Ik zat niet te timen dat ik precies 19 seconden na mario poste. Ik reageerde gewoon op jisterquote:Op maandag 9 maart 2020 01:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk niet dat men dat heel erg vind, gezellig kwekken toch?
ik gunn wel maar me werd niks gegunntquote:Op maandag 9 maart 2020 01:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Mario aus Austria!
Welnee, gewoon bolken als het uitkomt. Maar niet specifiek 1 persoon bolken, dat is niet bevorderend voor de sfeer.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is te druk om daar op te lettenIk bolk niet als een gek, maar probeer geween een beetje (flauwe) grappen te maken
quote:Op maandag 9 maart 2020 01:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gunn wel maar me werd niks gegunnt
Je had ook gewoon een edit kunnen doen. Nu mis je een puntquote:
Misschien moet je de persoon die dat doet even persoonlijk aansprekenquote:Op maandag 9 maart 2020 02:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Welnee, gewoon bolken als het uitkomt. Maar niet specifiek 1 persoon bolken, dat is niet bevorderend voor de sfeer.
En geen zelfmedelijden Mario, iedereen moet hard werken voor punten dus jij ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gunn wel maar me werd niks gegunnt
of willekeurige video'squote:Op maandag 9 maart 2020 02:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En geen zelfmedelijden Mario, iedereen moet hard werken voor punten dus jij ook.
Probeer gewoon gezellig mee te kletsen, en het woord bolk mag. Maar niet steeds alleen de tijd of steeds smileys plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |