Yep, vooral heel veel in Madrid.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Spanje opeens ook boven de 1000 cases? Dat ging heel rap.
Ja ipv doden hebben we genezenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Felixa het volgende:
Ook wel erg goed nieuws dat er bij de cijfers van vandaag geen doden zijn.
Iemand voorspelde hier vandaag 10 dodenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Felixa het volgende:
De dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Felixa het volgende:
Mensen sterven toch niet op een zondag....quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef Felixa het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En dan een papercut hebben aan je anus
twitter:CNBCnow twitterde op maandag 09-03-2020 om 14:34:55BREAKING: U.S. STOCKS HALTED FOR 15 MINUTES AS S&P 500 PLUNGES 7% https://t.co/uliNPXMKoI https://t.co/7rZi4apQdW reageer retweet
@riazop ?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:36 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Iemand voorspelde hier vandaag 10 doden
gelukkig had ik ongelijkquote:Op maandag 9 maart 2020 14:36 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Iemand voorspelde hier vandaag 10 doden
Dat is 65% hier toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:38 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Zo een andere die altijd mad is op het RIVM
Inderdaad laten we vooral niet blij worden dat het mee valtquote:Op maandag 9 maart 2020 14:40 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik hier nogal een soortement van jubelstemming hangen vanwege en het aantal nieuwe gevallen en het feit dat er geen nieuwe doden zijn.
Laten we in godsnaam niet te vroeg juichen. The worst is yet to come.
Ja nu is het wel weer leuk geweest, ga maar weer gewoon in VBL lopen kuttenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is 65% hier toch?
Al is @:riazop beter met procentuele getallen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:38 schreef vosss het volgende:
@:tess
@:tesss
@:tessss
@:tesssss
@:tesssssssss
Hoeveel essen had die?
O jaquote:Op maandag 9 maart 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Komen fokkers buiten, in aanraking met anderen dan?
ik sta niet in de top 100quote:Op maandag 9 maart 2020 14:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Azië vreest verdere verspreiding coronavirus" van 17-01-2020 t/m 09-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
Het is behoorlijk 'cringe-worthy'.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:40 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik hier nogal een soortement van jubelstemming hangen vanwege en het aantal nieuwe gevallen en het feit dat er geen nieuwe doden zijn.
Laten we in godsnaam niet te vroeg juichen. The worst is yet to come.
Ja ik heb er 2. Dat is makkelijk te onthouden.quote:
Verschrikkelijk voor je dat er borrels worden gepland. Misschien kan stichting correlatie iets voor je betekenenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Op mijn werk worden nog steeds rustig feestjes en borrels gepland voor de komende maanden. Of mensen beseffen niet hoe erg het kan gaan worden en dat sociale isolatie noodzakelijk wordt, of ik ben veel te paranoïde geworden door al het nieuws...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |