quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
waahhhhhhhhh!!!!! Klinkt bekend. Beetje. Ik was het effect van licht aan het testen.
Ik heb led lampen in: Full spectrum, blauw/rood, groen, en blauw/groen/rood.
Ik had 4 groeikastjes gemaakt en wilde het effect testen van de verschillende kleuren spectrum op de groei van planten. En dan verschillende soorten planten. Ik had sla, wiet en een bloemplant, ik geloof margriet.
Test alleen niet kunnen afmaken. Ooit nog eens doen.
Had je een groeikast gemaakt?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:42 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
die had ik al tijden opgeslagen om eens te gebruiken
ga morgen kijken Prishje, moet nog veel kijken
dagdag
Hmmm ok! Geen wetenschappelijke test maar wel gewoon leuk! Film je het ook of maak je foto's?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou ja! Nope, geen groeikast. Het staat gewoon in een bloempot op een kastje in de keuken, voor een geblindeerd raam. Dat laatste om te zien of het echt wilde met zo weinig aan wattage. En dat lukt. Heb gekozen voor een lamp zonder kleuren voor het afbloeien en gewoon wit genomen.
Het gaat 's morgens aan en als ik ga slapen weer uit. Eens zien wat het resultaat is in vergelijking met kleur. Ook bewust totaal geen rekening gehouden met het aantal uren 'zon' of ventilatie.
Welnee joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder maak ik geen filmpjes of berekeningen. Het krijgt niet eens voldoende mineralen. Wilde alleen het verschil weten met destijds. De techniek staat overduidelijk niet stil op LED gebied.L2B's Mixcloud
Leuk, ik zal eens luisterenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekkere vrolijke voorjaarsmix om eens iets anders te horen dan al het corona gedoe, al is dat laatste natuurlijk best begrijpelijk.![]()
Dit is 'm: Hell Yeah!
hmmm ja ik snap het denk ik een beetjequote:Op zondag 22 maart 2020 16:33 schreef Voxs het volgende:
@:Prisha, ik had het ooit gehoord, van de lelijke baby's in de schilderijen. Maar vergeten ook weer en weet het vooral aan dat in die tijd men niet veel wist van anatomie, niet erg bezig waren met natuurgetrouw. Geen model gebruikten ook, maar uit het hoofd schilderden. Veelal werd dat gedaan door monniken. Die Mariafiguren zien er ook niet erg aanlokkelijk uit
Ik denk een combi van wat er in de video vertelt wordt ook.
Exacte weergave was niet belangrijk, want het ging om het verhaal aan het volk overbrengen, dat kon eenvoudiger. Pas later werd 'schoonheid als doel van kunst' belangrijkquote:Op zondag 22 maart 2020 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm ja ik snap het denk ik een beetje
Daar komt ook nog bij denk ik dat ze kinderen als kleine volwassenen zagen en dezelfde verhoudingen hanteerden?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exacte weergave was niet belangrijk, want het ging om het verhaal aan het volk overbrengen, dat kon eenvoudiger. Pas later werd 'schoonheid als doel van kunst' belangrijk
Dat ook zekerquote:Op zondag 22 maart 2020 22:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar komt ook nog bij denk ik dat ze kinderen als kleine volwassenen zagen en dezelfde verhoudingen hanteerden?
en vergaten daarbij ook veel Romeinse kunstkennis.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat ook zekerEn weinig studie dus naar anatomie van kind. Je ziet het ook goed in de gezichten van volwassenen. Leonardo Da Vinci was een van de eersten die echt goed studie maakte naar hoe licht over vorm valt ten behoeve van kunst ook.
Je weet er veel vanaf. Tof.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
en vergaten daarbij ook veel Romeinse kunstkennis.
Ik zoek een voorbeeld voor je van schildering, een andere keer, nu duikrol ik in bed!quote:Op zondag 22 maart 2020 22:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Je weet er veel vanaf. Tof.
Bij Romeinse kunst denk ik aan witte standbeelden..
Sweet dreamsquote:Op zondag 22 maart 2020 22:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zoek een voorbeeld voor je van schildering, een andere keer, nu duikrol ik in bed!
Ga ik nu kijken!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:01 schreef Prisha het volgende:
Dit is ook wel een mooie locatie trouwens. En...huis op het water...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |