ja we wachten de resultaten af.. (zal nog wel even duren )quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, las het gisteren. Dat lijkt me wel héél vlot voor elkaar, chufi. Zou prachtig zijn als het inderdaad zo is.
450! Dat is fantastisch!quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef tonja het volgende:
Gratis cursussen
https://www.freecodecamp.(...)oiym16wPuHDrbOGmjdfw
Die is heel erg mooi. De tweede regel heb ik ooit op een papiertje geverfd en ingelijst.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:35 schreef Voxs het volgende:
Tussen de cursussen zag ik een Poetry cursus en moest ineens denken aan een mooi gedicht dat ik onlangs tegen kwam en me deed verlangen naar de zee. Precies zo als beschreven.
Sea Fever
by John Masefield
I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;
And the wheel’s kick and the wind’s song and the white sail’s shaking,
And a grey mist on the sea’s face, and a grey dawn breaking.
I must go down to the seas again, for the call of the running tide
Is a wild call and a clear call that may not be denied;
And all I ask is a windy day with the white clouds flying,
And the flung spray and the blown spume, and the sea-gulls crying.
I must go down to the seas again, to the vagrant gypsy life,
To the gull’s way and the whale’s way where the wind’s like a whetted knife;
And all I ask is a merry yarn from a laughing fellow-rover,
And quiet sleep and a sweet dream when the long trick’s over.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die is heel erg mooi. De tweede regel heb ik ooit op een papiertje geverfd en ingelijst.
All I ask is a tall ship and a star to steer her by
Nu aan het kijken. Heerlijk dat kabbel idd! Wat veel verschillende dieren ook op die 'brug'quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef Prisha het volgende:
Deze moet ik ook even delen. Dit is geweldig! Die vogel die die vis doodmeptEn een beer die uitglijdt.
Ondertussen het kabbelend geluid van dat water. Fantastisch, ik kan hier keer op keer naar kijken. En luisteren!
nah hoeft niet. Was even enthousiast en had de behoefte om te delen. Die laatste is wel mooi trouwens, als je maar eentje mocht kiezen om te kijken dan die.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Morgen 5773 YouTubes bekijken, lol.
Jawel, er staan er zat tussen die absoluut de moeite waard zijn om te kijken. Die van tonja moet ik ook nog zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah hoeft niet. Was even enthousiast en had de behoefte om te delen. Die laatste is wel mooi trouwens, als je maar eentje mocht kiezen om te kijken dan die.
Enorm veel verschillende dierenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu aan het kijken. Heerlijk dat kabbel idd! Wat veel verschillende dieren ook op die 'brug'
Die minutatuur motor? Die is ook coolquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, er staan er zat tussen die absoluut de moeite waard zijn om te kijken. Die van tonja moet ik ook nog zien.
Ja die. Ooit moet er nog een echte minimotor komen als bouwpakket. Lijkt me zó tof om in elkaar te zetten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die minutatuur motor? Die is ook cool
Mini motor past wel bij de tiny housequote:Op donderdag 19 maart 2020 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja die. Ooit moet er nog een echte minimotor komen als bouwpakket. Lijkt me zó tof om in elkaar te zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |