Want de Disney adeptatie komt al zo goed overeen met het origineel bedoel je!quote:Op maandag 9 maart 2020 08:17 schreef Lunatiek het volgende:
Cultural misapropriation. Duidelijk snapt die figuur de culturele achtergronden van het sprookje niet en ook helemaal niks van Europese magie. Laat hem lekker zijn eigen sprookjes verkrachten.
Er zijn anders ontzettend veel mensen heel erg onzeker over hun gender getuigen deze triggered threads elke keer.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:16 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Je bedoelt nu ze een groepje mensen die niet zo goed weten wie of wat ze zijn ook aanspreken iets van nog geen 1% van de wereldbevolking
De Disneyverhalen zijn sowieso al verkrachtingen van de originele sprookjes. Maar nu er een genderloze persoon in zit schijnt het ineens een probleem te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:17 schreef Lunatiek het volgende:
Cultural misapropriation. Duidelijk snapt die figuur de culturele achtergronden van het sprookje niet en ook helemaal niks van Europese magie. Laat hem lekker zijn eigen sprookjes verkrachten.
Je pillen Nick. Denk aan je pillen.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:15 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Goed idee identiteitspolitiek geïntroduceerd door die geweldige Obama waarschijnlijk omdat die zelf met een transgender getrouwd is je weet wel die oh zo prachtige mode icoon Michael Obama.
Geen idee, ik kijk die troep niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Want de Disney adeptatie komt al zo goed overeen met het origineel bedoel je!
Nee er zijn heel veel mensen het aanhoren van deze onzin zat.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zijn anders ontzettend veel mensen heel erg onzeker over hun gender getuigen deze triggered threads elke keer.
Gelukkig was die na twee films dan ook gestopt.quote:
Waarom wordt je zo onzeker van deze personage?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:23 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nee er zijn heel veel mensen het aanhoren van deze onzin zat.
Dat is niet het grootste probleem. Een uitspraak als "magic is genderless" is veel meer een probleem want dat is het in Europa nooit geweest (verre van), waardoor het geen recht doet aan de positie van o.a. homo's en vrouwen.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Disneyverhalen zijn sowieso al verkrachtingen van de originele sprookjes. Maar nu er een genderloze persoon in zit schijnt het ineens een probleem te zijn.
Ah.quote:
Wat?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:27 schreef Lunatiek het volgende:
Dat is niet het grootste probleem. Een uitspraak als "magic is genderless" is veel meer een probleem want dat is het in Europa nooit geweest (verre van), waardoor het geen recht doet aan de positie van o.a. homo's en vrouwen.
Mannen in jurken zijn geen mannen.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Tja...
Wel opvallend trouwens, een vrouw in een lange broek wordt door niemand vreemd gevonden, een man in een jurk is meteen breaking news.
Waarom?
Ik wordt er niet onzeker van.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom wordt je zo onzeker van deze personage?
Oh god. Meer dan twee opties. Wordt al gauw intimiderend niet?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:38 schreef Nicksanders het volgende:
Ik wordt er niet onzeker van.
Maar wij kunnen wel doen alsof de helft van de bevolking zo is maar het is maar een hele kleine groep al willen ze ons anders doen geloven.
Dan heb je nog trieste figuren als Sam Smith die zich geen van beide voelen.
Je hebt pansexuelen tegenwoordig flikker toch op met al die onzin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja van een D66 moraalridder had ik niks anders verwacht vertel eens eerlijk stem jij straks ook niet op D66 als er er geen vrouw aan het roer is?
Zijn doorgaans terroristen.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mannen in jurken zijn geen mannen.
Ja ok true, maar om er nou echt zo'n hele publieke 'powerstatement' van te maken van 'KIJK EENS HOE GOED WE BEZIG ZIJN VOOR DIE 0.002% VAN DE MENSEN is echtquote:‘Magic has no gender.
Meegaan met de tijd. Positief dus!!quote:Op maandag 9 maart 2020 07:09 schreef Scarface88 het volgende:
Gaan we weer heen. Waar is Disney mee bezig?
[ afbeelding ]
Maar waarom moet daar zo agressief en verontwaardigd op gereageerd worden? Waar ben je nu precies zo bang voor?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:38 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar wij kunnen wel doen alsof de helft van de bevolking zo is maar het is maar een hele kleine groep al willen ze ons anders doen geloven.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou niet weten waarom niet. De enige keer dat er tot nog toe een vrouw lijsttrekker was mocht ik nog niet stemmen.quote:Maar ja van een D66 moraalridder had ik niks anders verwacht vertel eens eerlijk stem jij straks ook niet op D66 als er er geen vrouw aan het roer is?
Het lag (en ligt) nogal gecompliceerd en er zijn aanwijzingen dat magie gekoppeld was aan homoseksuele praktijken (zie Edda) en mogelijk aan travestie. Vrouwen hadden andere magie als mannen. Wat christenen zo serieus namen dat er mensen om vermoord zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
In Europa mochten alleen mannen magie gebruiken?
Gaat niet om de jurk maar om de domme uitspraken.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Tja...
Wel opvallend trouwens, een vrouw in een lange broek wordt door niemand vreemd gevonden, een man in een jurk is meteen breaking news.
Waarom?
Dit heeft helemaal niks met transgenders etc. te maken, maar alles met sjw's die het prachtig vinden om macht over anderen uit te oefenen om hun denkbeelden door te drukken. Wat ook nog genoeg media-aandacht genereert voor een kapitalistisch product.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:38 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat allemaal met een straight face!quote:Op maandag 9 maart 2020 09:02 schreef Lunatiek het volgende:
Het lag (en ligt) nogal gecompliceerd en er zijn aanwijzingen dat magie gekoppeld was aan homoseksuele praktijken (zie Edda) en mogelijk aan travestie. Vrouwen hadden andere magie als mannen. Wat christenen zo serieus namen dat er mensen om vermoord zijn.
En dan komt er zo'n zwarte fascist even vertellen dat magie genderloos is. Holocaust had niks met religie te maken zal dan ook wel in z'n repertoire zitten.
Moderne magie (al sinds de alchemie) is erg dualistisch, waarbij de god en de godin een prominente rol spelen, even als hun paren, en genderless is dat geenszins.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |