echt?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus ook een keer zo’n treinrukker gehad
Wassie beetje goed?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En alleen voor hoofdenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
Sorry jongens. Ben niet zo scherp.
Dacht ook al dat bedden per hoofd van de bevolking letterlijk alleen het bed was
Vertel het onsquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dit het algemene onderwerp van deze avondquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit het algemene onderwerp van deze avond
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.
Corona en treinrukkenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit het algemene onderwerp van deze avond
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.
Als hij tot onder zijn knie kwam, was het vast een FOK!kerquote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een minuutje was hij klaar. Dus hij had het rukken wel onder de knie
Nee, zelf kon ik alleen maarquote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het is zo ranzig he. Heeft iemand er wat van gezegd?
Oh wowquote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ouwe vent wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij tot onder zijn knie kwam, was het vast een FOK!ker.
Raakte dat meisje een beetje opgewonden?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zelf kon ik alleen maarkijken.
ik zou denk ik echt uit mijn stekker gaanquote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zelf kon ik alleen maarkijken.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raakte dat meisje een beetje opgewonden?
Ze stak op het perron wel gelijk een sigaretje opquote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raakte dat meisje een beetje opgewonden?
Een snelrukker. Was het ook een sneltrein?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een minuutje was hij klaar. Dus hij had het rukken wel onder de knie
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou denk ik echt uit mijn stekker gaan
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze stak op het perron wel gelijk een sigaretje op
Zouden vrouwen dat nou ook doen, tasje op schoot en dan de hand in de broek maar dat dat minder opvalt omdat ze niet van die slagen hoeven maken?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Intercityquote:Op zondag 8 maart 2020 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Een snelrukker. Was het ook een sneltrein?
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden vrouwen dat nou ook doen, tasje op schoot en dan de hand in de broek maar dat dat minder opvalt omdat ze niet van die slagen hoeven maken?
Veel te veelquote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten in Paris?
En dan zeggen dat het dak een beetje lekt als ze opstaanquote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden vrouwen dat nou ook doen, tasje op schoot en dan de hand in de broek maar dat dat minder opvalt omdat ze niet van die slagen hoeven maken?
Link beest.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:55 schreef mschol het volgende:
leuk hoor wisselende bureaublad achtergronden.. krijg je soms nog wel eens wat leuks te zien
maar nu staart een kip mij aan...![]()
https://pixabay.com/photo(...)ltry-animal-4910767/
Die kijkt een beetje levensmoe.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:55 schreef mschol het volgende:
leuk hoor wisselende bureaublad achtergronden.. krijg je soms nog wel eens wat leuks te zien
Gister nog. Was wel prettig maar ik had even eerst m'n handen moeten wassen.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Are YOU tokking to ME?!"quote:Op zondag 8 maart 2020 21:55 schreef mschol het volgende:
in de trein?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister nog. Was wel prettig maar ik had even eerst m'n handen moeten wassen.
Ga verder...quote:Op zondag 8 maart 2020 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister nog. Was wel prettig maar ik had even eerst m'n handen moeten wassen.
Nee, hier nog niet hier. Ben ook niet echt een fan van super zoet spul.quote:
quote:
Rolt 'em maar weer op.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu zit uistraling voor niks met zijn broek op de enkels
Ik ben nog nooit betrapt iig 🤭🤭🤭quote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Standaard, hoe kom je anders zonder elkaar de hersens in te slaan op vakantie aan of op werk als je carpooltquote:Op zondag 8 maart 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Fellatio in de auto wel vaak gedaan, nou ja gekregen dan.
Automerken tellen gaat ook zo vervelen na een tijdje.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
Stan
[..]
Standaard, hoe kom je anders zonder elkaar de hersens in te slaan op vakantie aan of op werk als je carpoolt
'Ja als je jeuk heb heb je jeuk'.quote:
Dus je zit nu weer met je broek op de enkels?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zie je nou wel dat ik grenzen heb en niet gek ben
'Extra lang gerijpt'quote:
Kersenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Ok ander onderwerp, wat is jullie lievelingsfruit en waaaaarom?
lychee,. daaromquote:Op zondag 8 maart 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Ok ander onderwerp, wat is jullie lievelingsfruit en waaaaarom?
Nou even opstaan ging niet meer lukken.quote:Dode man ligt al dagen in uitgebrande flat, hoe kan dat?
https://www.bndestem.nl/r(...)oe-kan-dat~a8435fae/
Sommige kersen zijn werkelijk goddelijk jaquote:Op zondag 8 maart 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Kersen
Omdat fucking awesome fruit met ongelooflijk lekkere smaak en textuur en kleur
Wat een raar lijstje, dus als hoestende Italiaan ben je meer dan welkom?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Qatar weigert reizigers uit veertien landen
Qatar gaat vanaf morgen reizigers uit veertien landen weigeren vanwege de uitbraak van het coronavirus. Mensen uit China, Egypte, India, Irak, Iran, Libanon, Bangladesh, Nepal, Pakistan, de Filipijnen, Zuid-Korea, Sri Lanka, Syrië en Thailand komen het oliestaatje niet meer in.
Eerder had Qatar Airways alle vluchten van en naar Italië al geschrapt. Het land telt vijftien coronagevallen.
hmmm ;P
Komt Nederland ook binnen no time bijquote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Qatar gaat vanaf morgen reizigers uit veertien landen weigeren vanwege de uitbraak van het coronavirus. Mensen uit China, Egypte, India, Irak, Iran, Libanon, Bangladesh, Nepal, Pakistan, de Filipijnen, Zuid-Korea, Sri Lanka, Syrië en Thailand komen het oliestaatje niet meer in.
Eerder had Qatar Airways alle vluchten van en naar Italië al geschrapt. Het land telt vijftien coronagevallen.
hmmm ;P
allemaal arme landenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een raar lijstje, dus als hoestende Italiaan ben je meer dan welkom?
Lezen ouwequote:Op zondag 8 maart 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een raar lijstje, dus als hoestende Italiaan ben je meer dan welkom?
Ah, uit Italië gelukkig nog wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
hmmm ;P
Daarom rook ik ook nooit ergens binnenquote:
Racist.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
zit ik straks niet meer met stinkende indiers in het vliegtuig
Dat is wel genot inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
zit ik straks niet meer met stinkende indiers in het vliegtuig
Indiërs met overbeharing?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Vind het ook een nare geur maar vind die verdwaalde overbeharing ook ranzig en die domme blik alsof ze een ree zijn of zo.
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Indiërs met overbeharing?
Ik vind overigens rokers erger meuren
Jammer welquote:
Voornamelijk de mensen die binnen roken hoor, binnen rokenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hebben toch van dat sluike gore haar overal?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk de mensen die binnen roken hoor, binnen roken
Ja ik snap dat echt niet hoorquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan de muren likken als de sigaretjes onverhoopt op zijn
Dat wel, maar niet binnenshuis. Gewoon even lekker naar buiten, je gedachten verzetten, even weg van de schermen.quote:
Nee roken sowieso, goorquote:Op zondag 8 maart 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk de mensen die binnen roken hoor, binnen roken
Krulletjesschaamhaar hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben toch van dat sluike gore haar overal?
Dat is het vreemde aan die pilletjes die ik nu heb, sigaretten smaken nu echt 100x lekkerder dan normaal.quote:
Receptoren staan waarschijnlijk allemaal mega op scherpquote:Op zondag 8 maart 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het vreemde aan die pilletjes die ik nu heb, sigaretten smaken nu echt 100x lekkerder dan normaal.
Klachten?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
voel mij toch echt niet lekker hoor jongens
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Moet het medisch team van FOK! uitrukken?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
voel mij ineens weer kiplekkerquote:Op zondag 8 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet het medisch team van FOK! uitrukken?
(Autisten die alleen mond-op-mond willen geven, wat je ook mankeert. Just saying)
Krijg je Uitstraling aan je deur, ben je spontaan genezen waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
(Autisten die alleen mond-op-mond willen geven, wat je ook mankeert. Just saying)
Zou jij een Corona meisje kussen?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zeer goed in de psyche diagnosticeren en spoedamputaties.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat we bij ltvdk zijn hoofd moeten amputeren vanwege zijn klachtenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben zeer goed in de psyche diagnosticeren en spoedamputaties.
Als het moet ook tegelijkertijd
Kloppende baarmoeder, natte vloer, kirrende geluiden van voorpret, rode wangen, haarplukken dit dat alles.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je Uitstraling aan je deur, ben je spontaan genezen waarschijnlijk.
Normaal doen jijquote:Op zondag 8 maart 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat we bij ltvdk zijn hoofd moeten amputeren vanwege zijn klachten
haarplukken?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kloppende baarmoeder, natte vloer, kirrende geluiden van voorpret, rode wangen, haarplukken dit dat alles.
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:51 schreef Molo het volgende:
Als je de pijpbeurt van je leven kunt krijgen met kans op Corona.
Zou je dat dan doen?
quote:
Ik heb kamer 11 van het Conservatorium Hotel geboekt voor jullie.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:51 schreef Molo het volgende:
Zou je dat dan doen?
Met kans op Grolsch wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:51 schreef Molo het volgende:
Zou je dat dan doen?
En daarna gaat ze door naar jouquote:Op zondag 8 maart 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanacht staat molo voor je deur voor een spoedamputatie.
Doodsverwensingquote:Op zondag 8 maart 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat we bij ltvdk zijn hoofd moeten amputeren vanwege zijn klachten
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Aangezien je sowieso kans hebt op Corona, zou ik geen nee zeggen
Als vrouwen dan hun haar er uit beginnen te trekken zou ik het toch staken als ik jou wasquote:Op zondag 8 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet?
Ook niet uit verlegen maar opborrelende en niet te weerstane voorpret?
Ja en jullie hier allemaal maar denken dat ze zo'n schattig onhandig bitterballetje is.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en jullie hier allemaal maar denken dat ze zo'n schattig onhandig bitterballetje is.
Waarom specifiek dat hotel?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb kamer 11 van het Conservatorium Hotel geboekt voor jullie.
Hondsdolheidquote:Op zondag 8 maart 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als vrouwen dan hun haar er uit beginnen te trekken zou ik het toch staken als ik jou was
Ik ga er wel een keer met Koos heen danquote:Op zondag 8 maart 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb de vrouwelijke manager daar ooit geneukt, heb ik nog tegoed volgens haar
Je net niet uittrekken natuurlijk, wel fors en hard maar net niet genoeg om er hele plukken uit te trekken.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als vrouwen dan hun haar er uit beginnen te trekken zou ik het toch staken als ik jou was
Jammer dat de Zweedse band niet meer gebruikt mag wordenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Meestal geeft die dwangbuis toch wel wat weg maar uitstraling ziet dat blijkbaar niet
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je net niet uittrekken natuurlijk, wel fors en hard maar net niet genoeg om er hele plukken uit te trekken.
oh dacht dat je dat bedoelde. Dat ik van enthousiasme mijn haar er uit ging trekkenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je net niet uittrekken natuurlijk, wel fors en hard maar net niet genoeg om er hele plukken uit te trekken.
Huh zijn die verboden ineens?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer dat de Zweedse band niet meer gebruikt mag worden
Had die weleens mee willen nemen 'voor thuis'
Gebruik dan een tondeuse of zo.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht dat je dat bedoelde. Dat ik van enthousiasme mijn haar er uit ging trekken
Ja zou het niet als een positief teken opvattenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruik dan een tondeuse of zo.
Maar ja dat is ook vrij raar dat ik aanbel en je begint ineens je hoofd kaal te scheren
Kale koppen niet te stoppen, jwt.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruik dan een tondeuse of zo.
Maar ja dat is ook vrij raar dat ik aanbel en je begint ineens je hoofd kaal te scheren
Ja doe je er wel lacherig over, maar ze is serieus hoorquote:
Het receptiemeisje van mijn appartement in Boedapest deed dat toen ze doorkreeg dat ik het gesprek kon verstaan tussen haar en de monteur die de tv kwam fixen. Maar volgens mij werd ze gewoon een beetje nerveus van dat ideequote:Op zondag 8 maart 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen gaan echt wel spelen met hun haar als ze je leuk en aantrekkelijk vinden hoor.
ze geloven je nietquote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe je er wel lacherig over, maar ze is serieus hoor
Volgens mij is dit gewoon Bitterbals voor spelen met haar haarquote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe je er wel lacherig over, maar ze is serieus hoor
Wat zeiden ze?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het receptiemeisje van mijn appartement in Boedapest deed dat toen ze doorkreeg dat ik het gesprek kon verstaan tussen haar en de monteur die de tv kwam fixen. Maar volgens mij werd ze gewoon een beetje nerveus van dat idee
Okselhaar?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen gaan echt wel spelen met hun haar als ze je leuk en aantrekkelijk vinden hoor.
Nee man, teken vanquote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het receptiemeisje van mijn appartement in Boedapest deed dat toen ze doorkreeg dat ik het gesprek kon verstaan tussen haar en de monteur die de tv kwam fixen. Maar volgens mij werd ze gewoon een beetje nerveus van dat idee
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon Bitterbals voor spelen met haar haar
Nee ze wil me gewoon als medisch proefkonijn gebruikenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon Bitterbals voor spelen met haar haar
De monteur zei dat hij dat hij het binnen een minuut kon fixen met een bepaalde functie in het menu. Toen zei ik dat ik dat allang had geprobeerd.quote:
Klinkt wel opwindend eigenlijk. Toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze wil me gewoon als medisch proefkonijn gebruiken
Mensen die in Brabant wonen en hoesten, moeten thuis werken.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee man, teken van![]()
![]()
![]()
Wat was nou het aangepaste advies van je werk?![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierig
Dit is teleurstellend weer aangaande mijn fantasie over Oostblok vrouwenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De monteur zei dat hij dat hij het binnen een minuut kon fixen met een bepaalde functie in het menu. Toen zei ik dat ik dat allang had geprobeerd.
weten zij toch nietquote:Op zondag 8 maart 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die in Brabant wonen en hoesten, moeten thuis werken.
Ik hoest niet meer
Kutwijven ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het onderdeel dat vrouwen aan mij niet leuk vinden
Help ik dit verhaal als ik zeg dat ze een lekker kontje had?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is teleurstellend weer aangaande mijn fantasie over Oostblok vrouwen
Ga verder...quote:Op zondag 8 maart 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Help ik dit verhaal als ik zeg dat ze een lekker kontje had?
Het is nu tijd om te gaan rokenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die in Brabant wonen en hoesten, moeten thuis werken.
Ik hoest niet meer
Meestal in de pornocategorie Oostblok hebben ze ook enorme tettenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Help ik dit verhaal als ik zeg dat ze een lekker kontje had?
En dat als je het frituurt, er een perfecte balans is tussen vlees en knapperig spekquote:Op zondag 8 maart 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou 1 die je bv op een stok kan spiesen en da op het dorpsplein kan zetten
Beetje vreemd compliment dit, maar dat ben ik wel gewend van je.quote:
Nee, twee weken vanaf het contact. Dat is nu precies twee weken geleden. Dus ik moet morgen weer naar kantoor. Eigenlijk wel blij om hoor. Dat gezeik met die videocallsquote:Op zondag 8 maart 2020 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is nu tijd om te gaan roken![]()
Maar je moest toch sowieso nog een week thuiswerken vanwege je contact met die Italianen?
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat als je het frituurt, er een perfecte balans is tussen vlees en knapperig spek
Gewoon doenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
Pff laatste deel van Broederband uit.
Beetje huiverig om nu in de Grijze Jager te beginnen. Vermoed dat ik dan weer 18 boeken in no time uit heb.
Moet je weer een broek aanquote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, twee weken vanaf het contact. Dat is nu precies twee weken geleden. Dus ik moet morgen weer naar kantoor. Eigenlijk wel blij om hoor. Dat gezeik met die videocalls
Truequote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, twee weken vanaf het contact. Dat is nu precies twee weken geleden. Dus ik moet morgen weer naar kantoor. Eigenlijk wel blij om hoor. Dat gezeik met die videocalls
Deze nietquote:Op zondag 8 maart 2020 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Meestal in de pornocategorie Oostblok hebben ze ook enorme tetten
Jawel, maar dit was geen pornotypequote:Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Want keurige meisjes kunnen geen grote tieten hebben??
Ik wilde nog eten.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een goede kont voor je gevonden
Was ff zoeken
Dat zijn de bestequote:Op zondag 8 maart 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar dit was geen pornotype
Hou nou maar weer gewoon op met eng doen hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou 1 die je bv op een stok kan spiesen en da op het dorpsplein kan zetten
Nu heb ik zin in varkenshaas in plaats van seks.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een goede kont voor je gevonden
Was ff zoeken
Heb je niet liever varkens wangen..quote:Op zondag 8 maart 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in varkenshaas in plaats van seks.
Secreto danquote:Op zondag 8 maart 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je niet liever varkens wangen..
Of secreto 🤣
Dat klinkt goed. Dat eerste dan. Slecht slapen is bij mij op zondagavond vaak een dingetjequote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef Tailless het volgende:
[..]
Goed eigenlijk. Kan alleen niet slapen
Vriendin is er niet en mis mijn opa wel dus dan maar beetje muziek maken en FOK!. hoe is het hierquote:Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Dat eerste dan. Slecht slapen is bij mij op zondagavond vaak een dingetje
Zelfde vriendin als eerst? Was toch uit?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef Tailless het volgende:
[..]
Vriendin is er niet en mis mijn opa wel dus dan maar beetje muziek maken en FOK!. hoe is het hier
Nieuwe .quote:Op zondag 8 maart 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfde vriendin als eerst? Was toch uit?
Op zondag vaak te lang in bed blijven en dan toch op tijd naar bed want wekker weer iets over 5quote:
Wat een verschrikkelijke tijd om op te staan.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op zondag vaak te lang in bed blijven en dan toch op tijd naar bed want wekker weer iets over 5
Ach het wentquote:Op zondag 8 maart 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke tijd om op te staan.
Gaafquote:
Same herequote:Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Dat eerste dan. Slecht slapen is bij mij op zondagavond vaak een dingetje
Oh sorry, ik las verkeerdquote:
Nee was niet zo bedoeld joh 😅quote:Op zondag 8 maart 2020 23:46 schreef Tailless het volgende:
[..]
ik ken je al langer geeft niet en dankjhe
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:01 schreef Monitor het volgende:
i Top 100 van zondag 8 maart 2020
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 358 bitterbal
Gecontroleerd kerelquote:Op zondag 8 maart 2020 23:46 schreef Tailless het volgende:
[..]
ik ken je al langer geeft niet en dankjhe
quote:Op maandag 9 maart 2020 06:04 schreef Koen66 het volgende:
https://mainzerbeobachter(...)n-probleem-echt/amp/
LOL leuk toch de trein
Laterssss
Treinenquote:Op maandag 9 maart 2020 06:04 schreef Koen66 het volgende:
https://mainzerbeobachter(...)n-probleem-echt/amp/
LOL leuk toch de trein
Laterssss
Eyoquote:Op maandag 9 maart 2020 06:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Treinen.
Die man mag blij zijn dat hij niet met MartRail reisde. De laatste tijd een aantal wagons gehad die uit het spoor zijn gelopen en de jongste medewerker kwam er onlangs achter (en ik dus ook) dat hij nu net bij de knopjes van de wissels kan als hij rondloopt in de treinkamer![]()
.
Goed. Jazeker. Jij ook?quote:Op maandag 9 maart 2020 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het? Goed weekend gehad?
quote:Op maandag 9 maart 2020 06:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Treinen.
Die man mag blij zijn dat hij niet met MartRail reisde. De laatste tijd een aantal wagons gehad die uit het spoor zijn gelopen en de jongste medewerker kwam er onlangs achter (en ik dus ook) dat hij nu net bij de knopjes van de wissels kan als hij rondloopt in de treinkamer![]()
.
En hoe is het weer in Almere?quote:
Als hij dadelijk toch nog binnen stapt he-le-maal naar de tering schoppen die gast.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
NEUK NEUKENDE NEUK NEUK NEUKNEUK![]()
20 februari is de monteur gepland voor tweejaarlijks CV-onderhoud. Heel de berging leeggehaald zodat die man erbij kan. Wat blijkt: Er is een bout kapotgedraaid door de monteur van 2 jaar geleden, dus er moet een senior monteur bij komen. Ingepland voor 24 februari. Alles weer terug de berging in.
24 februari weer de berging leeggehaald, als ik 10 minuten voor tijd gebeld word dat de monteur door zijn rug gegaan is. Het wordt 9 maart 8 uur. WEER alles de berging in geruimd.
Gisteravond laat WEER heel de berging leeggehaald. EN WAAR IS NU DE MONTEUR?? Nergens![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
In de metro in Rotterdam. Likje gegeven aan de grijpstang
Misschien toch vanwege de ophokplicht?quote:Op maandag 9 maart 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Trouwens rustiger op de weg dan normaal op maandag
ripquote:Op maandag 9 maart 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Was je handen gedurende 20 seconden, JA HOE DAN!!!!!?
AAAAAARGHHHH
Denk dat er meer mensen al dan niet verplicht thuis blijven. Bij ons op de afdeling is het heel leeg voor een maandag.quote:
Whisky? Ontsmet ook lekker.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Zijn ze hier weer bezig met de waterleidingen buiten ergens, tanden poetsen met sinaasappelsap, I shit you not
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |