quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Arcee op 08-03-2020 21:28:59 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dat is een gemiddelde ziekenhuisdag!? Of voor iemand op de IC met longmachine en isolatie/onderdruk?quote:
Dat lijkt mij meer toch?![]()
Ik vind het angstaanjagende dat de overledenen gewoon een nummertje zijn.
Henk was een geweldige opa, en zijn hele leven lang gewerkt als vuilnisman.
Henk is gestorven aan het coronavirus covid19.![]()
Ja en de rest van de wereld: ooowwww hij was toch maar 70quote:Op zondag 8 maart 2020 20:52 schreef Sfancta het volgende:
Doei Henk! We zullen je missen!!quote:Op zondag 8 maart 2020 20:52 schreef Sfancta het volgende:
Henk is gestorven aan het coronavirus covid19.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Dat krijg je nou eenmaal bij een pandemiequote:Op zondag 8 maart 2020 20:52 schreef Sfancta het volgende:
Henk is gestorven aan het coronavirus covid19.
Je wordt genoteerd voor de statistiek![]()
Zou er echt iemand zijn die "the conversation" volgt en mee doet aan die hashtag?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:54 schreef Smack10 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/ESVcwx8WAAYTuoB?format=jpg&name=small
Stef blok naar Indonesië, onze superspreaderIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Nee, niet Henk!quote:Op zondag 8 maart 2020 20:52 schreef Sfancta het volgende:
![]()
Eén twitteraccount genaamd the royal watcher wel zo te zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zou er echt iemand zijn die "the conversation" volgt en mee doet aan die hashtag?![]()
![]()
En het was zo 'ne lollige ventquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
De op is al een boek.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:56 schreef _I het volgende:
Mogen de volgende 3 links in de OP?
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid
en Milieu - actuele informatie
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control - COVID_19
WHO World Health Organisation - Q & AIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Er is nu ook een SC, kunnen al die grappig bedoelde posts aub. verhuizen naar SC?![]()
Jij bent in kei in dit soort reacties. Ik lees ze graag.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De helft van die mensen zijn dan al overleden, dus de financiele schade valt mee.![]()
Wat een IC name kost is zeer variabel, maar om administratie en gezeik met DBC's te voorkomen wordt elke behandelaar van een patiënt gedeclareerd voor 2500euro.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:51 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is een gemiddelde ziekenhuisdag!? Of voor iemand op de IC met longmachine en isolatie/onderdruk?
Dat lijkt mij meer toch?
Behandelaar--> behandeldag![]()
Geert wilde de kamer in spoeddebat bijeen twitterde hij eerder vandaag.
Iemand daar nog wat van vernomen?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Deze al gepost?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:00 schreef Kyran het volgende:
Er is nu ook een SC, kunnen al die grappig bedoelde posts aub. verhuizen naar SC?![]()
![]()
Gevangenen in vier Italiaanse gevangenissen zijn vandaag in opstand gekomen tegen nieuwe regels die zijn ingevoerd om de uitbraak van het coronavirus in te dammen. Zo is er een verbod op familiebezoek ingesteld. Dat meldt een vakbond voor gevangenbewaarders.
Gedetineerden in gevangenissen in Napels in het zuiden, Modena in het noorden, Frosinone in het midden en in Alexandrië in het noordwesten van het land kwamen in opstand, aldus de bond Osapp.
In Modena, in de buurt van Bologna, raakten twee gevangenbewaarders gewond en ongeveer twintig personeelsleden moesten de gevangenis verlaten na de oproer van de gevangenen. De gevangenis wordt nu bewaakt door politieagenten, aldus het persbureau ANSA.![]()
#AfrikaLeeftquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zo.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:01 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Wat een IC name kost is zeer variabel, maar om administratie en gezeik met DBC's te voorkomen wordt elke behandelaar van een patiënt gedeclareerd voor 2500euro.
Behandelaar--> behandeldag
Zeg 3-6 weken, dus 4,5 gemiddeld = een dag of 30. das al 75.000.
Dank voor de verheldering!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: