ja achterlijk maar ik wist achteraf ook niet welk bedrijf het was.maar ik ben ook al eens thuis gebracht toen mn portemonnee gestolen was en de taxichauffeur zei laat maar zitten.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
herkenbaar ja
Overigens ook eens 250 euro voor een taxirit betaald, maar vraag me niet waarom.
Zutphen is een mooie stad!quote:Op maandag 9 maart 2020 08:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er leuk uit, daar ga ik binnenkort eens langs dat Zutphen.
Nee die buikpijn kwam pas later, maar inderdaad dat was een pijnlijk ongelukje.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, wat een pijn en wat een schrik zal je gehad hebben.
Komt het wel weer helemaal goed?
Is toen ook die buikpijn ontstaan?
Is een oude hanzestadquote:Op maandag 9 maart 2020 08:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er leuk uit, daar ga ik binnenkort eens langs dat Zutphen.
Dat is dan wel weer lief van de taxi chauffeur.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ja achterlijk maar ik wist achteraf ook niet welk bedrijf het was.maar ik ben ook al eens thuis gebracht toen mn portemonnee gestolen was en de taxichauffeur zei laat maar zitten.
Was wel een ritje van ¤20+ Schat ik.
Kan het me voorstellen zeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee die buikpijn kwam pas later, maar inderdaad dat was een pijnlijk ongelukje.
Haags_pilootjequote:Op maandag 9 maart 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na wat vliegwerk zit ik ook eindelijk
Haha nou ik ben eens de Qliner uitgezet omdat ik niet een geldig vervoersbewijs had en dat wist hij in groningen al maar hij zette me in marum eruit midden in de middle of knowhere in de spoelende regen! Nooit meer geprobeerd te zwart rijden.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief van de taxi chauffeur.
Ben ook best wel vaak gratis met de bus meegemomen als ik mijn studenten ov was vergeten.
Hey Haags, alles goed?quote:Op maandag 9 maart 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na wat vliegwerk zit ik ook eindelijk
Klopt en best eng ik hoor jou praten over chemo en dat is dus1 van mijn grote angsten dat dat eruit komt na alle onderzoeken.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen zeg.
Buik is een ellende vooral als ze het niet kunnen vinden.
Ja snap ik. Ik ben daar ook als de dood voor.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klopt en best eng ik hoor jou praten over chemo en dat is dus1 van mijn grote angsten dat dat eruit komt na alle onderzoeken.
ff wat minder hier, maar we moeten door.quote:
Watskebeurt? ;*quote:Op maandag 9 maart 2020 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff wat minder hier, maar we moeten door.
Afspraken van vandaag allemaal afgezegd.
Kan het me heel goed voorstellenquote:Op maandag 9 maart 2020 09:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klopt en best eng ik hoor jou praten over chemo en dat is dus1 van mijn grote angsten dat dat eruit komt na alle onderzoeken.
Ja dat zijn dingen waar als het je lukt je niet teveel over na moet denken.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik ben daar ook als de dood voor.
En nieman ddie je even een lift aanbood?quote:Op maandag 9 maart 2020 09:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha nou ik ben eens de Qliner uitgezet omdat ik niet een geldig vervoersbewijs had en dat wist hij in groningen al maar hij zette me in marum eruit midden in de middle of knowhere in de spoelende regen! Nooit meer geprobeerd te zwart rijden.
Klopt. Heb ook een tijd een angstquote:Op maandag 9 maart 2020 09:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat zijn dingen waar als het je lukt je niet teveel over na moet denken.
Dank je... jij ook een dikke knuffel!quote:Op maandag 9 maart 2020 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het me heel goed voorstellen
Zenuwslopend is dat Ik duim voor je dat het dat niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |