Toch knap dat jij al zo ver bent, met slechts 30 jaar!quote:Op zondag 8 maart 2020 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik word ook wat zachter met het verstrijken der jaren![]()
Denk dat dat het is ja.

quote:Op zondag 8 maart 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch knap dat jij al zo ver bent, met slechts 30 jaar!

Zoals in de show 'jongens tegen de meisjes' die tot niet eens zo lang geleden nog op rtl was?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:11 schreef Strani het volgende:
Ik kijk even naar RTL4, quizprogramma 'weet ik veel'. Waarom zouden ze daar in de gemiddelde scores in vredesnaam verschil maken tussen mannen en vrouwen?
Ik hoop zo dat het op een dag sociaal volledig ongeaccepteerd zal zijn om zo'n 'jongens tegen de meisjes'-sfeer te creëren op TV.

Ja preciesquote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals in de show 'jongens tegen de meisjes' die tot niet eens zo lang geleden nog op rtl was?![]()
En voor zover ik weet niet stopte vanwege enige controverse hierover?

Eens. Ik hou ook niet van dat soort rivaliteit. Alsof je op het schoolplein bent ofzo...quote:Op zondag 8 maart 2020 21:11 schreef Strani het volgende:
Ik kijk even naar RTL4, quizprogramma 'weet ik veel'. Waarom zouden ze daar in de gemiddelde scores in vredesnaam verschil maken tussen mannen en vrouwen?
Ik hoop zo dat het op een dag sociaal volledig ongeaccepteerd zal zijn om zo'n 'jongens tegen de meisjes'-sfeer te creëren op TV.

Ik ken 'weet ik veel' niet, maar wordt er ook per onderdeel bijgehouden hoe er gescoord is?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja preciesIk vind dat zo'n kinderachtig concept. En waarom zou het bij deze uiterlijke kenmerken normaal zijn om een rivaliteit te creëren terwijl het bij alle andere verschillen (terecht) onacceptabel is?

Ja precies!quote:Op zondag 8 maart 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens. Ik hou ook niet van dat soort rivaliteit. Alsof je op het schoolplein bent ofzo...

Nee ik denk dat het gewoon op de totale score bekeken wordt, inderdaad. Het blijft RTL jaquote:Op zondag 8 maart 2020 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken 'weet ik veel' niet, maar wordt er ook per onderdeel bijgehouden hoe er gescoord is?
Want ik kan me bij bepaalde vraagrichtingen wel voorstellen dat het interessant kan zijn om te zien in hoeverre er misschien verschillen in denkpatroon zitten tussen mannen en vrouwen.
Al durf ik wel te gokken dat een quiz op rtl niet diepgaand genoeg is voor dit soort dingen.

Ok dan slaat het idd nergens op, maw het is idd een rtl quiz.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het gewoon op de totale score bekeken wordt, inderdaad. Het blijft RTL ja

Iedereen is hier even flink van geschrokken, geloof ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Vamos amigos, you don't have to be lonely oh no no no

In tranen, hier!quote:Op zondag 8 maart 2020 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen is hier even flink van geschrokken, geloof ik.

Kan ik me voorstellen, het kwam ook zomaar uit het niets.quote:

Had moeten winnen he...quote:

Ja en het had ook best in een spoiler gemogenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, het kwam ook zomaar uit het niets.

Spectaculair jaquote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mooie beesten vind ik dit, hoe ze zich ook uitschudden tijdens het vliegen.![]()

Winnen is een groot woord.quote:

En dan is het ook nog deels in een taal die jij begrijpt, dus ik kan me voorstellen dat het dan extra hard aankomt.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en het had ook best in een spoiler gemogen

Het doet gewoon pijn, snap je? In m'n hartquote:Op zondag 8 maart 2020 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan is het ook nog deels in een taal die jij begrijpt, dus ik kan me voorstellen dat het dan extra hard aankomt.

Ik zal het natuurlijk nooit helemaal begrijpen, maar ik stel het me een beetje voor als een half uur nadat je zo'n Amerikaanse heart attack burger hebt gegeten.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn, snap je? In m'n hart

You're taking me higher!quote:Op zondag 8 maart 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en het had ook best in een spoiler gemogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |