Ja ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mini motor past wel bij de tiny house
moemoe! Hoi!quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:59 schreef moemoe het volgende:
Heej, een topic voor @:lucky2bastard
Even zwaaien.
Hoiquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
moemoe! Hoi!Hoe gaat het met je?
Al een hle tijd geleden weer ja. Het gaat wel ok hier en 40+ blijft lonken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoi.
Lang niet gesproken!! Gaat naar omstandigheden wel goed hoor hier. Binnen zitten begint wel een beetje saai te worden.
Hoe is het met jou? Nog steeds veel in 40+ te vinden?
Als je dingen tegenkomt in het leven, op wat voor gebied dan ook, die wat jou betreft erg mooi zijn, dan posten we het hier. Plus wat onzinnigheden af en toe, want een beetje humor blijft onontbeerlijk.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De wagen van D. bijvoorbeeld, Piet.
Heb deze helemaal gezien nu. Te bizar voor woorden zo'n talent. Ik dacht dat het om een 3D tekening ging.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:05 schreef tonja het volgende:
Dit dan.
Miniatuur motor en alles maakt ie zelf met een 3D pen.
Oh! Dat slow motion stukje.quote:
Hier blijf je naar kijken. Lijkt me leuk om op die manier een keer een abstract schilderij te maken. Juist omdat je niet weet wat er precies komen gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:14 schreef Prisha het volgende:
Ik ben ook wel heel erg gefascineerd door extreme slo-mo beelden. Ik zou dat graag zelf ook een keer willen proberen. Heb het eigenlijk geprobeerd met bier maar dat was niet echt een goed resultaat. Niet scherp genoeg.
Zoiets als dit....prachtig. I like it!
Wat een verscheidenheid aan dieren zeg. Kabbelend water erbij maakt het af ja. Het had van mij langer mogen duren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Prisha het volgende:
Deze moet ik ook even delen. Dit is geweldig! Die vogel die die vis doodmeptEn een beer die uitglijdt.
Ondertussen het kabbelend geluid van dat water. Fantastisch, ik kan hier keer op keer naar kijken. En luisteren!
Nee, heel geestig!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:52 schreef Prisha het volgende:
@:Voxs heb je wel eens van Vincent Bal gehoord? Die maakt tekeningen met behulp van schaduwen. Zo leuk gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lente mensen!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Randomness fijne dingen..behalve misschien die voorruit deukquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:42 schreef Voxs het volgende:
oh zoveel te bekijken!
En wat te delen.Dat is me een montageklus geweest, dat wil je niet weten. Geweldig gehoor en die aftiteling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lente mensen!
L2B's Mixcloud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |