quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Die vitamines zijn nog niet ingekickt danquote:Op maandag 9 maart 2020 14:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben eigenlijk doodmoe. Maar ik ben lichamelijk a little wreck op het moment en zo mobiel als een looien deur.
Duurt een paar weken wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die vitamines zijn nog niet ingekickt dan
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zeiden wij vroeger ook altijd en ik zeg het nog steeds en niemand die het buiten mijn familie snapt als ik dat zeg.
Denk het ook, en misschien ook aan de hoeveelheid vit d/B en hoeveel je tekort hebt.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik merkte na een week wel verschil, maar is natuurlijk bij iedereen anders
Kom maar even door die arse heen met een spuit ookquote:Op maandag 9 maart 2020 15:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die vitamines zijn nog niet ingekickt dan
Char is een diva die heeft veeel nodigquote:Op maandag 9 maart 2020 15:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Denk het ook, en misschien ook aan de hoeveelheid vit d/B en hoeveel je tekort hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:53 schreef Voxs het volgende:
Deze is misschien toepasselijker hier qua spokerij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een supersoakertje voor nodigquote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kom maar even door die arse heen met een spuit ook
yesquote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Char is een diva die heeft veeel nodig
Gaat dit over mijn penisquote:Op maandag 9 maart 2020 15:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar heb je wel een supersoakertje voor nodig
quote:
@Charmian tast toequote:Op maandag 9 maart 2020 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou daar zou een asperge liefhebster HEEEEEEL blij mee zijn dan
[ afbeelding ]
Ok ik noteer hem, gesprek 231 voor detachering of een los contact?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een kort maar goed gesprek gehad. Nu weer even afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |