Dit zijn wel bedrijven waar ik direct gesolliciteerd heb en dus niet met een detacheringsbureau heb te maken.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:35 schreef espri het volgende:
[..]
Hoop echt dat er een goede voor je tussen zit.
Duim duim.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit zijn wel bedrijven waar ik direct gesolliciteerd heb en dus niet met een detacheringsbureau heb te maken.
Al weken prutquote:
Jawel, want ik ben eigenlijk doodmoe. Maar ik ben lichamelijk a little wreck op het moment en zo mobiel als een looien deur.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef espri het volgende:
[..]Helaas ik ken het, lukt het je wel om in de middag te slapen?
Voordat je een jongetje wordt.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voordat je een jongetje wordt.
quote:
Wordt hier vaak gezegd hoor. Of 'als pasen en pinksteren op 1 dag vallen' is ook zoiets.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zeiden wij vroeger ook altijd en ik zeg het nog steeds en niemand die het buiten mijn familie snapt als ik dat zeg.
Wattuh?quote:
Je zei ooit gaat het over en ik zei ik hoop het, dacht dat je die verkeerd opvatte maw. laaaamaaaa.quote:
Dat snapte ik toch allemaal al skeetquote:Op maandag 9 maart 2020 15:02 schreef espri het volgende:
[..]
Je zei ooit gaat het over en ik zei ik hoop het, dacht dat je die verkeerd opvatte maw. laaaamaaaa.Maar hoop wel dat je een lekker middagdutje kan doen en je pijn snel over gaat, nou dat ongeveer zo....
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat snapte ik toch allemaal al skeet
Voxsie heeft daar een woord voor, ik weet alleen niet meer watquote:
Ow daar heb je jouquote:
ja hier heb je mijquote:
Gekke praat als je slaapdronkenietsig bentquote:Op maandag 9 maart 2020 15:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja hier heb je mijEen woord voor? Spoken? vit.D gebrek.
oh daar heb ik geen woorden voorquote:Op maandag 9 maart 2020 15:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gekke praat als je slaapdronkenietsig bent
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh daar heb ik geen woorden voor
edit: of ben het vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |