SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hier is het (nog?) zonnigquote:Op maandag 9 maart 2020 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Ik wilde tuindingen doen maar... het regent. Alweer. Of nog steeds. Ik weet het niet meer.
quote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Nederland kent ook wel gekkies.
Ik kwam gistermiddag deze aanhanger tegen langs de N18.
https://www.destentor.nl/(...)e-woestijn~a81d1dc0/
Goedemorgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen
Spierpijn in buik en benen (nou geen pijn maar voel het)
Zaterdag 2,5 uur met behoorlijk wat stukken tegenwind gefietst. Toen dacht ik shit, nu lekker
Herkenbaar, ik zit nu enorm op mijn handen. Vriendin plaatste gisteren een gemanipuleerde (blijkt) filmpje over een WHO bijeenkomst. Eén google opdracht verder en ze maken gehakt ervan, ook mensen die aanwezig waren. Maar nu zit ik ermee, wel of niet reageren. Zij is toch niet te overtuigen (heeft spijt als haren op haar hoofd dat ze haar gezonde zoon ooit heeft laten vaccineren), verder heeft niemand een reactie gegeven op dat filmpje. Dus ik denk dat ik het er maar bij laatquote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Nederland kent ook wel gekkies.
Ik kwam gistermiddag deze aanhanger tegen langs de N18.
https://www.destentor.nl/(...)e-woestijn~a81d1dc0/
Nee ik herken dat wel. Zelfde als bedrijven teveel reclame sturen met schreeuwende folders ofzoquote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef fietsie het volgende:
Stel he, je zit te internetten, en er klapt een grote reclame van Tele2 over je scherm
Wat maakt dan dat je ooit nog overweegt iets van Tele2 te kopen? Of ben alleen ik zo gek dat ik dan denk: nou, daar doe ik geen zaken meer mee.
Of vergeten mensen zoiets acuut als ze een prijsvergelijker openen en zien dat ze 2 dubbeltjes besparen als ze toch naar Tele2 gaan?
quote:Op maandag 9 maart 2020 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik werd wakker van een balkende ezel. Onze buren hebben sinds gisteren twee ezels en een pony
Eerst het 1 dan het 2equote:Op maandag 9 maart 2020 09:28 schreef sigme het volgende:
Hier waait het maar weer eens hard. We kijken het even aan; gaan we brandhout zagen of wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |