Dat lijkt wel een kerel met lang haar.quote:
Daar zit wat in.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens de RIVM kun je niet over de rivieren heen hoesten
En op de meet ....quote:Op zondag 8 maart 2020 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was wel op een festival vorige week
Was er niet aan het werkquote:
Maar toen was alles nog zonder alcohol dus niks aan de handquote:
Dat weet ik nog wel dat was toen de voorruit nog heel was meen ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar toen was alles nog zonder alcohol dus niks aan de hand
Die is de hele avond heel gebleven toen ik er was.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel dat was toen de voorruit nog heel was meen ik.
Weet ik niet maar ik was wel steeds mijn barkruk kwijt als ik even wegging.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is de hele avond heel gebleven toen ik er was.
Ging ie later stuk?
Dan krijg je dubbele longontsteking?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:59 schreef drakin het volgende:
Corona ging muteren las ik, wordt nog gevaarlijker die mutatie.
Proost, hoe laat moet je opstaan ?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja ja ik ben al gegaan.
Na zdrowje.
Ja met aambeien.quote:
Was die kroeg zo klein?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik was wel steeds mijn barkruk kwijt als ik even wegging.
Dan gaat 2 procent kans op overlijden naar 10 tot 30 procentquote:
Het was ook te kort om er goed aan te wennen.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik raakte in New York ook niet gewend aan de nieuwe tijd, dus vaak om Nederlandse tijd wakker enzo.
Ik heb alle tijd, het gesprek is 's middags. Ik zal dus ruim op tijd wakker zijn aangezien ik geen uitslaper ben.quote:
Had hij zijn vlaggetje erop vastgeprikt denk ikquote:Op zondag 8 maart 2020 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar Eend was de enige met een vast kurk volgens hem
Ah een beetje vastgeroest zeg maar.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar Eend was de enige met een vast kurk volgens hem
Ik weet niet wanneer ik koorts heb of wanneer het een opvlieger isquote:Op zondag 8 maart 2020 22:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je pas echt zorgen maken als je koorts hebt. En pijn in je longen.
Corona.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was ook te kort om er goed aan te wennen.
Ik had vreselijke last van een jetlag toen ik uit China terug kwam wat zich uitte in 7 dagen migraine.
In China zelf ook wel behoorlijk last gehad toen, niet kunnen eten, constant iets van misselijk, maar geen migraine in China gehad toen gelukkig.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja ja ik ben al gegaan.
Na zdrowje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |