Nee, je hebt helemaal gelijk. Proces voor de bühne.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag start proces mh-17
Ben ik nou de enige die vind dat dat hele proces een farce is?
Het is niet alsof er ook maar iemand voor opgepakt gaat worden.
Ja nou ja...als de nabestaande er maar iets aan hebben voor verwerking danquote:Op maandag 9 maart 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk. Proces voor de bühne.
quote:Op maandag 9 maart 2020 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, bizar en het humeur als het 'kut' zit...zijn pot gel kost 8 euro. Die van opa 3 of zo
Denk het niet. Die weten ook wel beter.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja nou ja...als de nabestaande er maar iets aan hebben dan
Ja volgens mij is alles zo klaar als een klontje.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Die weten ook wel beter.
Volgens mij boeit het ze helemaal nietsquote:
Ja alleen de frustratie dat de verantwoordelijken voor deze daad niet uitgeleverd zullen gaan worden zal er flink inhakken .quote:Op maandag 9 maart 2020 09:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja volgens mij is alles zo klaar als een klontje.
Na 1 of 2 dagen wisten we al precies wat er was gebeurd
Ik denk dat ze dat al 6 jaar dwars zit en zal blijven zittenquote:Op maandag 9 maart 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alleen de frustratie dat de verantwoordelijken voor deze daad niet uitgeleverd zullen gaan worden zal er flink inhakken .
Yup.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat al 6 jaar dwars zit en zal blijven zitten![]()
Blijkbaar kan dit gewoon zonder gevolgen
Geen idee, ik neig naar nee maar de wereld zit vol verrassingenquote:Op maandag 9 maart 2020 09:21 schreef HiDiHo het volgende:
Het proces gaat waarschijnlijk jaren duren.
Ik wil niet lullig doen hoor maar gaan die russen dit betalen?
Vind het juist grappig. Sinds hij op de middelbare school zit, van de 1 op de andere dag een ander kapsel, luchtje erbij. Hij lijkt ook wel een meter langer ineensquote:Op maandag 9 maart 2020 09:14 schreef Voxs het volgende:
[..]naj, je kan er eigenlijk weinig van vinden, als vrouwen hebben we frutten voor de spiegel gecultiveerd. Bovendien is het in dierenwereld veelal het mannetje dat pronkt en schittert
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit proces. Voor de nabestaande is het goed natuurlijk voor de rest heeft het geen enkele zin.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik neig naar nee maar de wereld zit vol verrassingen
Eens.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit proces. Voor de nabestaande is het goed natuurlijk voor de rest heeft het geen enkele zin.
Oh dat is cute en zo'n leuke leeftijd ook, het ene moment al echt een jongeman, en moment later nog echt een jochie.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vind het juist grappig. Sinds hij op de middelbare school zit, van de 1 op de andere dag een ander kapsel, luchtje erbij. Hij lijkt ook wel een meter langer ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |