Ze lijken, aan die pluim te zien, aardig wat druk van de ketel te halen. Ik denk dat een eventuele grote boem pas gaat plaatsvinden als ze dat ding daar bovenaan afsluiten?quote:Op maandag 9 maart 2020 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ding zit nu redelijk vol met vloeibare stikstof, zo te zien. Dat witte is ijs dat zich heeft afgezet aan de koude buitenkant.
Volgens mij is een boem deze keer niet de bedoeling. Dat ding bovenaan afsluiten zou de druk inderdaad redelijk verhogen. Ik zie trouwens nog auto's rijden af en toe, dus dan zullen ze dat nu nog niet doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze lijken, aan die pluim te zien, aardig wat druk van de ketel te halen. Ik denk dat een eventuele grote boem pas gaat plaatsvinden als ze dat ding daar bovenaan afsluiten?
Dan is dit dus geen pressure test, lijkt me?quote:Op maandag 9 maart 2020 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is een boem deze keer niet de bedoeling. Dat ding bovenaan afsluiten zou de druk inderdaad redelijk verhogen. Ik zie trouwens nog auto's rijden af en toe, dus dan zullen ze dat nu nog niet doen.
Uiteindelijk wel. Ze willen testen of een onderdeel onderaan sterk genoeg is. Daar ging de vorige kapot en ze willen nu zeker weten dat-ie daar sterk genoeg is.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan is dit dus geen pressure test, lijkt me?
Misschien willen ze voorkomen dat de onderdelen ver weg vliegen?quote:Op maandag 9 maart 2020 01:39 schreef tonja het volgende:
Het lijkt wel alsof het met kabels aan de grond verankerd zit.
Ah zo. Ik zie ook zo'n wolk ergens onderaan ontsnappen.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Ze willen testen of een onderdeel onderaan sterk genoeg is. Daar ging de vorige kapot en ze willen nu zeker weten dat-ie daar sterk genoeg is.
Dat betekent dat er toch misschien wel een kleine boem plaatsvindtquote:Op maandag 9 maart 2020 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien willen ze voorkomen dat de onderdelen ver weg vliegen?
Daar is natuurlijk altijd kans op.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat betekent dat er toch misschien wel een kleine boem plaatsvindt
Het beeld is een beetje overbelicht zo. Denk dat het voornamelijk daar door komt. Het ijs zal ondertussen ook wel wat aangroeien.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:50 schreef tonja het volgende:
De ijsafzetting lijkt dikker te worden. Ik kon net nog 2 ribben, of hoe moet je dat noemen, in de koepel duidelijk zien. Een derde een beetje. Nu beginnen die te vervagen.
De zon gaat daar nu wel onder, dus dat kan ook door het licht komen.
Ja, details zijn nu niet meer te onderscheiden.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Het beeld is een beetje overbelicht zo. Denk dat het voornamelijk daar door komt. Het ijs zal ondertussen ook wel wat aangroeien.
Ja dat bedacht ik ook maar je ziet ook, links, dat er nog zo'n kabel aan hangt. 2 van die slangen lijkt me onlogisch.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
Misschien is die kabel rechts wel de slang waarmee ze het ding vullen.
Links lijken het twee kabels te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik ook maar je ziet ook, links, dat er nog zo'n kabel aan hangt. 2 van die slangen lijkt me onlogisch.
6000 is de max ?quote:Op maandag 9 maart 2020 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
In totaal? Denk dat we nog wel een deel of 6000 moeten.
Hmz even teruggespoeld.. lag idd wrs aan de belichting.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ook maar die zwarte 'strepen' vlak onder de koepel zijn vrij groot en nu pas zichtbaar.
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 maart 2020 02:02 schreef tonja het volgende:
Ik ga niet op een eventuele boem wachten, tonja moe, tonja slapen![]()
Wij hebben het gered.quote:Op maandag 9 maart 2020 02:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Best knap voor een sub forum wat bijna dood was
Hail hydra!quote:Op maandag 9 maart 2020 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We moesten toch een plekje hebben
Ja, dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 02:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen nog mod worden dan is de infiltratie voltooid
Ja, klopt, even stilhouden verder.quote:Op maandag 9 maart 2020 02:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zeg teveel dat kan ons meerderjarig langen meesterplan dwarsbomen
Goed plan! Ik doe hetzelfde, dan ontsnapt niets aan onze aandacht.quote:Op maandag 9 maart 2020 02:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga zogenaamd slapen maar alles in de gaten houden
quote:Op maandag 9 maart 2020 02:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga zogenaamd slapen maar alles in de gaten houden
Hou ons op de hoogte svpquote:Op maandag 9 maart 2020 02:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed plan! Ik doe hetzelfde, dan ontsnapt niets aan onze aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |