Ik heb je nog nooit zo serieus over je irl horen praten.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Heb ook een tijd een angst
periode gehad, jaren geleden. Vergat zelf te leven.
nee ben nooit zo open op fokquote:Op maandag 9 maart 2020 09:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit zo serieus over je irl horen praten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou ik was 15 dat leek me niet echt veilig, dus ik heb een half uur in het donker in de regen gestaan te blauwbekken tot mn vader kwam.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En nieman ddie je even een lift aanbood?
Wel echt lullig dat hij je er daar uit gaat zetten
Beetje eng ditquote:Op maandag 9 maart 2020 09:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit zo serieus over je irl horen praten.
quote:Op maandag 9 maart 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oh dat is ook engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Begrijpelijk ook wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee ben nooit zo open op fok
quote:Op maandag 9 maart 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]Slim dot.... doe rustig aan vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daar ook voorzichtig mee geworden door bepaalde personenquote:Op maandag 9 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee na de dood stopt alles. Ken die angst wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook wel.
Ik ben niet zozeer bang voor kanker oid, maar wel enorm 'bang' voor de dood. (omdat ik totaal niet geloof ook in enig leven na de dood)
Het spijt me.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook voorzichtig mee geworden door bepaalde personen
Dat is ook zo, maar het gebeurd toch. In je onderbewust zijn gebeurd meer dan wij denken.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat zijn dingen waar als het je lukt je niet teveel over na moet denken.
De mensen die ik beter heb leren kennen, dat zijn er een handjevol die weten meer. Voor de rest is het gissen.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook voorzichtig mee geworden door bepaalde personen
quote:Jij gelooft in God
Dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks
Dus we komen elkaar na de dood
Na de dood nooit meer tegen
Bedankt.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, ik zal weer baggeren zoals jullie mij kennen.
Soms nog wel hoor. Maar kan me er goed overheen zetten.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Maar wel.kut dat je met die angst gezeten hebt haagsie
Nou dat begrijp ik goed. Ik had net voor mezelf iets op de rit wat echt mn droom is/was en ik dacht erover om het allemaal weer te laten klappen.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Heb ook een tijd een angst
periode gehad, jaren geleden. Vergat zelf te leven.
Snap ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |