Zo knap, al die geluiden/stukjes op het juiste momentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is me een montageklus geweest, dat wil je niet weten. Geweldig gehoor en die aftiteling!
Ik skipte naar het hete gedeeltequote:
Pendulums zijn altijd fijn, mesmerizing !quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
Een pendulum Wave is hier volgens mij ook al een keer voorbij gekomen. Het blijft me fascineren
*staart intens terugquote:
Ik word in mei 35, misschien kan ik dan ook posten in 40+quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al een h้le tijd geleden weer ja. Het gaat wel ok้ hier en 40+ blijft lonken.![]()
Je zit toch niet in quarantaine hopelijk?
Ah leuk!! Ik ben dol op dieren, misschien post ik hier dan nog eens watquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je dingen tegenkomt in het leven, op wat voor gebied dan ook, die wat jou betreft erg mooi zijn, dan posten we het hier. Plus wat onzinnigheden af en toe, want een beetje humor blijft onontbeerlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik word in mei 35, misschien kan ik dan ook posten in 40+.
Nee, gelukkig niet! Ik ga wel zo min mogelijk naar buiten. Leeft Radio49 nog een beetje?
[..]
Ah leuk!! Ik ben dol op dieren, misschien post ik hier dan nog eens wat.
Mooie stek om een tiny house te bouwen. De fik in dat Hans & Grietje ding.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:15 schreef Prisha het volgende:
Dit is niet mijn smaak...maar ik vind het wel heel erg leuk gedaan. Het gebruik van natuurlijke materialen is wel mooi.
Ik vind het vrij donker binnen; persoonlijk hou ik van meer licht (raam) maar toch....erg leuk gedaan.
Die dak shingles ook....wat een werk. Ik zou wel bang zijn dat de boel in de fik vliegt.
Locatie is wel mooi zo aan dat water. Gewoon een schattig huisje...doet me aan de Efteing denken of zo![]()
Ik zit te kijken naar de ondergrond. Het lijkt wel heel veel steen/rotsen. Kan het niet zo heel goed zien. Voor ontginnen is dat wel lastig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie stek om een tiny house te bouwen. De fik in dat Hans & Grietje ding.
Even kijken hoor, ik had nog niet geklikt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar de ondergrond. Het lijkt wel heel veel steen/rotsen. Kan het niet zo heel goed zien. Voor ontginnen is dat wel lastig.
Dat water is wel prachtig (er staat in de title Sea maar het lijkt eerder op een meer?)
oh.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Even kijken hoor, ik had nog niet geklikt.
Volgens mij zegt ie dat ze het ้้n en ander naar die plek hebben gebracht. Nog eens een stukje terug kijken.quote:
Ja die zijn van cederhout als ik het goed begrepen heb. Dat zou toch makkelijk in de fik kunnen vliegen?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die zijn van cederhout als ik het goed begrepen heb. Dat zou toch makkelijk in de fik kunnen vliegen?
donker he. De ramen zijn ook heel klein. Toch ziet het er wel comfortabel uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De binnenkant vind ik niet veel aan met al die hoeveelheden hout. Het lijkt zo donker allemaal.
Ben het helemaal met je eens. Het is vakwerk en ziet er erg leuk uit, maar meer als bezichtiging in een park en niet om in te wonen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
donker he. De ramen zijn ook heel klein. Toch ziet het er wel comfortabel uit.
Slaapkamer vind ik rommelig. Kleding op zo'n rek in de hoek. En weinig raam.
En toch.....het is een schattig ding. Not for me. Maar wel leuk gedaan en uniek. Die mannen die dat ontworpen hebben, zijn dat niet die mannen van die serie waar ze al die tree houses maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |