Naast pakweg 700 mensen die in de wachtrij voor een ziekenhuis omgevallen zijn voordat ze getest konden worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En 361 nieuwe afgestudeerden in een heropvoedingskamp zeker.
Whehe, idd!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel dit virus is toch fakenews, gewoon een griepje om mensen angst aan te jagen zodat de aandelenbeurzen kelderen en de rijken goedkoop allerlei bedrijven kunnen overnemen *aluhoedje af*
Onlogisch, er vliegen net zo hard mensen terug.quote:
Massahysterie ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:20 schreef Kyran het volgende:
Normalcy bias zit wel HEEL diep bij sommigen zeg.
Doet me denken aan een leidinggevende van Tsjernobyl.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:20 schreef Kyran het volgende:
Normalcy bias zit wel HEEL diep bij sommigen zeg.
En daarna roepen 'Het was maar een grapje'quote:
ik zag hem ergens in een twitter bericht, en ben serieus een uur bezig geweest om hem zo te kunnen linken en niet als tweetquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt zo waanzinnig dat het alleen in een foute bfilm kan voorkomen.
Het zou zo maar kunnen kloppenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Onlogisch, er vliegen net zo hard mensen terug.
Het voelt eerder of china weet dat niks meer uit maakt nu. Internet uit gezet en mooi weer spelen met oog op de economie.
Ben jij nu de paniekzaaier?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
Ik word gewoon in totaal willekeurige topics getagged opeensMaak wel indruk op de "het is maar een griepje" mensen blijkbaar, want ze kunnen het zo te zien niet loslaten
Hij is niet compleet. Moet ook nog een weergave van de apocalypsroepers bij..wat dat doet met het systeem. Het hele systeem, ook buiten de zorgquote:
Mooi dat sommigen massahisterie blijven roepen, terwijl heel weinig users hier echt in paniek zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leidinggevende van Tsjernobyl.
Ik zie niet echt veel apocolypsroepers in dit topic.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hij is niet compleet. Moet ook nog een weergave van de apocalypsroepers bij..wat dat doet met het systeem. Het hele systeem, ook buiten de zorg
Wat is hmassahisterie?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi dat sommigen massahisterie blijven roepen, terwijl heel weinig users hier echt in paniek zijn.
Waarschijnlijk vinden sommigen het al paniek en hmassahisterie als je een paar rekensommetjes maakt gebaseerd op feiten of gebeurtenissen in andere landen. Altijd kut als je normalcy bias gestoord wordt
Echt he.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
Ik word gewoon in totaal willekeurige topics getagged opeensMaak wel indruk op de "het is maar een griepje" mensen blijkbaar, want ze kunnen het zo te zien niet loslaten
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:21:11BREAKING: Saudi Arabia bans travel to and from the UAE, Kuwait, Bahrain, Lebanon, Syria, South Korea, Egypt, Italy, and Iraq due to coronavirus - SPA reageer retweet
Blijkbaar is het paniekzaaien als je mensen op cijfers. feiten en gebeurtenissen in andere landen wijst.quote:
Dat is dan toch gek. Ik kan in elk topic wel een hysterische quote halen denk ik. Zinnen als 'het wordt een massa slachting' etcquote:Op zondag 8 maart 2020 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie niet echt veel apocolypsroepers in dit topic.
2 mensen waren iets te veel in paniek deze middag, maar verder zie ik alleen mensen die duidelijk met concrete voorbeelden proberen uit te leggen dat dit niet zomaar een griepje is.
Aan de andere kant is er een hele andere soort houding in de samenleving daar, vergeleken met hier.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen kloppen
Vergeet niet dat Wuhan eo al sinds 23 januari op slot zit
En op DAT moment had Wuhan 571 gevallen en 17 doden
Vandaar dat er de hele nacht door in dit topic gepost wordt. Geen paniek hoor. Een normaal mens gaat slapenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi dat sommigen massahisterie blijven roepen, terwijl heel weinig users hier echt in paniek zijn.
Waarschijnlijk vinden sommigen het al paniek en hmassahisterie als je een paar rekensommetjes maakt gebaseerd op feiten of gebeurtenissen in andere landen. Altijd kut als je normalcy bias gestoord wordt
Bijzonderquote:Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blijkbaar is het paniekzaaien als je mensen op cijfers. feiten en gebeurtenissen in andere landen wijst.
In dat geval, ja
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Zeker niet.
Als het RIVM hier had meegelezen ipv naar CNN gekeken, hadden ze op tijd zinvolle maatreglene kunnen voorstellen aan de minister
Eerder meer om het te voorkomen in de toekomst.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef vuurbrood het volgende:
Het RIVM en meneer Bruins hebben er bewust voor gekozen om de bevolking voor te liegen. Daarmee zijn ze direct verantwoordelijk voor de corona-slachtoffers en doden.
Ik hoop dat er een corona-compensatiefonds komt voor getroffen Nederlanders en hun families dan maar minder afdragen aan de EU de komende jaren
Leven is een simulatiequote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijzonder
Ik vind al die Breaking News en gewone nieuwsberichten hier nu trouwens bizar op Plague Inc lijken man
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-comeback~a4d17de9/quote:Op zondag 8 maart 2020 22:12 schreef Rodgrod het volgende:
Ik zit op Wikipedia te kijken naar de Zwarte Dood. Het valt me op dat die ziekte enigszins hetzelfde verloop toont. Eerst Azië, dan via een omweg naar Italië en vervolgens Frankrijk, Spanje en de rest van Europa.
Nog even wachten op besmettingen in Groenland en Madagaskarquote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijzonder
Ik vind al die Breaking News en gewone nieuwsberichten hier nu trouwens bizar op Plague Inc lijken man
Ik vrees dat het niet eens bewust wasquote:Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef vuurbrood het volgende:
Het RIVM en meneer Bruins hebben er bewust voor gekozen om de bevolking voor te liegen.
Ja dan moet ik je toch uit een droom helpen. Dat doen deze mensen (China) niet uit een hoger moraal ofzo maar omdat ze gedwongen worden. Met harde hand.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Aan de andere kant is er een hele andere soort houding in de samenleving daar, vergeleken met hier.
Hier viert individualisme hoogtij. In Azië gaat het om trouw en denken om je omgeving. Als de regering vertelt dat je binnen moet blijven dan doe je dat. Gevolg is dat verspreiding daadwerkelijk stil komt te liggen.
Helaas werkt dat niet in Europa, omdat we allemaal aan onszelf denken en wij onszelf belangrijker vinden dan wat dan ook, inclusief al onze pleziertjes. En oh wee als daarin iets afgenomen dreigt te worden.
Sught.
De laatste toevluchtsoorden!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wachten op besmettingen in Groenland en Madagaskar
Lezen ze hier gewoon je posts mee?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)el-van-etz~ab14b86b/
Dit zagen we niet aankomen.
wie doet dat dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef KingRoland het volgende:
waarom doen we nu alsof de wereld vergaat?
Ik weet soms niet meer waar ik van moet opkijken. Al die onwaarschijnlijke cijfers, optreden van het RIVM / overheid, of alle mensen die "het is maar een griep" roepen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijzonder
Oh, ik denk inderdaad dat het in China grotendeels is meegegeven door de oppressie, begrijp me niet verkeerd. In China gaat het hand in hand wat dat betreft. Maar kijk ook bijvoorbeeld naar Japan of Zuid Korea, waar het wel grotendeels mentaliteit is.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja dan moet ik je toch uit een droom helpen. Dat doen deze mensen (China) niet uit een hoger moraal ofzo maar omdat ze gedwongen worden. Met harde hand.
Allang ontmaskerd. Had je dat niet meegekregen?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Even iets anders mensen. Hoe is het met onze profeet Jacco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |