Dat heb ik ook echt, of ik ga helemaal vol er voor met sporten en eten etc, of ik doe echt helemaal nietsquote:Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben je op je voeding aan het letten?
Ik denk dat het net zo slecht is als croissant met aardbeienjam.
Maar op een cheatday mag dat.
Ik moet ook nodig aan de slag met mn lijf maar helaas door mn blessures niks kunnen doen aan sport en dan verlies ik de aanmoediging om ook iets aan mn voeding te doen.
Ja prut is dat he. Wat voor blessure heb je dan>quote:Op maandag 9 maart 2020 08:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben je op je voeding aan het letten?
Ik denk dat het net zo slecht is als croissant met aardbeienjam.
Maar op een cheatday mag dat.
Ik moet ook nodig aan de slag met mn lijf maar helaas door mn blessures niks kunnen doen aan sport en dan verlies ik de aanmoediging om ook iets aan mn voeding te doen.
Ik ook!! En dan ga ik ook volle bak er voor en dan kan ik alles laten staan behalve kaas en dat mag dan eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt, of ik ga helemaal vol er voor met sporten en eten etc, of ik doe echt helemaal niets
Moet weer even naar dat eerste gaan
Achjoh je moet het leve ook een beetje leuk houden he! Van een beetje kaas gaat het echt niet fout.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ook!! En dan ga ik ook volle bak er voor en dan kan ik alles laten staan behalve kaas en dat mag dan eigenlijk niet.
Mn been lag in mootjes.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prut is dat he. Wat voor blessure heb je dan>
Mijn stofwisseling is kadoek door de chemokuren
Ik moet dus heel erg opletten wat ik eet
Een verkeerd ding en er zit zo weer wat bij op
Ik wil dat echt in de gaten houden.
Aij dat is naarquote:Op maandag 9 maart 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prut is dat he. Wat voor blessure heb je dan>
Mijn stofwisseling is kadoek door de chemokuren
Ik moet dus heel erg opletten wat ik eet
Een verkeerd ding en er zit zo weer wat bij op
Ik wil dat echt in de gaten houden.
Hoe gaat het met je been?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mn been lag in mootjes.
En nu is er van alles en nog wat in mn buik qua pijn maar nog geen oorzaak.
Dus dat is ook best spannend.
Kiek eens aan, das nog eens aardig.quote:
O dat is minder, ongeluk?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mn been lag in mootjes.
En nu is er van alles en nog wat in mn buik qua pijn maar nog geen oorzaak.
Dus dat is ook best spannend.
Nou slank als in maatje 36 zal ik nooit worden. Maar ik wil wel gespierd als in alles in goede proportie en een sterk lichaam hebben. En dan zitten bepaalde plekken de beroemde BBB in de weg en mag ik absoluut geen zuivel behalve kwark. En heel veel eiwitten voor spieropbouw.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Achjoh je moet het leve ook een beetje leuk houden he! Van een beetje kaas gaat het echt niet fout.
Mannen hebben het denk ik ook wel wat makkelijker qua voeding en vorm. Vrouwen willen vaak echt slank zijn. Mannen eerder gespierd, dsu die kunnen gewoon veel eten en dat omzetten naar spier
Waar kom je ongeveer vandaan dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kiek eens aan, das nog eens aardig.
Maar zonder gein wat zal zo ritje wel niet kosten, denk een aardig zakcentje.
[..]
O dat is minder, ongeluk?
Buik praat me er niet van ellende ding als er steeds pijn is maar ze kunnen het niet vinden.
Goed maar vind wel nog eng om er echt gewicht op te zetten. Bang dat het weer knak zegt.quote:
Hoi lieverdquote:
Ik zweet me anders de pleuris van een kwartier fietsen.quote:
quote:
Volg je dan ook streng een dieet voor jezelf dat je voor de hele week maakt?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou slank als in maatje 36 zal ik nooit worden. Maar ik wil wel gespierd als in alles in goede proportie en een sterk lichaam hebben. En dan zitten bepaalde plekken de beroemde BBB in de weg en mag ik absoluut geen zuivel behalve kwark. En heel veel eiwitten voor spieropbouw.
Ja ik ben gevallen met een trap mn been zat de ingeklapte trap toen hij omviel met mij als gewicht erbovenopquote:Op maandag 9 maart 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kiek eens aan, das nog eens aardig.
Maar zonder gein wat zal zo ritje wel niet kosten, denk een aardig zakcentje.
[..]
O dat is minder, ongeluk?
Buik praat me er niet van ellende ding als er steeds pijn is maar ze kunnen het niet vinden.
Ja!quote:Op maandag 9 maart 2020 08:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volg je dan ook streng een dieet voor jezelf dat je voor de hele week maakt?
Valt me nog mee ik ooit 12km 75¤ afgetiktquote:Op maandag 9 maart 2020 08:55 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb 1x de taxi van Breda naar Rotterdam moeten pakken snachts, dat was 150 euro
Pffff waarom was dat zo duur dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Valt me nog mee ik ooit 12km 75¤ afgetikt
Warnsveld ( bij Zutphen)quote:
En als arme student is 150 euro in 1 klap uit je budget weg behoorlijk kut, zeker toen die maand.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Valt me nog mee ik ooit 12km 75¤ afgetikt
Geen idee maar ik had zo’N kutnacht dat ik gewoon betaald heb zonder erover na te denkenquote:
herkenbaar jaquote:Op maandag 9 maart 2020 08:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had zo’N kutnacht dat ik gewoon betaald heb zonder erover na te denken
Jemig, wat een pijn en wat een schrik zal je gehad hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ben gevallen met een trap mn been zat de ingeklapte trap toen hij omviel met mij als gewicht erbovenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |