De RIVM zou dat "paniek zaaien" noemenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is in elk geval pro actief handelen
Cashen en straks op het dieptepunt weer lekker investeren. Dit corona virusje is toch wel een ultiem middel gebleken om paniek te zaaien. Genoeg schapen die er lekker in trappen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef Rodgrod het volgende:
Olie dus gewoon even 30% gezakt. Nu 19%.
Oa vanwege Corona virus
In warme landen hebben ze amper last van dat virusquote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:42:03NEW: Brazil reports 6 new cases of coronavirus, raising country's total to 25 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
He swa ik vind reddit kaulo onoverzichtelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 23:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Lekker gezond bedrijf als je in deze economie na 1 week deeltijdww nodig hebt om te overleven.
[..]
Gewoon megathread op
/r/thenetherlands
Nieuwste posts staan bovenaan, oudere daaronder. Is niet heel overzichtelijk maar dan zie je wel een andere bubble (iets linkser).
Singapore doet het best aardig. Is er een warm land waar het nu volledig uit de hand loopt?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
In warme landen hebben ze amper last van dat virus
Er komen wel unieke kansen om steden als Rome en Venetië te bezoeken terwijl het daar lekker rustig isquote:Op zondag 8 maart 2020 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
299 met hotel, gelijk maar ff boeken GENOT.
Kunnen we straks goedkoop tanken, mogen we niet rijden omdat we in lockdown zittenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef Rodgrod het volgende:
Olie dus gewoon even 30% gezakt. Nu 19%.
Oa vanwege Corona virus
Durf jij het aan?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er komen wel unieke kansen om steden als Rome en Venetië te bezoeken terwijl het daar lekker rustig is
Tsja, de griep kan niet goed tegen hogere temperaturen dus dat verklaart het wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
In warme landen hebben ze amper last van dat virus
En met die lagere maximumsnelheid daalt je verbruik ook. Het is een complot.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we straks goedkoop tanken, mogen we niet rijden omdat we in lockdown zitten
God, ik hoop dat dit niet waar is.twitter:ASBreakingNews twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:40:41URGENT: #ITALY- WATCH
ISTRESSING 19+* “We have been locked in the house with my DEAD sister for 24 hours." "We have been waiting for 24 hours for the outcome of the #Coronavirus swap - explains Luca- nobody told us anything and we are completely abandoned to ourselves" #ITALIA https://t.co/9LdXa2QMob reageer retweet
Dat durf ik wel aan ja. Hangt er vanaf wanneer precies uiteraard. Er moet ook nog wel wat open zijn.quote:
Die tweetquote:Op zondag 8 maart 2020 23:50 schreef DawN het volgende:
God, ik hoop dat dit niet waar is.twitter:ASBreakingNews twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:40:41URGENT: #ITALY- WATCH
ISTRESSING 19+* “We have been locked in the house with my DEAD sister for 24 hours." "We have been waiting for 24 hours for the outcome of the #Coronavirus swap - explains Luca- nobody told us anything and we are completely abandoned to ourselves" #ITALIA https://t.co/9LdXa2QMob reageer retweet
Wat dacht je van deze: echt ongelofelijk 116 euro voor 2 personen vliegen en drie dagen in Hotel Terminaalquote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er komen wel unieke kansen om steden als Rome en Venetië te bezoeken terwijl het daar lekker rustig is
Slechtquote:Op zondag 8 maart 2020 23:50 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de vlag er over een week bijhangt in Nederland.
Venetië gaat in Lockdown, alleen uitreizen is nog toegestaan zolang het duurt.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Halfstokquote:Op zondag 8 maart 2020 23:50 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de vlag er over een week bijhangt in Nederland.
Onzinquote:Op zondag 8 maart 2020 23:50 schreef DawN het volgende:
Het is maart dus dat is wel hoopgevend, komende maanden zal het wel net zo snel uitsterven als het begonnen is.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Tsja, de griep kan niet goed tegen hogere temperaturen dus dat verklaart het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |