Ja dat is de eerste stap, maar wat nu?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed! JIJ bent HIER!![]()
Zie je @:Strani? We can still save her!![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
JIJ krijgt een baanrecord, JIJ krijgt een baanrecord!
oprah.gif
Nu heb ik mijn deel van het redden gedaan en geef ik haar over aan jou, duh.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
JIJ krijgt een baanrecord, JIJ krijgt een baanrecord!
oprah.gif
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu heb ik mijn deel van het redden gedaan en geef ik haar over aan jou, duh.
Als het dan toch niet lukt ligt het helemaal jou.
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed! JIJ bent HIER!![]()
Zie je @:Strani? We can still save her!![]()
Mijn ouders durven volgend weekend bv eigenlijk al niet meer naar het 50 jaar getrouwd feestje van m'n moeders tweelingzus want in de plaats waar het gevierd wordt zijn ook een aantal gevallen. En met 70+ als leeftijd neem je het risico toch net wat minder snel nu. Dus die zitten nu te hopen dat het wordt uitgesteld omdat ze niet durven afzeggen. Ik vind het sneu allemaal, ze zijn best een beetje bang.quote:
Ik word van de een naar de ander overgedragen. Heb ik er zelf ook nog wat over te zeggen?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
*verwijst Aoibhin door naar iemand die ervoor geleerd heeft
Nee helaas, daarvoor is alles een beetje te veel geescaleerdquote:Op zondag 8 maart 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik word van de een naar de ander overgedragen. Heb ik er zelf ook nog wat over te zeggen?
Ja dat begrijp ik wel. Ik zou zelf momenteel ook niet direct naar een feestje gaan. En met veel oude mensen is het vaak ook een kwijlzoenfesteinquote:Op zondag 8 maart 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders durven volgend weekend bv eigenlijk al niet meer naar het 50 jaar getrouwd feestje van m'n moeders tweelingzus want in de plaats waar het gevierd wordt zijn ook een aantal gevallen. En met 70+ als leeftijd neem je het risico toch net wat minder snel nu. Dus die zitten nu te hopen dat het wordt uitgesteld omdat ze niet durven afzeggen. Ik vind het sneu allemaal, ze zijn best een beetje bang.
Oh, dat is wel sneu zeg.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders durven volgend weekend bv eigenlijk al niet meer naar het 50 jaar getrouwd feestje van m'n moeders tweelingzus want in de plaats waar het gevierd wordt zijn ook een aantal gevallen. En met 70+ als leeftijd neem je het risico toch net wat minder snel nu. Dus die zitten nu te hopen dat het wordt uitgesteld omdat ze niet durven afzeggen. Ik vind het sneu allemaal, ze zijn best een beetje bang.
Ik vind het ook sneu voor oudere en kwetsbare mensen, het zijn lastige tijden voor die groep.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Buitenlandse toeristen kunnen nog uit deze provincies vertrekken. Het ministerie raadt Nederlandse reizigers aan om te vertrekken uit de gebieden waarvoor kleurcode rood geldt. Dit kan met de trein, bus, auto en via vliegverkeer. Hierbij moeten ze de aanwijzingen van Italiaanse autoriteiten opvolgen.
Dat snap ik wel jaquote:Op zondag 8 maart 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook lastig allemaal. Als je als toerist gedwongen wordt te blijven zonder een plek om te overnachten ben je goed de klos. Maar hopelijk kunnen ze er op de één of andere manier toch voor zorgen dat die mensen dan thuis een tijdje in isolatie gaan of zo.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:58 schreef Dave het volgende:
Dit vind ik dan ook weer enigszins typisch: bepaalde gebieden in Italië worden nu gekenmerkt als 'code rood'. Niet naar toe reizen dus.
Maar vertrekken is geen probleem:
[..]
Dat is wel zielig jaquote:Op zondag 8 maart 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Kjeldquote:
Ze daar laten is inderdaad geen optie. Willen die Italianen ook niet, die hebben die Vindicatters nog vers in hun geheugenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook lastig allemaal. Als je als toerist gedwongen wordt te blijven zonder een plek om te overnachten ben je goed de klos. Maar hopelijk kunnen ze er op de één of andere manier toch voor zorgen dat die mensen dan thuis een tijdje in isolatie gaan of zo.
Haha preciesquote:Op zondag 8 maart 2020 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze daar laten is inderdaad geen optie. Willen die Italianen ook niet, die hebben die Vindicatters nog vers in hun geheugen
Eigenlijk hebben ze het wat dat betreft gewoon goed bekeken daar nu.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze daar laten is inderdaad geen optie. Willen die Italianen ook niet, die hebben die Vindicatters nog vers in hun geheugen
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |