quote:
Is het bij jullie al? Hier nog niet maar mn zoon is wel ziek dus hou hem bu wel thuisquote:Op maandag 9 maart 2020 00:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tsja zo noemen sommige ons ook, maar liever een koekwaus dan een coronalijerHou mijn dochters ook gewoon thuis van school..
Hoeveel platen zijn daarvan verkocht??quote:
Ja woon in Utrecht.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Is het bij jullie al? Hier nog niet maar mn zoon is wel ziek dus hou hem bu wel thuis
mooi liedjequote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
Hier in Appelscha heeft nog niemand corona, wel hebben veel mensen een slechte adem en dat vind ik eigenlijk nog veel erger
Nee dichtstbijzijnde coevorden maar ik flikker haast in de waddenzeequote:
Huisje op het strand?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee dichtstbijzijnde coevorden maar ik flikker haast in de waddenzee
Waddenzee heeft geen strand aan mijn kant maar 10 min rijden en stukje zwemmen en ben op amelandquote:
Ik zit het meest dicht bij Coevorden dat je kan zitten in onze provinciequote:Op maandag 9 maart 2020 00:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee dichtstbijzijnde coevorden maar ik flikker haast in de waddenzee
Ja dat zal wel ongeveer. Maar he voor hetzelfde begint het morgen in groningen bij die vindicat studenten en het zit in het noorden.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit het meest dicht bij Coevorden dat je kan zitten in onze provincie
Rot op dikzakquote:
Trustequote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Faux. het volgende:
Kunnen jullie weer lief spelen met z'n allen? Dan duik ik lekker mn bedje in namelijk.
Yes hij gaat pitten! RELLEN!!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Faux. het volgende:
Kunnen jullie weer lief spelen met z'n allen? Dan duik ik lekker mn bedje in namelijk.
Voor mij bijna even ver van elkaar vandaanquote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ongeveer. Maar he voor hetzelfde begint het morgen in groningen bij die vindicat studenten en het zit in het noorden.
Niet te hard! Slaap lekker!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Faux. het volgende:
Voor mij nietquote:Op maandag 9 maart 2020 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij bijna even ver van elkaar vandaan
Decafe graagquote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Dat is het voordeel van aan de zee zitten, je kunt het van weinig kanten krijgenquote:
Stik in je koffiequote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Lekker sliepe!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ga ook 💤... sliep lekker minsken moarn gjit de wekker wer om 7 oeren.
Berntsjes werd ût bed...en mem is dr net ût te baarnen. Oant de folgende ronde!
Welterusten Sexy..quote:Op maandag 9 maart 2020 00:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ga ook 💤... sliep lekker minsken moarn gjit de wekker wer om 7 oeren.
Berntsjes werd ût bed...en mem is dr net ût te baarnen. Oant de folgende ronde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |