Ik geloof dat de boodschap wel is overgekomen.quote:Op maandag 9 maart 2020 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je de persoon die dat doet even persoonlijk aanspreken
ben je mijn leider? moet ik nu je folgen en dat doen wat je zegt?quote:Op maandag 9 maart 2020 02:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En geen zelfmedelijden Mario, iedereen moet hard werken voor punten dus jij ook.
Probeer gewoon gezellig mee te kletsen, en het woord bolk mag. Maar niet steeds alleen de tijd of steeds smileys plaatsen.
ach zal mijn DM maar uitzetten dan..quote:Op maandag 9 maart 2020 02:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de boodschap wel is overgekomen.
Maar een volgende keer zal ik het via DM vragen
Ja, want de jipster weetquote:Op maandag 9 maart 2020 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je mijn leider? moet ik nu je folgen en dat doen wat je zegt?
quote:Op maandag 9 maart 2020 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je zit hier op fok. Niet grand cafe de koningquote:Op maandag 9 maart 2020 02:07 schreef aKboR het volgende:
Algemeen geaccepteerd gedrag is altijd fijn
Nee, probeer het hier wat draaglijker voor je te maken Mario. Maar de liefde moet van 2 kanten komen.quote:Op maandag 9 maart 2020 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke je hebt en punt..quote:Op maandag 9 maart 2020 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit hier op fok. Niet grand cafe de koning
dat bestaat nietquote:Op maandag 9 maart 2020 02:10 schreef aKboR het volgende:
Algemeen geaccepteerd FOK!forum gedrag is altijd fijn
Al het gedrag wat niet op KLB-gedrag lijktquote:Op maandag 9 maart 2020 02:10 schreef aKboR het volgende:
Algemeen geaccepteerd FOK!forum gedrag is altijd fijn
wat dts gewoonten doet mario niet veel verkeerd de laatste tijdquote:Op maandag 9 maart 2020 02:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
volgens FOK! voorwaarden, policy en DTS gewoonten dan ..
Gewoon normaal tegen elkaar doen. Verder niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 02:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
volgens FOK! voorwaarden, policy en DTS gewoonten dan ..
Dat zei ik laatst ook al..quote:Op maandag 9 maart 2020 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat dts gewoonten doet mario niet veel verkeerd de laatste tijd
Nee dank je. liever T snachts..quote:Op maandag 9 maart 2020 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon normaal tegen elkaar doen. Verder niet.
P I L S J E ?
jaquote:
Yepquote:Op maandag 9 maart 2020 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon normaal tegen elkaar doen. Verder niet.
P I L S J E ?
precies en zonder spamquote:Op maandag 9 maart 2020 02:16 schreef Jippie68 het volgende:
Gewoon meespelen zonder scheldpartijen of geklaag
dat zei je vrouw gisteren ookquote:
ja ik ookquote:Op maandag 9 maart 2020 02:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou in mijn broek schijten, dat zijn agressieve beesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |