een doosje paracetamol thuis liggenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:14 schreef KingRadler het volgende:
het leek net uitverkoop gisteren bij de Kruidvat voor de Para
kon er maar 3 doosjes mee krijgen
dus die boeren in Groningen en Friesland zijn smeerlappen?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:16 schreef TLC het volgende:
Ik las laatst dat Italianen zo gesteld zijn op hun hygiene, misschien is dat nu wel juist hun probleem ; dat ze bijna geen weerstand hebben tegen het virus
Het Noordenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe .csv
Heb even een nieuw overzicht gemaakt, zijn wat kleine verschuivingen (Noord-Brabant +1, Zeeland -1)
[ afbeelding ]
Op Wikipedia staat een handige tabel met de toenames per provincie per dag:
https://en.wikipedia.org/(...)k_in_the_Netherlands
Ik ga er ook heenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Mag je hier bespreken.
COR / Live San Vittore prison
Ze zijn nog niet compleet. De uitkomsten van het onderzoek onder zorgpersoneel in Brabant zit hier nog niet in.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Mag ik zeggen dat ik blij ben met de cijfers van vandaag?
Ja, dat mag ik zeggen!
Ik ben blij met de cijfers van vandaag!
Dat is handig. In alle provincies neemt de toename dus af, behalve in Limburg en Noord-Brabant.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe .csv
Heb even een nieuw overzicht gemaakt, zijn wat kleine verschuivingen (Noord-Brabant +1, Zeeland -1)
[ afbeelding ]
Op Wikipedia staat een handige tabel met de toenames per provincie per dag:
https://en.wikipedia.org/(...)k_in_the_Netherlands
Hoopte op een "ok Mart"quote:Op maandag 9 maart 2020 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet compleet. De uitkomsten van het onderzoek onder zorgpersoneel in Brabant zit hier nog niet in.
Of er is juist meer capaciteit, omdat het 'normale werk' niet in het weekend gedaan hoeft te worden.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:29 schreef the_actraiser het volgende:
Morgen kunnen we pas zeggen of de cijfers afnemen doordat het zondag was.
Op zondag is er mogelijk minder getest vanwege minder capaciteit op laboratoria.
Dit is ook in België zo.
We need a really reallly big wall, the best and biggest wall of them all.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is handig. In alle provincies neemt de toename dus af, behalve in Limburg en Noord-Brabant.
Tuurlijk. En hopelijk valt de uitkomst daarvan heel erg mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Hoopte op een "ok Mart"
Maar kom mensen, soms mag je genieten van de zon
En zij gaan er voor betalen!quote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Noek het volgende:
[..]
We need a really reallly big wall, the best and biggest wall of them all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 15:32:51 ]
Ik neem aan iedereen, behalve die ene die vanwege het mislukken van zijn doomsday device hierop hooptequote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik hoop dat het vanaf nu allemaal mee zal vallen. Rutte heeft al gezegd dat de economie geen ernstige klappen zal krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |