Is dit al net zo'n veelzeggende lijst als die global power index?quote:Op maandag 9 maart 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel gedaan
[..]
Nederlandgoden
Italie op een 20e plaats overigens
https://healthpowerhouse.com/media/EHCI-2018/EHCI-2018-report.pdf
Kan wel zo zijn maar toch een puntje dat de beste doktoren in Parijs, Milaan of ergens in Zwitserland zitten.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel gedaan
[..]
Nederlandgoden
Italie op een 20e plaats overigens
https://healthpowerhouse.com/media/EHCI-2018/EHCI-2018-report.pdf
Kortste mensen qua lengtequote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef KingRadler het volgende:
is er ook een lijst waar Nederland bovenaan staat in negatieve zin
Totaal. Deels dus voor trauma, maar electieve OK's met IC uitstroom moeten indien mogelijk uitgesteld worden.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Zijn die 40 dan straks volledig beschikbaar voor COVID-19, of is dit het totaal (dus voor alle indicaties)?
Hygienequote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef KingRadler het volgende:
vergeet het leger niet in te schakelen of hebben die ook niks?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Totaal. Deels dus voor trauma, maar electieve OK's met IC uitstroom moeten indien mogelijk uitgesteld worden.
Al is dat wel lastig. Ga je iemand met een hersentumor laten wachten zodat je een coronapatient kan opnemen?
Zijn wel een beetje de vragen die op ons af gaan komen.
Ja inderdaad, dat het een electieve operatie is, wil niet altijd zeggen dat het op de lange baan geschoven kan worden.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Totaal. Deels dus voor trauma, maar electieve OK's met IC uitstroom moeten indien mogelijk uitgesteld worden.
Al is dat wel lastig. Ga je iemand met een hersentumor laten wachten zodat je een coronapatient kan opnemen?
Zijn wel een beetje de vragen die op ons af gaan komen.
Die zijn vorige week al paraat gezet voor eventuele noodhulp.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vergeet het leger niet in te schakelen of hebben die ook niks?
aah, das wel positiefquote:Op maandag 9 maart 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn vorige week al paraat gezet voor eventuele noodhulp.
https://www.ad.nl/binnenl(...)a-epidemie~a0027a81/
Aantal tanks.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef KingRadler het volgende:
Jouw criteria*quote:Op maandag 9 maart 2020 10:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is dat zo? Jij weet toch ook alles van het sovjetregime, de chernobyl ramp en de vergelijkbaarheid met de situatie in Wuhan, omdat je in Pripyat een rondje hebt gelopen tientallen jaren later. Volgens mij hebben wij zelfs al een paar keer in geschrift gedanst met elkaar. Als we jou criteria aannemen weet ik er dus alles van!
Of ze gaan niet zo graag meer met de trein, want op de weg was het druk genoeg vanochtendquote:Op maandag 9 maart 2020 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het vanmorgen wel een stuk rustiger in de trein vanuit Den Bosch richting Utrecht, dus wellicht worden mensen toch verstandiger als ze niet helemaal fit zijn...
klinkt als een dure machinequote:Op maandag 9 maart 2020 10:23 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft Nederland veel ECMO (Extracorporeal membrane oxygenation) machines (die de functie van de longen overnemen: zuurstof in het bloed brengen en CO2 verwijderen)? Die zouden bij kritieke gevallen de sterfte verlagen, maar zijn blijkbaar vrij werk- (of resource-) intensief..
Productie van synthetische drugs.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef KingRadler het volgende:
quote:https://www.politieacadem(...)ynthetic%20drugs.pdf
The Netherlands is a large producer and trader of synthetic drugs (notably XTC and amphetamines). In fact, Dutch criminals are global leaders in the synthet-ic drugs industry, with distribution networks and commercial activities across the world. It is a multi-billion business forming a shadow economy that is immensely attractive to many people.
Nee daar hebben we er maar heel weinig van. Als ik mij niet vergis bijna geen enkel perifeer ziekenhuis en ik twijfel of alle academische er 1 hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:23 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft Nederland veel ECMO (Extracorporeal membrane oxygenation) machines (die de functie van de longen overnemen: zuurstof in het bloed brengen en CO2 verwijderen)? Die zouden bij kritieke gevallen de sterfte verlagen, maar zijn blijkbaar vrij werk- (of resource-) intensief..
UEFA Coef. Punten lijstquote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef KingRadler het volgende:
Stikstof uitstootquote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef KingRadler het volgende:
Overdrijven is ook een kunst hoor. Nou nou.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
Ik lees af en toe beetje mee in deze reeks, maar de algemene sfeer die ik hier eigenlijk elke keer proef is:
- We zijn fucked
- Iedereen gaat het krijgen
- De zorg zal het niet aankunnen
- De economie zal volledig instorten
- Er is geen houden meer aan.
Goeie vibes wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |