Heel de reden dat ik ben gaan varenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel altijd respect hoe ze zo'n schip in zo'n haven parkeren.
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
als je denkt dat de hele wereld binnen een maand vergaat; dit helpt je de dag door
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Waar is LPQWVT?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
van zoveel schattigheid wil ik iemand pijn doen
ja ben nu al jaren bezig om lgdgsj om te leggen. Ik geef niet snel op.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders moet mijn hoofd er straks af.
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nu al jaren bezig om lgdgsj om te leggen. Ik geef niet snel op.
RIVM zou eens het advies moeten geven dat bedrijven hun werknemers zoveel mogelijk thuis moeten laten werken. Dat zou al behoorlijk schelen in verspreiding van het virus.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik gok op een lockdown van mijn prachtige provincie![]()
CNN Breaking News; Cleverest region in the world in lockdown.
Ze bedoelt het niet zo. Dit is gewoon onderdeel van de traditionele paringsdans van de bitterbal sapien.quote:
Ja het is een, eehm, bijzonder schepsel.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze bedoelt het niet zo. Dit is gewoon onderdeel van de traditionele paringsdans van de bitterbal sapien.
Volgens mij is ze best liefquote:Op maandag 9 maart 2020 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een, eehm, bijzonder schepsel.
Ja maar hoeveel mensen kunnen er ook echt thuis werken, bakkers, vrachtwagenchauffeurs, artsen, prostituees, stratenmakers, ijscoverkopers, metselaars, politieagenten, vliegeniers, opticiëns?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RIVM zou eens het advies moeten geven dat bedrijven hun werknemers zoveel mogelijk thuis moeten laten werken. Dat zou al behoorlijk schelen in verspreiding van het virus.
Ze moeten wel even met de lockdown wachten tot ik thuis ben
Ja maar als ik dat tegen haar zeg schiet ze gelijk in de paniekmodus.quote:
Die niet, maar al het kantoorvolk wel. Scheelt drukte in het OV. Minder drukte = minder besmettingen. Dan kunnen we die piek een beetje afvlakken.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel mensen kunnen er ook echt thuis werken, bakkers, vrachtwagenchauffeurs, artsen, prostituees, stratenmakers, ijscoverkopers, metselaars, politieagenten, vliegeniers, opticiëns?
Mee eens, scheelt weer een beetje.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die niet, maar al het kantoorvolk wel. Scheelt drukte in het OV. Minder drukte = minder besmettingen. Dan kunnen we die piek een beetje afvlakken.
Zo jammerquote:Op maandag 9 maart 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat tegen haar zeg schiet ze gelijk in de paniekmodus.
Zie je, ze zouden het bestuur van het land moeten overlaten aan ons FOK!kersquote:Op maandag 9 maart 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens, scheelt weer een beetje.
Likworst?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow gewatteerde enveloppen gekocht, Broederenkerk bezocht, bij Specsavers een schroefje aan mijn bril laten vastdraaien, bij de Hema een broodje likworst gegetenPostzegels gehaald en weer terug naar huis gekomen. Kan net zo goed met een pot bier op het balkon gaan zitten zomedalek
Die schrijf ik even opquote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele vrouw die graag hoort dat ze lief is, dat is meer een mannenstuiptrekking.
Broodjes rookworst om aan te likkenquote:
ik wilde het al niet vragen.quote:
Gewatteerde enveloppen?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow gewatteerde enveloppen gekocht, Broederenkerk bezocht, bij Specsavers een schroefje aan mijn bril laten vastdraaien, bij de Hema een broodje likworst gegetenPostzegels gehaald en weer terug naar huis gekomen. Kan net zo goed met een pot bier op het balkon gaan zitten zomedalek
Dit klinkt niet bijster lekkerquote:Op maandag 9 maart 2020 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broodjes rookworst om aan te likkenjeweetz
mag je daar niet in bijten dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broodjes rookworst om aan te likkenjeweetz
en terechtquote:Op maandag 9 maart 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
Ik stond net op de teen van Miep toen we op Snollebollekes dansten
Nu is ze boos op me![]()
![]()
maar je deed het wel verkeerd!quote:
Leer je haar wel dat luisteren naar mamma's muziek PIJN doet.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
Ik stond net op de teen van Miep toen we op Snollebollekes dansten
Nu is ze boos op me![]()
![]()
k ben het er helemaal mee eensquote:Op maandag 9 maart 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RIVM zou eens het advies moeten geven dat bedrijven hun werknemers zoveel mogelijk thuis moeten laten werken. Dat zou al behoorlijk schelen in verspreiding van het virus.
Ze moeten wel even met de lockdown wachten tot ik thuis ben
nee ik wil hem echt omleggenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze bedoelt het niet zo. Dit is gewoon onderdeel van de traditionele paringsdans van de bitterbal sapien.
Nou zeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor personeel in de bediening
dus toch een beetje ongewoonquote:Op maandag 9 maart 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon.
Maar wel op een orginele manier
Ik dacht dat ik hier aan de pilletjes zat die je in een doorgeslagen psycho veranderen ...quote:
Dat doen ze ookquote:Op maandag 9 maart 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier aan de pilletjes zat die je in een doorgeslagen psycho veranderen ...
is er maar 1. Nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef eens drie goede redenen waarom?
Ja dat klopt wel, dat betekent dus dat het bij jou ergens anders vandaan komt.quote:
quote:
Jaaaaquote:Op maandag 9 maart 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leer je haar wel dat luisteren naar mamma's muziek PIJN doet.
Hier mist dit zinnetje:quote:Op maandag 9 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
weer niks gewonnen![]()
14:02
Het aantal besmettingen met het Covid-19-virus is de afgelopen 24 uur gestegen met 56, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Het totale aantal besmettingen komt in ons land daarmee op 321. Gisteren werden er 77 nieuwe gevallen gemeld.
De meeste patiënten komen uit Brabant: 134. Na Brabant wonen de meeste patiënten in Utrecht: 52. Van 150 personen is bekend dat zij COVID-19 in het buitenland hebben opgelopen. De meeste patiënten waren in Italië. Hiernaast waren er patiënten in Duitsland, Frankrijk, Iran, Oostenrijk, Kaapverdië, Groot-Brittanië en Hong Kong.
Van 90 patiënten wordt nog onderzoek gedaan wat de mogelijke bron kan zijn.
quote:De uitkomsten van het onderzoek dat dit weekend onder zorgmedewerkers in Brabant werd gehouden, zijn nog niet bekend. Hier volgt binnenkort meer informatie over.
Ik heb er ook in gebeten. En op gekauwd. En doorgeslikt. Schaamteloos. Gewoon in het openbaar, midden op straat. Nou jij weerquote:Op maandag 9 maart 2020 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt niet bijster lekker
En ik denk nu aan fellatio
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er ook in gebeten. En op gekauwd. En doorgeslikt. Schaamteloos. Gewoon in het openbaar, midden op straat. Nou jij weer
Dag lieverdquote:
Olieprijs of wat?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat jij over die plotselinge daling?
Er is gewoon weinig getest, dan krijg je ook weinig positievenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat jij over die plotselinge daling?
Lol ok.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is gewoon weinig getest, dan krijg je ook weinig positieven
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
14:19
Britse wetenschappers plaatsten een ietwat bizarre vacature. Het Queen Mary BioEnterprises Innovation Centre is opzoek naar 24 vrijwilligers die ze, in het kader van klinisch onderzoek, mogen besmetten. Het doel is het verslaan van Covid-19 met behulp van een 'adequaat vaccin'. De proefpersonen worden geīnjecteerd met twee mildere varianten van het coronavirus, 229E en OC43. In ruil krijgen de vrijwilligers 3500 pond, iets meer dan 4000 euro.
Hoe werkt dat dan?quote:Verder laat Iran nog eens 70.000 gevangenen vrij om verdere verspreiding te voorkomen.
Hoezo bizar?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
Britse wetenschappers plaatsten een ietwat bizarre vacature. Het Queen Mary BioEnterprises Innovation Centre is opzoek naar 24 vrijwilligers die ze, in het kader van klinisch onderzoek, mogen besmetten. Het doel is het verslaan van Covid-19 met behulp van een 'adequaat vaccin'. De proefpersonen worden geīnjecteerd met twee mildere varianten van het coronavirus, 229E en OC43. In ruil krijgen de vrijwilligers 3500 pond, iets meer dan 4000 euro.
Ja, hoe moeten ze andere zulke middelen ontwikkelenquote:
maar hoeveel tijd gaat daar in zitten?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
weten die ad lezers toch nietquote:Op maandag 9 maart 2020 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, hoe moeten ze andere zulke middelen ontwikkelen
ook slimme mensen lezen het ad toch?quote:
Yep, en domme mensen lezen de telegraaf.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook slimme mensen lezen het ad toch?
Vaak is dat twee wekenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hoeveel tijd gaat daar in zitten?
4000 euro is leuk, maar niet als ik daar voor 2 maanden in een ziekenhuis wordt opgesloten.
als ik zo naar de berichting kijk op het ad is dat niet de doelgroep die ze echt hebbenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook slimme mensen lezen het ad toch?
dat is goed te doen.quote:
ach ja, met die 4000 is de uitvaart dan wel voor een groot deel gedekt.quote:
Ja zulke trajecten zijn ook prima te doen, wordt goed verzorgd en goed betaaldquote:
Tegen die tijd zijn uitvaarten hier ook verbodenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, met die 4000 is de uitvaart dan wel voor een groot deel gedekt.
Ja das ook weer zo.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, met die 4000 is de uitvaart dan wel voor een groot deel gedekt.
Lekker met zijn allen in een massagraf, gezellig.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn uitvaarten hier ook verboden
En over 500 jaar graven ze je op en snappen ze er geen pepernoot meer van.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen in een massagraf, gezellig.
Sturen ze zo'n grijper naar het bejaardenhuis om oma op te halen, net als bij de kippenpest.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oma kan vliegenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sturen ze zo'n grijper naar het bejaardenhuis om oma op te halen, net als bij de kippenpest.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sturen ze zo'n grijper naar het bejaardenhuis om oma op te halen, net als bij de kippenpest.
Ligt er het dijbeen van een forse knaap tussen mijn eigen benen en noemen ze me Homo Sapiens Erectus Giganticaquote:Op maandag 9 maart 2020 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En over 500 jaar graven ze je op en snappen ze er geen pepernoot meer van.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er het dijbeen van een forse knaap tussen mijn eigen benen en noemen ze me Homo Sapiens Erectus Gigantica
Die heb je ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
En dacht ik dat ik vreemde gedachtes had
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
En dacht ik dat ik vreemde gedachtes had
Of een verdwaalde regenworm. Dan ga je de geschiedenis in als Homo Sapiens Lullus Minimalisquote:Op maandag 9 maart 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er het dijbeen van een forse knaap tussen mijn eigen benen en noemen ze me Homo Sapiens Erectus Gigantica
"Kijk Eline daar gaat oma fijngeknepen worden, doe maar zwaaien"quote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een verdwaalde regenworm. Dan ga je de geschiedenis in als Homo Sapiens Lullus Minimalis
Ok cremeren die hap.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een verdwaalde regenworm. Dan ga je de geschiedenis in als Homo Sapiens Lullus Minimalis
Ja heel origineel is ze niet, ze wil met iedereen gewoon hetzelfde doen.quote:
Verbrandenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma kan het licht in half Rotterdam laten brandenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oma's volgescheten luier in de fik
Brievenbus? Gebruik jij nog hardcore post?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. NOG een loopje gedaan naar de brievenbus, en de geplande taken zitten er wel op voor vandaag. Biertje op het balkon dus
Wat dacht je anders dat ik met die gewatteerde enveloppen ging doen?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Brievenbus? Gebruik jij nog hardcore post?
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma kan het licht in half Rotterdam laten branden
Heb je jezelf opgegeven als zaaddonor?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je anders dat ik met die gewatteerde enveloppen ging doen?
Mee fappenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat ga je er mee versturen?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is 30 liter inhoud genoeg?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je jezelf opgegeven als zaaddonor?
Het excursiegidsje van het treinenrondje van afgelopen weekend. Naar een paar geīnteresseerde thuisblijversquote:
Liefquote:Op maandag 9 maart 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het excursiegidsje van het treinenrondje van afgelopen weekend. Naar een paar geīnteresseerde thuisblijvers
Leuk!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het excursiegidsje van het treinenrondje van afgelopen weekend. Naar een paar geīnteresseerde thuisblijvers
Ja vind ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
Ik weet niet hoe het bij Fles zit, maar ik zou gelijk de verlovingsringen gaan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Italianen'quote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel gevangen met een ananaskapsel.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
Nee hoor, ik vind het wel primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat doe je eigenlijk met verlovingsringen na het trouwen??quote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht dat Fles dingen zou versturen
[..]
Ik weet niet hoe het bij Fles zit, maar ik zou gelijk de verlovingsringen gaan kopen
quote:
Ik ben daar te chaotisch voor vrees ikquote:
Dit kan echt niet hoor, 'exotische haardos' is een gepastere uitdrukking.quote:
jaaaaa jij welquote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht dat Fles dingen zou versturen
[..]
Ik weet niet hoe het bij Fles zit, maar ik zou gelijk de verlovingsringen gaan kopen
Geen idee, dat stadium heb ik nooit bereiktquote:Op maandag 9 maart 2020 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk met verlovingsringen na het trouwen??
Eeeuhmquote:Op maandag 9 maart 2020 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk met verlovingsringen na het trouwen??
Nooit verloofd geweest, vond ik een vrij onnodige tussenstapquote:Op maandag 9 maart 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, dat stadium heb ik nooit bereiktBen jij niet verheiratet met Koos?
de hele wereld is de kop aan het verliezenquote:Op maandag 9 maart 2020 14:57 schreef Molo het volgende:
Handel in de VS stilgelegd vanwege drastische dalingen
Yepquote:Op maandag 9 maart 2020 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de hele wereld is de kop aan het verliezen
Gewoon tinderdate en gelijk trouwen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit verloofd geweest, vond ik een vrij onnodige tussenstap
ICQ was dat toen nogquote:Op maandag 9 maart 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon tinderdate en gelijk trouwen.
Je kent Koos van ICQ?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ICQ was dat toen nog![]()
Driehonderd jaar geleden
Toch wel enigszins handig als iemand het overzicht en de rust bewaart niewaarquote:Op maandag 9 maart 2020 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Op zich niet heel gek, gezien te toestand
daar was jij toch voor aangesteld?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel enigszins handig als iemand het overzicht en de rust bewaart niewaar
Wie flipte er vanmorgen toen de monteur een kwartiertje te laat was?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Ooooohhhhquote:Op maandag 9 maart 2020 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ICQ was dat toen nog![]()
Driehonderd jaar geleden
Drie weken, een uur EN een kwartiertjequote:Op maandag 9 maart 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie flipte er vanmorgen toen de monteur een kwartiertje te laat was?
Vast wel. Maar zolang ik er niet voor betaald word kan iedereen me lekker de pest krijgenquote:
Ik plaag maar een beetjequote:Op maandag 9 maart 2020 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie weken, een uur EN een kwartiertje
Het is een standby dienst fles.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Maar zolang ik er niet voor betaald word kan iedereen me lekker de pest krijgen
Vertrouwd geluidje.quote:
Of de GHB die Koos je toediende.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef Molo het volgende:
Kan ook mijn hartritmestoornis zijn geweest 🤔
Het is redelijk een rampenscenarioquote:Op maandag 9 maart 2020 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de GHB die Koos je toediende.
Daarom stil leggen tot iedereen weer uitgesnotterd isquote:Op maandag 9 maart 2020 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is redelijk een rampenscenario
En beurzen en economie algemeen reageren op emotie. Ik snap het wel
Laten we gewoon weer jager-verzamelaars worden. Straks even zo'n fazant achter mijn huis schieten.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom stil leggen tot iedereen weer uitgesnotterd is
In maximale groepjes van 600 man, onze natuurlijke habitat.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we gewoon weer jager-verzamelaars worden. Straks even zo'n fazant achter mijn huis schieten.
Na het plukken en slachten heb ik waarschijnlijk nooit meer trek in vlees. Maar goed, details.
hier valt niks te vangenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we gewoon weer jager-verzamelaars worden. Straks even zo'n fazant achter mijn huis schieten.
Na het plukken en slachten heb ik waarschijnlijk nooit meer trek in vlees. Maar goed, details.
Een paar schimmige zigeuners?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht net toch echt dat ik een roedel bitterballen langs zag rennen.
MIsschien zitten ze hier ook welquote:Op maandag 9 maart 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kwamen ineens uit de bosjes en ze waren aan het kirren en aan het rollebollen.
heb ik al een tijd niet meer gezienquote:Op maandag 9 maart 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hoeft niet eens naar buiten. Je kunt Basil vangen. Lekker ratatouille maken.
Ik heb weleens gekeken hoe mijn schoonvader een varken om zeep hield en tot karbonades verwerktequote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou trouwens ook niet weten hoe ik een koe zou moeten slachten, doodmaken zal me nog wel lukken, een grote steen tegen zijn hoofd aan gooien of ik heb nog wel een Jeep met bullbar staan, paar honderd meter gas geven en vol in de flank raken of zo.
Tijd voor hernieuwde kennismaking.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik al een tijd niet meer gezien
Dit soort kennis is over drie maanden goud waard.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens gekeken hoe mijn schoonvader een varken om zeep hield en tot karbonades verwerkte
Vond het geen fijn gezicht. Zo'n stomend karkas in de ochtendnevelquote:Op maandag 9 maart 2020 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort kennis is over drie maanden goud waard.
ik liever zon wilde bitterbalquote:Op maandag 9 maart 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor hernieuwde kennismaking.Schuif een uitnodiging voor een kopje koffie in zijn holletje
Gilde dat varken?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het geen fijn gezicht. Zo'n stomend karkas in de ochtendnevel
Serieus? Is toch mooiquote:Op maandag 9 maart 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft zelf een soort stroomstootwapen in elkaar geknutseld. Tegen het voorhoofd van het varken, trekker overhalen en BAM, beest lag op de grond.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gilde dat varken?
En hoe maakte hij hem dood eigenlijk?
schijnt erg te stinkenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
Of haar, varkens zijn toch vrouwelijk meestal, of of of hoe proef je of het een vrouwtje of mannetje is anders?
Mannetjes en vrouwtjes. Maar de mannetjes moet je slachten voordat ze de baard in de keel krijgen. Zodra die hormomen gaan werken, is het vlees oneetbaar.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
Of haar, varkens zijn toch vrouwelijk meestal, of of of hoe proef je of het een vrouwtje of mannetje is anders?
Vrouwelijk dus.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Mijn schoonvader heeft zelf een soort stroomstootwapen in elkaar geknutseld. Tegen het voorhoofd van het varken, trekker overhalen en BAM, beest lag op de grond.
Varkens gillen sowieso altijd. Zelfs als je ze komt voeren.
o dat ja ;:Pquote:Op maandag 9 maart 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mannetjes en vrouwtjes. Maar de mannetjes moet je slachten voordat ze de baard in de keel krijgen. Zodra die hormomen gaan werken, is het vlees oneetbaar.
Niet raar om op te eten als je bij de slacht geweest bent?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Zijn varkens leverden wel de lekkerste schnitzels ooit op.
Mannetjes worden gecastreerd, en dan nog kans op berengeur. Dat is heel heel vies dus meteen wegflikkeren zulk vleesquote:Op maandag 9 maart 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat meurt echt verschrikkelijkquote:Op maandag 9 maart 2020 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mannetjes worden gecastreerd, en dan nog kans op berengeur. Dat is heel heel vies dus meteen wegflikkeren zulk vlees
Ik heb laatst nog met een vriend samen vlees opgehaald bij een fokuser die eigen varkens had laten slachten.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet raar om op te eten als je bij de slacht geweest bent?
Je bent een varken?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dit voor discriminatie eigenlijk, ik ruik (meestal) overheerlijk en ik heb ook een baard in mijn keel.
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed je toch maar liefst 50 seconden over.
Ja, dat vond ik wel ongemakkelijkquote:Op maandag 9 maart 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet raar om op te eten als je bij de slacht geweest bent?
Dat zei je vriendin laatst ookquote:Op maandag 9 maart 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed je toch maar liefst 50 seconden over.
Ook opgegeten erna?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
Alleen een keer mijn kat moeten laten inslapen
Ja, daarom slachte mijn schoonvader de mannetjes tamelijk jong. Ook omdat castreren geld kost, vermoed ik.quote:
Jummiequote:Op maandag 9 maart 2020 15:43 schreef Karzai het volgende:
En ik maak straks bami met varkenslapjes en zelf gemaakte pindasaus
Banenenrepubliek.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
2 MINUTEN GELEDEN
Twintig gevangenen ontsnapt in Italië
Uit de gevangenis van Foggia, in het zuiden van Italië, zijn zo'n vijftig gevangenen ontsnapt, melden Italiaanse media op basis van opsporingsbronnen. Dertig gedetineerden werden kort na hun ontsnapping weer gepakt, de anderen zijn nog niet gevonden.
In meer dan twintig cellencomplexen in Italië zijn rellen uitgebroken. Gevangenen in het hele land mogen geen bezoek meer ontvangen en dat leidt in veel gevangenissen tot grote onrust. Bij een opstand in een gevangenis in Modena, in de noordelijke regio Emilia-Romagna, vielen zes doden. Ze stierven door een overdosis methadon, dat ze hadden buitgemaakt in het ziekenhuis van de gevangenis.
Heerlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 15:43 schreef Karzai het volgende:
En ik maak straks bami met varkenslapjes en zelf gemaakte pindasaus
Als hier iemand hoest spelen ze dat filmpje na wat jij (dacht ik) vorige week posttequote:Op maandag 9 maart 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
voor donderdag is er al een expat partij gecanceld
Castreren doen ze megasnel na de geboorte. Heb je waarschijnlijk niet meegekregen want dat is best zielig zoals dat vaak gebeurde.... Onverdoofdquote:Op maandag 9 maart 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom slachte mijn schoonvader de mannetjes tamelijk jong. Ook omdat castreren geld kost, vermoed ik.
Ja dat snap ik welquote:Op maandag 9 maart 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
voor donderdag is er al een expat partij gecanceld
Nope, ze werden niet gecastreerd. Dat heb ik specifiek gevraagd.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Castreren doen ze megasnel na de geboorte. Heb je waarschijnlijk niet meegekregen want dat is best zielig zoals dat vaak gebeurde.... Onverdoofd
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Castreren doen ze megasnel na de geboorte. Heb je waarschijnlijk niet meegekregen want dat is best zielig zoals dat vaak gebeurde.... Onverdoofd
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaal zeggen ze dat mannen echte varkens zijn. maar je kunt wel stellen dat varkens echte mannen zijn
Oh ja en dan is het waar.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope, ze werden niet gecastreerd. Dat heb ik specifiek gevraagd.
Weet ik veelquote:Op maandag 9 maart 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zou mijn schoonvader daar over liegen
Het was wel een enorm lompe boer, dus in principe had het me niks verbaasd als hij die balletjes er met een tang door de neus uit had getrokken hoorquote:
Als je me de naam van die toko geeft, verspreid ik op facebook even het gerucht dat er acute coronapleuris is uitgebroken in de keuken.quote:
Oh das wel erg verleidelijkquote:Op maandag 9 maart 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je me de naam van die toko geeft, verspreid ik op facebook even het gerucht dat er acute coronapleuris is uitgebroken in de keuken.
Eensquote:Op maandag 9 maart 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Grappig hoe je in den haag niks merkt van de paniek
Gister ook gewoon de CPCquote:Op maandag 9 maart 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Welke paniek?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Nee hoor :pquote:Op maandag 9 maart 2020 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke paniek?
De hype is wel voorbij.
Laten we het hopen. Ik ben corona moequote:Op maandag 9 maart 2020 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke paniek?
De hype is wel voorbij.
Zal wel meevallen.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
Ja het wordt alleen maar erger, morgen weer een paar honderd erbij
Als je om 18 uur langs de Trčveszaal loopt, zie je Mark Rutte in paniek heen en weer rennen.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Nee. Kijk maar in het woordenboek bij kalmte. Daar staat een foto van Ruttequote:Op maandag 9 maart 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je om 18 uur langs de Trčveszaal looopt, zie je Mark Rutte in paniek heen en weer rennen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Kijk maar in het woordenboek bij kalmte. Daar staat een foto van Rutte
Ach, hier merk ik er ook weinig van.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Den Haag nemen we het allemaal niet zo series die paniek.
Ik denk het echt.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik ben corona moe
Wij blijven nog werken als we positief getest zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Den Haag nemen we het allemaal niet zo series die paniek.
Da's 1 dag joh. Morgen weer in de plus.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk het echt.
Is aflopende alweer.
Ik ben altijd positief, zelfs als ik aids heb.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij blijven nog werken als we positief getest zijn
Neuh, de kranten zijn er ook alweer klaar mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da's 1 dag joh. Morgen weer in de plus.
Lolquote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh, de kranten zijn er ook alweer klaar mee.
Ja er komen nog wat zieken en doden maar ja..
Mooier weer enzo en dan houdt het op.
Nu nieuwe paniek, 60000 Iraanse gevangenen komen deze kant op.
Mooi zo. Al genoeg regen gehad.quote:
Ik heb zo'n sterk vermoeden dat die 60000 juist de normalen zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh, de kranten zijn er ook alweer klaar mee.
Ja er komen nog wat zieken en doden maar ja..
Mooier weer enzo en dan houdt het op.
Nu nieuwe paniek, 60000 Iraanse gevangenen komen deze kant op.
Ja anders zaten ze niet gevangen daar. Goed puntquote:Op maandag 9 maart 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n sterk vermoeden dat die 60000 juist de normalen zijn.
Ja hoor, ze laten massaal hun zeepje vallen tijdens het douchen en hopen hier te zijn tegen de tijd dat de gay-pride gehouden wordtquote:Op maandag 9 maart 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n sterk vermoeden dat die 60000 juist de normalen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |