ijs🥳quote:Op zondag 8 maart 2020 21:11 schreef Prisha het volgende:
dit is wel een proef voor @:TillyB lekker in dat ijs
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Badeendje, ik wens je succes met het vinden van een baan, ook namens Mo.
Die heb ik ook gedaan maar nog niets van gehoord. Ik wacht even de lopende af. Daar krijg ik deze week wat van te horen.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
En open sollicitaties, wij hebben volgende week een gesprek met een man die ons een open sollicitatie stuurde. Zelf ben ik ook weleens ergens aan het werk geraakt na het sturen van een open sollicitatie, soms zijn bedrijven nog niet actief op zoek en komt jouw sollicitatie net op het juiste moment.
Ik mis Mo.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Yep, bedrijven in de buurt zoeken die je wel bevallen qua product en dan je opleiding en ervaring aanbiedenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
En open sollicitaties, wij hebben volgende week een gesprek met een man die ons een open sollicitatie stuurde. Zelf ben ik ook weleens ergens aan het werk geraakt na het sturen van een open sollicitatie, soms zijn bedrijven nog niet actief op zoek en komt jouw sollicitatie net op het juiste moment.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedaan maar nog niets van gehoord. Ik wacht even de lopende af. Daar krijg ik deze week wat van te horen.
Mo was huisman toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel druk bezig om een baan te vinden.quote:
Hm, geen bier in huis en de ah is nog open.quote:
*duimt* Succes ook morgen met je gesprek.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedaan maar nog niets van gehoord. Ik wacht even de lopende af. Daar krijg ik deze week wat van te horen.
Verleidelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hm, geen bier in huis en de ah is nog open.
Ik ook, maar neem even een weekje pauze door andere druktes komende weekquote:Op zondag 8 maart 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel druk bezig om een baan te vinden.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Drink maar een virtuelequote:Op zondag 8 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Las ik goed dat je 2 dagen 40 graden koorts had gehad?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
*duimt* Succes ook morgen met je gesprek.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik goed dat je 2 dagen 40 graden koorts had gehad?
Dank je Voxs.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
*duimt* Succes ook morgen met je gesprek.
Het is idd erg verleidelijk.quote:
In de nachten, overdag 39 en gister met behulp van wat ibu even iets lager. Vanochtend werd ik doorweekt wakker en dat heeft de koorts wat gebroken. Nu nog iets verhoging, maar dat is peanuts.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik goed dat je 2 dagen 40 graden koorts had gehad?
Over een kleine 20 minuten niet meerquote:Op zondag 8 maart 2020 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je Voxs.
[..]
Het is idd erg verleidelijk.
Dan ben je flik ziek geweest zegquote:Op zondag 8 maart 2020 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
In de nachten, overdag 39 en gister met behulp van wat ibu even iets lager. Vanochtend werd ik doorweekt wakker en dat heeft de koorts wat gebroken. Nu nog iets verhoging, maar dat is peanuts.
Beterschapquote:Op zondag 8 maart 2020 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
In de nachten, overdag 39 en gister met behulp van wat ibu even iets lager. Vanochtend werd ik doorweekt wakker en dat heeft de koorts wat gebroken. Nu nog iets verhoging, maar dat is peanuts.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Motivatie gifje voor Badeend
[ afbeelding ]
Beetje hoest,beetje snotquote:Op zondag 8 maart 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je flik ziek geweest zegOok snot en hoest enzo? Pffff wat een anticlimax na je New Yorkreis.
Dank je, ik voel me gelukkig al een stuk beterquote:
Gelukkig geen Corona, maar verder wel ontzettend naar. Beterschapquote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beetje hoest,beetje snotGeen corona denk ik, want dan heb je droge hoest en pijn in longen enzo.
Ja, dat viel tegen, ik geef de schuld aan slaapgebrek, idiote airco's en ietwat over fysieke grenzen gaan
Ellendig iddquote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig geen Corona, maar verder wel ontzettend naar. Beterschap
Een jetlag kan er flink inhakken. Je weerstand is dan niet op zijn best denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beetje hoest,beetje snotGeen corona denk ik, want dan heb je droge hoest en pijn in longen enzo.
Ja, dat viel tegen, ik geef de schuld aan slaapgebrek, idiote airco's en ietwat over fysieke grenzen gaan
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik raakte in New York ook niet gewend aan de nieuwe tijd, dus vaak om Nederlandse tijd wakker enzo.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Een jetlag kan er flink inhakken. Je weerstand is dan niet op zijn best denk ik.
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Motivatie gifje voor Badeend
[ afbeelding ]
Alleen als je in Brabant woontquote:Op zondag 8 maart 2020 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik heb droge hoest, moet ik nu thuisblijven?
Geen ideequote:Op zondag 8 maart 2020 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik heb droge hoest, moet ik nu thuisblijven?
Ik ook niet, ik was wel op een festival vorige weekquote:
Ja ja ik ben al gegaan.quote:
Volgens de RIVM kun je niet over de rivieren heen hoestenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |