Ach wat triest, ik ken haar naam en ui wel, maar verder niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Alweer een (oud) fokker overleden.
Miek37.
Die wilde zo graag op de eerste meet komen om mij te ontmoeten. De dag ervoor emigreerde ze naar Thailand met haar man.
Wordt dat nog ergens doorgegeven?
Geen idee eigenlijk
Ik ken haar alleen van RLSquote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Miek37.
Die wilde zo graag op de eerste meet komen om mij te ontmoeten. De dag ervoor emigreerde ze naar Thailand met haar man.
Geen idee eigenlijk
Paar users die ik goed heb gekend. Toch triest om die namen weer terug te zienquote:Op maandag 9 maart 2020 10:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach wat triest, ik ken haar naam en ui wel, maar verder niet.
In JUB is dit topic JUB / In memoriam
Disana ook in Januari lees ikquote:Op maandag 9 maart 2020 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Paar users die ik goed heb gekend. Toch triest om die namen weer terug te zien
Ah, dank je. Ik had haar op vleesboek. Ze kwam in Uto. Ik heb haar van spannende dingen nog wel op de hoogte gehouden. (Op eigen verzoek)quote:Op maandag 9 maart 2020 10:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach wat triest, ik ken haar naam en ui wel, maar verder niet.
In JUB is dit topic JUB / In memoriam
De russische tolk heeft het af laten weten ?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
Technische storing..zitting wordt een half uur onderbroken...amateurs
Volgens mij is er geen rus of Ukrainian aanwezigquote:Op maandag 9 maart 2020 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De russische tolk heeft het af laten weten ?
OK.. Ik wist al vanaf het moment dat het neerstorten van het toestel bekend was dat het foute boel was ...quote:Op maandag 9 maart 2020 10:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen rus of Ukrainian aanwezig
Zal wel om een persvoorziening gaan ofzo..hun site is ook zo traag als dikke shit
Volgens mij wist iedereen dat toen al en toch gaat de rechtszaak nog jaren duren..lang leve de bureaucratiequote:Op maandag 9 maart 2020 10:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik wist al vanaf het moment dat het neerstorten van het toestel bekend was dat het foute boel was ...
Wat ik stom vind waarom er civiele vliegtuigen over oorlogsgebied vliegenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij wist iedereen dat toen al en toch gaat de rechtszaak nog jaren duren..lang leve de bureaucratie
Omdat er in dat gebied geen installaties waren die vliegtuigen konden rakenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ik stom vind waarom er civiele vliegtuigen over oorlogsgebied vliegen
Dat vliegtuig had daar naar mijn mening niks te zoekenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat er in dat gebied geen installaties waren die vliegtuigen konden raken
Voordat het toestel neergeschoten was hadden ze ook al meerdere keren de minimum vlieghoogte voor luchtverkeer aangepast
Godverdomme. Die heb ik dus een paar jaar geleden echt ontmoet. Wat een tof mens was dat.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Miek37.
Geen idee eigenlijk
Volgens mij vlogen er die dag tientallen dezelfde routequote:Op maandag 9 maart 2020 10:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat vliegtuig had daar naar mijn mening niks te zoeken
Tjaquote:Op maandag 9 maart 2020 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij vlogen er die dag tientallen dezelfde route
Ik weet ook niet waaraan. 'Je kon het niet verslaan'. Schreef hij. Ze viel wel regelmatig.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godverdomme. Die heb ik dus een paar jaar geleden echt ontmoet. Wat een tof mens was dat.
Echt kut en zo oud was ze nog helemaal niet. Ik had de laatste paar jaar geen contact meer dus weet het verder ook niet, ze stond nog wel in mijn lijst. Sterkte Omaquote:Op maandag 9 maart 2020 11:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waaraan. 'Je kon het niet verslaan'. Schreef hij. Ze viel wel regelmatig.
We dronken virtueel altijd Baileys op mijn Utozeiltje.
40+ / [40+ SC #374] Smoothies op de fietsquote:Op maandag 9 maart 2020 10:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij wist iedereen dat toen al en toch gaat de rechtszaak nog jaren duren..lang leve de bureaucratie
Ja precies..zo klaar als een klontjequote:Op maandag 9 maart 2020 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #374] Smoothies op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |