Kunnen niet meer zelfstandig aannemen als dat geen reden is om een ziekenhuis te worden opgenomen dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Markesh het volgende:
In Italië liggen nu 3000 mensen in het ziekenhuis, de helft van het aantal besmette mensen.
Hebben die allemaal zulke behoorlijke klachten dat ziekenhuisopname noodzakelijk is?
Als dat het werkelijke bedrag is. In België bvb zijn (of waren?) bepaalde geldstraffen vastgelegd in de wet, maar die moe(s)t je bvb x50 doen om het werkelijke bedrag te kennen (indexaanpassing, zeg maar)quote:
En eventueel aan de beademing of extra zuurstof als je longen vol lopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Blik het volgende:
Wat is eigenlijk de behandelmethode van covid-19? Gewoon uitzieken?
idd, de symptomen verzachten, maar er is een op mensen ongetest middel dat schijnt te werken. Dat wordt nu massaal geproduceerd en je moet een handtekening zetten om akkoord te geven om het te krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Blik het volgende:
Bij de meeste mensen wel, maar bij de mensen in het ziekenhuis doen ze aan symptoom bestrijding en secundaire ontstekingen voorkomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Blik het volgende:
Ik durf het je niet te zeggen, mijn italiaans is niet zo goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Markesh het volgende:
In Italië liggen nu 3000 mensen in het ziekenhuis, de helft van het aantal besmette mensen.
Hebben die allemaal zulke behoorlijke klachten dat ziekenhuisopname noodzakelijk is?
Die gast is gewoon filiaalmanager bij de plaatselijke Kruidvat wat een fantastquote:Op zondag 8 maart 2020 22:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, ja die zal wel tijd hebben om die paar ziekmeldingen van jou uitgebreid in behandeling te nemen
Als ze überhaupt nog consults doen. Onze bedrijfsarts doet alleen nog een telefonisch consult voor corona gerelateerde klachten. Daar krijg je ze niet eerder mee op het werk amigo.
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
In je elleboog hoesten en vaker je handen wassen
Is maar gewoon een griepje. Media maakt er meer van dan het is. Geen paniek.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:11 schreef ToT het volgende:
En 16 miljoen italianen die in een lockdown zitten, overvolle ziekenhuizen, IC's die moeten beslissen wie nog behandeld moeten worden of niet....right, het is allemaal alleen maar inspelen op de hysterie van de gewone burger en de media.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Je komt er vanzelf achter of God je goed is gezindquote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Blik het volgende:
twitter:Nieuwsuur twitterde op zondag 08-03-2020 om 21:52:01In Nederland loopt het aantal coronabesmettingen op. Is de zorg in Nederland daar op berekend? En wat kunnen we leren van de Italianen? #Nieuwsuur
reageer retweet
Het downplayen werkt dus wel, voor een bepaalde groep dan.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen die dit nu nog steeds een griepje noemen, kunnen volgens mij nog niet eens tot aardappel tellen.
[ afbeelding ]
Iets over 1 dood is een tragedie, 1 miljoen doden een statistiek.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef DawN het volgende:
[..]
Valt het iemand anders ook op dat er steeds minder naar buiten word gebracht (behalve dan door de dagelijkse RIVM)
Eerst zag je constant tweets en dingen voorbij komen van bevestigde gevallen (bijv. op preppers) en nu zie je nog bar weinig. Mogen ze niks meer naar buiten brengen ofzo?
Thee met honing en citroenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:14 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de mMarsmannetjes er achter zitten ja
Dan schat je hem hoger in dan ikquote:Op zondag 8 maart 2020 22:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die gast is gewoon filiaalmanager bij de plaatselijke Kruidvat wat een fantast
Ja dat vrees ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, ja die zal wel tijd hebben om die paar ziekmeldingen van jou uitgebreid in behandeling te nemen
Als ze überhaupt nog consults doen. Onze bedrijfsarts doet alleen nog een telefonisch consult voor corona gerelateerde klachten. Daar krijg je ze niet eerder mee op het werk amigo.
Aannames gebaseerd op feiten en voorbeelden in andere landen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom doe jij allemaal dit soort aannames?
op het bericht zelf drukken en de link vanuit je browser kopierenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan iemand vertellen waar hier een handleiding staat hoe je twitter berichten opneemt.
Ik heb dat regelmatig gedaan maar het lukt niet meer. Ik kopieer wel die link maar krijg dan de hele tijd alleen maar van dit soort berichten
twitter:
En hot toddy's. (Google maar!quote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Thee met honing en citroen![]()
En een beetje Vicks op de borst voor het ademhalen
Waarom worden er niet massaal testers gemaakt en uitgedeeld dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen die dit nu nog steeds een griepje noemen, kunnen volgens mij nog niet eens tot aardappel tellen.
[ afbeelding ]
Verdomme jij hebt de matrix doorquote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de marsmannetjes er achter zitten ja
True, en begrijp ik ook wel , maar ik zit soms met klamme handjes af te wachten of het al in de buurt is.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iets over 1 dood is een tragedie, 1 miljoen doden een statistiek.
Het is niet echt bij te houden en heeft geen nieuwswaarde meer om elke besmetting met commentaar van de buurvrouw erbij te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |