echt?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus ook een keer zo’n treinrukker gehad
Wassie beetje goed?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En alleen voor hoofdenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
Sorry jongens. Ben niet zo scherp.
Dacht ook al dat bedden per hoofd van de bevolking letterlijk alleen het bed was
Vertel het onsquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dit het algemene onderwerp van deze avondquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit het algemene onderwerp van deze avond
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.
Corona en treinrukkenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit het algemene onderwerp van deze avond
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.
Als hij tot onder zijn knie kwam, was het vast een FOK!kerquote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een minuutje was hij klaar. Dus hij had het rukken wel onder de knie
Nee, zelf kon ik alleen maarquote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het is zo ranzig he. Heeft iemand er wat van gezegd?
Oh wowquote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ouwe vent wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij tot onder zijn knie kwam, was het vast een FOK!ker.
Raakte dat meisje een beetje opgewonden?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zelf kon ik alleen maarkijken.
ik zou denk ik echt uit mijn stekker gaanquote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zelf kon ik alleen maarkijken.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raakte dat meisje een beetje opgewonden?
Ze stak op het perron wel gelijk een sigaretje opquote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raakte dat meisje een beetje opgewonden?
Een snelrukker. Was het ook een sneltrein?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een minuutje was hij klaar. Dus hij had het rukken wel onder de knie
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou denk ik echt uit mijn stekker gaan
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze stak op het perron wel gelijk een sigaretje op
Zouden vrouwen dat nou ook doen, tasje op schoot en dan de hand in de broek maar dat dat minder opvalt omdat ze niet van die slagen hoeven maken?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Intercityquote:Op zondag 8 maart 2020 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Een snelrukker. Was het ook een sneltrein?
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden vrouwen dat nou ook doen, tasje op schoot en dan de hand in de broek maar dat dat minder opvalt omdat ze niet van die slagen hoeven maken?
Veel te veelquote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten in Paris?
En dan zeggen dat het dak een beetje lekt als ze opstaanquote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden vrouwen dat nou ook doen, tasje op schoot en dan de hand in de broek maar dat dat minder opvalt omdat ze niet van die slagen hoeven maken?
Link beest.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:55 schreef mschol het volgende:
leuk hoor wisselende bureaublad achtergronden.. krijg je soms nog wel eens wat leuks te zien
maar nu staart een kip mij aan...![]()
https://pixabay.com/photo(...)ltry-animal-4910767/
Die kijkt een beetje levensmoe.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:55 schreef mschol het volgende:
leuk hoor wisselende bureaublad achtergronden.. krijg je soms nog wel eens wat leuks te zien
Gister nog. Was wel prettig maar ik had even eerst m'n handen moeten wassen.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Are YOU tokking to ME?!"quote:Op zondag 8 maart 2020 21:55 schreef mschol het volgende:
in de trein?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister nog. Was wel prettig maar ik had even eerst m'n handen moeten wassen.
Ga verder...quote:Op zondag 8 maart 2020 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister nog. Was wel prettig maar ik had even eerst m'n handen moeten wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |