Yep, helemaal mee eensquote:Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik weet soms niet meer waar ik van moet opkijken. Al die onwaarschijnlijke cijfers, optreden van het RIVM / overheid, of alle mensen die "het is maar een griep" roepen.
Blijf mij iedere dag verbazen over de cijfers in Italië en hoe laconiek wij er onder blijven in Nederland. Wij hebben minder bedden per inwoner en zij hebben nog enigzins geprobeerd om het in te dammen, terwijl wij geen maatregelen hebben getroffen.
Wat dat betreft is het wel erg Plague Inc. ja.
Gretig? Vind dat ook een heel makkelijk middeltje maar soitquote:Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Deeltijd WW is al ingevoerd en wordt al gebruik van gemaakt door bedrijven
Elk uur een vol topic bij elkaar paniekeren.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef Kekster het volgende: [..] Vandaar dat er de hele nacht door in dit topic gepost wordt. Geen paniek hoor. Een normaal mens gaat slapen
![]()
Maar waar gaat de financiering vandaan komen?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ieder voor zich en god voor ons allenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef PirE het volgende:
Om niet in een bubble te zitten volg ik het coronadraadje ook op de Nederlandse subreddit en daar zie je toch ook wel een omslag van blind vertrouwen in de overheid naar zorg over de aanpak.
En ook daar heb je mensen die vooral aan zichzelf denken en zich geen zorgen maken omdat ze niet in een risicogroep vallen. Dan denk ik hebben die nou allemaal geen (groot)ouders meer of zitten ze te wachten op een erfenis zodat ze een huis in Amsterdam kunnen kopen.
/r/gonewildquote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ieder voor zich en god voor ons allen
He swa heb je trouwens een linkje naar dat Nederlandse subreddit?
Hahaha, geweldige en geloofwaardige comeback van expert Jaccoquote:
Nou, om eerlijk te zijn, mn moeder ligt op haar sterfbed en het duurt niet lang meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef PirE het volgende:
Om niet in een bubble te zitten volg ik het coronadraadje ook op de Nederlandse subreddit en daar zie je toch ook wel een omslag van blind vertrouwen in de overheid naar zorg over de aanpak.
En ook daar heb je mensen die vooral aan zichzelf denken en zich geen zorgen maken omdat ze niet in een risicogroep vallen. Dan denk ik hebben die nou allemaal geen (groot)ouders meer of zitten ze te wachten op een erfenis zodat ze een huis in Amsterdam kunnen kopen.
Lekker gezond bedrijf als je in deze economie na 1 week deeltijdww nodig hebt om te overleven.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
We hebben het al behoorlijk lang erg goed hierquote:Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef PirE het volgende:
Dat ze maar snel en pijnloos mag gaan dan.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn, mn moeder ligt op haar sterfbed en het duurt niet lang meer.
ECB print er gewoon nog wat extra geld bij en de regels omtrent begrotingstekorten worden volledig losgelaten door de EU (die angstvallig stil zijn nu)quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Maar waar gaat de financiering vandaan komen?
Ik ga er vanuit dat NL eind deze week/begin volgende week voor minstens anderhalve maand op slot gaat. Dat gaat zo tientallen miljarden kosten.
Kan snel gaan hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Lekker gezond bedrijf als je in deze economie na 1 week deeltijdww nodig hebt om te overleven.
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:42:03NEW: Brazil reports 6 new cases of coronavirus, raising country's total to 25 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Sterktequote:Op zondag 8 maart 2020 23:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, mn moeder ligt op haar sterfbed en het duurt niet lang meer.
Zal je net hebben dat ze aan de gevolgen van Corona dood gaat ipv de kanker...
Thanksquote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze maar snel en pijnloos mag gaan dan.
Sterkte de komende tijd
Waren/zijn voornamelijk bedrijven in Nederland die grotendeels alleen maar zaken deden/doen met Chinaquote:Op zondag 8 maart 2020 23:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Lekker gezond bedrijf als je in deze economie na 1 week deeltijdww nodig hebt om te overleven.
Massageolie -30% nicequote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef Rodgrod het volgende:
Olie dus gewoon even 30% gezakt. Nu 19%.
Oa vanwege Corona virus
Dat is in elk geval pro actief handelenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef riazop het volgende:
Griekenand, 73 gevallen nu, VERBIEDT de komende 2 weken publiek bij alle sportwedstrijden
Gewoon megathread opquote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ieder voor zich en god voor ons allen
He swa heb je trouwens een linkje naar dat Nederlandse subreddit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |