ja die! Daar zaten soms wel hele mooie bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Het is vakwerk en ziet er erg leuk uit, maar meer als bezichtiging in een park en niet om in te wonen.
Bedoel je Treehouse Masters?
Er komt binnenkort een vrolijke mix aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
Ik luister nu naar een man die Moonlight Sonata speelt voor een olifant. De olifant is 61 jaar en gered na afgebeuld te zijn in een Thais logging camp. Beestje kan niet meer zien met een oog en is wat vervormd door al die jaren met bomen zeulen.
Maar het is een zachtaardige olifant die blijkbaar van muziek houdt. Mooi wel.
(Moonlight Sonata is een van de weinige stukken van Beethoven wat ik mooi vind).
(heb heel erg behoefte aan wat feel good dingen zonder gezeik en zo)
Nicequote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er komt binnenkort een vrolijke mix aan.
Daar keek ik graag naar, tot ze de humor en zaken die niets met boomhutten te maken hebben voorrang gingen geven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die! Daar zaten soms wel hele mooie bij.
Oh shit ja dat gebeurt met veel van die programma's...zo zonde jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar keek ik graag naar, tot ze de humor en zaken die niets met boomhutten te maken hebben voorrang gingen geven.
Pool masters is ook zo mooi!
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh shit ja dat gebeurt met veel van die programma's...zo zonde ja![]()
Wat is pool masters? Die ken ik niet. Zwembaden?
Je had zo'n programma van zo'n Engelsman, ik vergeet steeds zijn naam. Ook vaak hele bijzondere huizen. Sommige zelfs mooi.
Dat is wel mooi gedaan. Ik ben zelf geen fan van zwembaden maar vijvers vind ik wel weer gaaf en watervallen en waterloopjes en zo helemaal. Dat is wel mooi gedaan opzich, dat moet ik ze geven.quote:
Als het er zo natuurlijk uitziet vind ik het prachtig. Een saai kaal zwembad vind ik ook niets. Hier is bij het minivijvertje ook een 'beekloop'.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wel mooi gedaan. Ik ben zelf geen fan van zwembaden maar vijvers vind ik wel weer gaaf en watervallen en waterloopjes en zo helemaal. Dat is wel mooi gedaan opzich, dat moet ik ze geven.
Waar is hier? Bij jou bedoel je?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het er zo natuurlijk uitziet vind ik het prachtig. Een saai kaal zwembad vind ik ook niets. Hier is bij het minivijvertje ook een 'beekloop'.Gemaakt van een borstelloze pomp, stuk tuinslang, een laptop adapter en snoer van kerstverlichting.
Inclusief afstandbediening en zonnepaneeltje voor 2e pompje.
Ja, in de achtertuin. Het is alleen niet goed te zien, want er groeit ietwat onkruid overheen.quote:
Ja leuk! Water is leuk! Maar waar is de kerstverlichting dan voor?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, in de achtertuin. Het is alleen niet goed te zien, want er groeit ietwat onkruid overheen.
Nee, niet de verlichting, maar het snoer was meters lang en perfect voor dat doeleind. Werkt al een jaar of drie naar behoren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja leuk! Water is leuk! Maar waar is de kerstverlichting dan voor?
oh gelukkig alleen het snoerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, niet de verlichting, maar het snoer was meters lang en perfect voor dat doeleind. Werkt al een jaar of drie naar behoren.
Aha, jij bent dus ook met 573 dingen tegelijk bezig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh gelukkig alleen het snoer![]()
Ik heb een koivijver en een moeraszone die eraan vast zit. Koivijver is vrij saai eigenlijk. Maar de vissen zijn zo leuk. Ik wil het allemaal veranderen uiteindelijk. Maar goed. Zoveelste projectje....eerst de andere dingen afmaken
guiltyquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aha, jij bent dus ook met 573 dingen tegelijk bezig.
Everything is connected.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
guilty![]()
Maar het haakt wel op de een of ander manier allemaal in elkaar.
waahhhhhhhhh!!!!! Klinkt bekend. Beetje. Ik was het effect van licht aan het testen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn laatste project is een wietplant op 18 watt LED groeilamp laten gedijen. Dat lukt op zich ook wel aardig. Die zaadjes lagen er toch nog vanuit A'dam. Daar maakten we zelf wietolie, in de hoop dat het genezend zou werken.
Precies!quote:
Dirk Gentlyquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:42 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
die had ik al tijden opgeslagen om eens te gebruiken
ga morgen kijken Prishje, moet nog veel kijken
dagdag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |