Een groter probleem is en was dat het Italiaans en Chinees van de RIVM ook niet goed is. Daar kunnen ze alleen Engelse onderzoeken lezen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik durf het je niet te zeggen, mijn italiaans is niet zo goed.
Italië staat wel een beetje bekend als een land waar ze je voor alles opnemen en een bak met pillen voorschrijven, dus dat zal zeker niet helpen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Markesh het volgende:
In Italië liggen nu 3000 mensen in het ziekenhuis, de helft van het aantal besmette mensen.
Hebben die allemaal zulke behoorlijke klachten dat ziekenhuisopname noodzakelijk is?
De ziekenhuizen zijn al vol in NL.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
En laat nou net dat het probleem zijn ......
In Nederland hebben wij geen echte overcapaciteit qua bedden of personeel. Als de ziekenhuizen volraken gaan er extra veel doden vallen. Niet alleen onder besmette personen, maar ook burgers met andere aandoeningen waarbij acute hulp nodig is.
Ja dankjewelquote:Op zondag 8 maart 2020 22:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op het bericht zelf drukken en de link vanuit je browser kopieren
Ja voor die testers schijnen weer bepaalde grondstoffen nodig te zijn waar moeilijk aan te komen is of zo?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom worden er niet massaal testers gemaakt en uitgedeeld dan?
Chloroquine? Waar blijft die staatsbestelling?
Ik zit nu net op Wikipedia te lezen over de holocaust, maar dat terzijde.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:12 schreef Rodgrod het volgende:
Ik zit op Wikipedia te kijken naar de Zwarte Dood. Het valt me op dat die ziekte enigszins hetzelfde verloop toont. Eerst Azië, dan via een omweg naar Italië en vervolgens Frankrijk, Spanje en de rest van Europa.
Allemaal alleen maar om de media te pleasen!quote:Op zondag 8 maart 2020 22:20 schreef vuurbrood het volgende:
Het is maar een griepje, in China doen ze er alles aan om de openbare ruimte geheel vleermuizenbloed vrij te maken![]()
Zie je daar ook een gelijkenis in?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zit nu net op Wikipedia te lezen over de holocaust, maar dat terzijde.
Ja, want in China geven ze ook daadwerkelijk een kut om wat wij denkenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal alleen maar om de media te pleasen!Echt waar hoor!
It is all for the mediaquote:Op zondag 8 maart 2020 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal alleen maar om de media te pleasen!Echt waar hoor!
Morgen vind je het al niet eens meer indrukwekkend. Het zal dan wel 180-200 zijn oid.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Sorry, maar ik vind 133 doden op een dag echt opzienbarend. Dat is toch niet normaal meer.
Dat heeft ook helemaal geen zin en is symbolischquote:Op zondag 8 maart 2020 22:23 schreef Tengano het volgende:
Ik kan mezelf niet voorstellen dat die massale ontsmettingsacties goed voor het milieu, en dus voor ons zijn. Doet me denken aan die gewasbestrijders die meer kapot maken dan eigenlijk goed ons is.
En volgende week denk je, jeetje 133 doden, dat was echt weinig vorige week zeg!!quote:Op zondag 8 maart 2020 22:23 schreef _I het volgende:
[..]
Morgen vind je het al niet eens meer indrukwekkend. Het zal dan wel 180-200 zijn oid.
Ja nou voor de economie zou je kunnen denken, maar toch vermoed ik wel dat het toch een beetje een dingetje is daar.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, want in China geven ze ook daadwerkelijk een kut om wat wij denken
per hoofd vd bevolking zouden dat 2400 Chinezen zijn geweest.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Sorry, maar ik vind 133 doden op een dag echt opzienbarend. Dat is toch niet normaal meer.
Ze zullen het vast niet alleen voor de bühne doen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:23 schreef Tengano het volgende:
Ik kan mezelf niet voorstellen dat die massale ontsmettingsacties goed voor het milieu, en dus voor ons zijn. Doet me denken aan die gewasbestrijders die meer kapot maken dan eigenlijk goed ons is.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 08-03-2020 om 22:24:06NHS England says a man in his sixties with underlying health problems has died from Covid-19 at North Manchester General Hospital making him the third person with Coronavirus to die in the UK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |