Rot op dikzakquote:
Trustequote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Faux. het volgende:
Kunnen jullie weer lief spelen met z'n allen? Dan duik ik lekker mn bedje in namelijk.
Yes hij gaat pitten! RELLEN!!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Faux. het volgende:
Kunnen jullie weer lief spelen met z'n allen? Dan duik ik lekker mn bedje in namelijk.
Voor mij bijna even ver van elkaar vandaanquote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ongeveer. Maar he voor hetzelfde begint het morgen in groningen bij die vindicat studenten en het zit in het noorden.
Niet te hard! Slaap lekker!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Faux. het volgende:
Voor mij nietquote:Op maandag 9 maart 2020 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij bijna even ver van elkaar vandaan
Decafe graagquote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Dat is het voordeel van aan de zee zitten, je kunt het van weinig kanten krijgenquote:
Stik in je koffiequote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Lekker sliepe!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ga ook 💤... sliep lekker minsken moarn gjit de wekker wer om 7 oeren.
Berntsjes werd ût bed...en mem is dr net ût te baarnen. Oant de folgende ronde!
Welterusten Sexy..quote:Op maandag 9 maart 2020 00:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Sweet dreamsquote:Op maandag 9 maart 2020 00:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
trustenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Faux. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |