Ach wat triest nieuwsquote:Op maandag 9 maart 2020 11:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waaraan. 'Je kon het niet verslaan'. Schreef hij. Ze viel wel regelmatig.
We dronken virtueel altijd Baileys op mijn Utozeiltje.
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Alweer een (oud) fokker overleden.
Miek37.
Die wilde zo graag op de eerste meet komen om mij te ontmoeten. De dag ervoor emigreerde ze naar Thailand met haar man.
Wordt dat nog ergens doorgegeven?
Geen idee eigenlijk
Ja triest.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:08 schreef HiDiHo het volgende:
Alle namen van de slachtoffers worden nu opgenoemd.
Ik ken ze niet maar het is toch triest om te horen
https://content.uplynk.com/player5/2zSmhpMlkygY7v1LrGpY99ec.htmlquote:Op maandag 9 maart 2020 12:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja triest.Werk ff uitgesteld. Ik luister ook.Heb je stream voor me? Deze vliegt er telkens uit (via GS).
Dank je.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
https://content.uplynk.com/player5/2zSmhpMlkygY7v1LrGpY99ec.html
quote:
Treurig, ik ken die naam ook wel van UTOquote:Op maandag 9 maart 2020 11:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ach wat triest nieuws. Ik "kende" Miek ook van uto. Leuk mens altijd.
In RLS was er een topic voor Disana gemaakt. Wellicht is dat een plek om voor Miek te zetten? Daar komen nog de mensen uit RLS en UTO af en toe buurten, dat zullen vooral degenen zijn die haar "kenden".
Ik heb het maar in JUB gezet. In memoriam. Wat Deisyy zei. Ik kan wel even kijken.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ach wat triest nieuws. Ik "kende" Miek ook van uto. Leuk mens altijd.
In RLS was er een topic voor Disana gemaakt. Wellicht is dat een plek om voor Miek te zetten? Daar komen nog de mensen uit RLS en UTO af en toe buurten, dat zullen vooral degenen zijn die haar "kenden".
Ik ken haar wel van naam maar dat is zeker meer dan een jaar geleden.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het maar in JUB gezet. In memoriam. Wat Deisyy zei. Ik kan wel even kijken.
Ze kwam al lang niet meer op fok!
Onderweg naar een sollicitatiegesprek.quote:
Heel veel succes eendje en duim voor je.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderweg naar een sollicitatiegesprek.
Dank je.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef espri het volgende:
[..]
Heel veel succes eendje en duim voor je.
Succes!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoop echt dat er een goede voor je tussen zit.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je.
Het wordt sowieso een spannende week. Ik krijg ook nog de uitslag van 2 andere sollicitaties van vorige week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |