Dank je welquote:Op zondag 29 maart 2020 11:33 schreef Voxs het volgende:
@:tonja, ik zou nog wat Romeinse portretten voor je opzoeken. En terwijl ik zocht, kwam ik er achter dat sommige Egyptisch zijn, maar onder Romeinse heerschappij toen. Multicultureel. Maar uit die tijd dus.
De portretten werden gemaakt als grafportret.
Kijk, hier zit toch wel heel wat meer vorm en 'natuurgetrouwheid' in dan van die in de middeleeuwen. Denk dat het ook een kwestie was van in de middeleeuwen: verhaal van Bijbel boven alles. Niet geïnteresseerd in de schoonheid van de mens. Zoals de Grieken, en de Romeinen die erg dweepten met de Griekse Esthetiek, (zie de beelden) wel deden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op zondag 29 maart 2020 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dank je welOok voor de uitleg. Dat lijkt me een zeer plausibele verklaring.
Waar is dit van gemaakt?quote:
Wow, dat is zeer indrukwekkend. Het is ook een hele beste spanwijdte als je haar ziet vliegen, dus dat wil wel in combinatie met een relatief klein lichaam. Echt gracieus dat zweven. Die duif oogt gewoon lomp in vergelijking.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
oeh ik was toch ergens eind vorig jaar op zo'n nacht excursie geweest toen we opzoek gingen naar uilen?
Vooraf hadden we een soort briefing met uitleg over uilen en zo en toen lieten ze ook deze zien, toevallig kwam ik hem van de week tegen. Zo gaaf!!! Het verschil in geluid, en die uil dan...fenomenaal gewoon
De sfeer neergezet door de melodie is prachtig, maar het steeds herhalen van dezelfde zin met robotstem vind ik wat overdone. Dat hadden ze imo beter gewoon kunnen zingen en het onbewerkt laten. Eigenlijk vond ik het zelfs een beetje jammer toen de stem ingezet werd.quote:
Tof dit, pullup!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De sfeer neergezet door de melodie is prachtig, maar het steeds herhalen van dezelfde zin met robotstem vind ik wat overdone. Dat hadden ze imo beter gewoon kunnen zingen en het onbewerkt laten. Eigenlijk vond ik het zelfs een beetje jammer toen de stem ingezet werd.
De track op zich is erg lekker.
Fraaie clip trouwens, heer 11!
Ah ja deze is coolquote:
Hier ben ik te dom voor.quote:
Wauw! en pfffffffffquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef Prisha het volgende:
Ik was naar aardbeving dingetjes aan het kijken en kwam deze video tegen. Het gaat de maker om d lateral ground movement. Ik moest twee keer kijken voor ik zag wat hij bedoelde. Als je het eenmaal ziet is het wel bijzonder
ik ben tot nr 12 gekomenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
Vraag me soms af hoe ze die bruggen gemaakt hebben. De meeste van die bruggen zou ik echt doodeng vinden. Hier moet je niet naar kijken als je hoogtevrees hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |