Naast pakweg 700 mensen die in de wachtrij voor een ziekenhuis omgevallen zijn voordat ze getest konden worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En 361 nieuwe afgestudeerden in een heropvoedingskamp zeker.
Whehe, idd!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel dit virus is toch fakenews, gewoon een griepje om mensen angst aan te jagen zodat de aandelenbeurzen kelderen en de rijken goedkoop allerlei bedrijven kunnen overnemen *aluhoedje af*
Onlogisch, er vliegen net zo hard mensen terug.quote:
Massahysterie ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:20 schreef Kyran het volgende:
Normalcy bias zit wel HEEL diep bij sommigen zeg.
Doet me denken aan een leidinggevende van Tsjernobyl.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:20 schreef Kyran het volgende:
Normalcy bias zit wel HEEL diep bij sommigen zeg.
En daarna roepen 'Het was maar een grapje'quote:
ik zag hem ergens in een twitter bericht, en ben serieus een uur bezig geweest om hem zo te kunnen linken en niet als tweetquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt zo waanzinnig dat het alleen in een foute bfilm kan voorkomen.
Het zou zo maar kunnen kloppenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Onlogisch, er vliegen net zo hard mensen terug.
Het voelt eerder of china weet dat niks meer uit maakt nu. Internet uit gezet en mooi weer spelen met oog op de economie.
Ben jij nu de paniekzaaier?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
Ik word gewoon in totaal willekeurige topics getagged opeensMaak wel indruk op de "het is maar een griepje" mensen blijkbaar, want ze kunnen het zo te zien niet loslaten
Hij is niet compleet. Moet ook nog een weergave van de apocalypsroepers bij..wat dat doet met het systeem. Het hele systeem, ook buiten de zorgquote:
Mooi dat sommigen massahisterie blijven roepen, terwijl heel weinig users hier echt in paniek zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leidinggevende van Tsjernobyl.
Ik zie niet echt veel apocolypsroepers in dit topic.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hij is niet compleet. Moet ook nog een weergave van de apocalypsroepers bij..wat dat doet met het systeem. Het hele systeem, ook buiten de zorg
Wat is hmassahisterie?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi dat sommigen massahisterie blijven roepen, terwijl heel weinig users hier echt in paniek zijn.
Waarschijnlijk vinden sommigen het al paniek en hmassahisterie als je een paar rekensommetjes maakt gebaseerd op feiten of gebeurtenissen in andere landen. Altijd kut als je normalcy bias gestoord wordt
Echt he.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
Ik word gewoon in totaal willekeurige topics getagged opeensMaak wel indruk op de "het is maar een griepje" mensen blijkbaar, want ze kunnen het zo te zien niet loslaten
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:21:11BREAKING: Saudi Arabia bans travel to and from the UAE, Kuwait, Bahrain, Lebanon, Syria, South Korea, Egypt, Italy, and Iraq due to coronavirus - SPA reageer retweet
Blijkbaar is het paniekzaaien als je mensen op cijfers. feiten en gebeurtenissen in andere landen wijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |