Heel de reden dat ik ben gaan varenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel altijd respect hoe ze zo'n schip in zo'n haven parkeren.
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
als je denkt dat de hele wereld binnen een maand vergaat; dit helpt je de dag door
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Waar is LPQWVT?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
van zoveel schattigheid wil ik iemand pijn doen
ja ben nu al jaren bezig om lgdgsj om te leggen. Ik geef niet snel op.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders moet mijn hoofd er straks af.
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nu al jaren bezig om lgdgsj om te leggen. Ik geef niet snel op.
RIVM zou eens het advies moeten geven dat bedrijven hun werknemers zoveel mogelijk thuis moeten laten werken. Dat zou al behoorlijk schelen in verspreiding van het virus.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik gok op een lockdown van mijn prachtige provincie![]()
CNN Breaking News; Cleverest region in the world in lockdown.
Ze bedoelt het niet zo. Dit is gewoon onderdeel van de traditionele paringsdans van de bitterbal sapien.quote:
Ja het is een, eehm, bijzonder schepsel.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze bedoelt het niet zo. Dit is gewoon onderdeel van de traditionele paringsdans van de bitterbal sapien.
Volgens mij is ze best liefquote:Op maandag 9 maart 2020 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een, eehm, bijzonder schepsel.
Ja maar hoeveel mensen kunnen er ook echt thuis werken, bakkers, vrachtwagenchauffeurs, artsen, prostituees, stratenmakers, ijscoverkopers, metselaars, politieagenten, vliegeniers, opticiëns?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RIVM zou eens het advies moeten geven dat bedrijven hun werknemers zoveel mogelijk thuis moeten laten werken. Dat zou al behoorlijk schelen in verspreiding van het virus.
Ze moeten wel even met de lockdown wachten tot ik thuis ben
Ja maar als ik dat tegen haar zeg schiet ze gelijk in de paniekmodus.quote:
Die niet, maar al het kantoorvolk wel. Scheelt drukte in het OV. Minder drukte = minder besmettingen. Dan kunnen we die piek een beetje afvlakken.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel mensen kunnen er ook echt thuis werken, bakkers, vrachtwagenchauffeurs, artsen, prostituees, stratenmakers, ijscoverkopers, metselaars, politieagenten, vliegeniers, opticiëns?
Mee eens, scheelt weer een beetje.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die niet, maar al het kantoorvolk wel. Scheelt drukte in het OV. Minder drukte = minder besmettingen. Dan kunnen we die piek een beetje afvlakken.
Zo jammerquote:Op maandag 9 maart 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat tegen haar zeg schiet ze gelijk in de paniekmodus.
Zie je, ze zouden het bestuur van het land moeten overlaten aan ons FOK!kersquote:Op maandag 9 maart 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens, scheelt weer een beetje.
Likworst?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow gewatteerde enveloppen gekocht, Broederenkerk bezocht, bij Specsavers een schroefje aan mijn bril laten vastdraaien, bij de Hema een broodje likworst gegetenPostzegels gehaald en weer terug naar huis gekomen. Kan net zo goed met een pot bier op het balkon gaan zitten zomedalek
Die schrijf ik even opquote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele vrouw die graag hoort dat ze lief is, dat is meer een mannenstuiptrekking.
Broodjes rookworst om aan te likkenquote:
ik wilde het al niet vragen.quote:
Gewatteerde enveloppen?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow gewatteerde enveloppen gekocht, Broederenkerk bezocht, bij Specsavers een schroefje aan mijn bril laten vastdraaien, bij de Hema een broodje likworst gegetenPostzegels gehaald en weer terug naar huis gekomen. Kan net zo goed met een pot bier op het balkon gaan zitten zomedalek
Dit klinkt niet bijster lekkerquote:Op maandag 9 maart 2020 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broodjes rookworst om aan te likkenjeweetz
mag je daar niet in bijten dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broodjes rookworst om aan te likkenjeweetz
en terechtquote:Op maandag 9 maart 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
Ik stond net op de teen van Miep toen we op Snollebollekes dansten
Nu is ze boos op me![]()
![]()
maar je deed het wel verkeerd!quote:
Leer je haar wel dat luisteren naar mamma's muziek PIJN doet.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
Ik stond net op de teen van Miep toen we op Snollebollekes dansten
Nu is ze boos op me![]()
![]()
k ben het er helemaal mee eensquote:Op maandag 9 maart 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RIVM zou eens het advies moeten geven dat bedrijven hun werknemers zoveel mogelijk thuis moeten laten werken. Dat zou al behoorlijk schelen in verspreiding van het virus.
Ze moeten wel even met de lockdown wachten tot ik thuis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |