abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2020 @ 11:28:37 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191898677
@ChildoftheStars

Het is boekenweek. Je bent moreel verplicht om ten minste één boek te kopen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191898740
Vind ik ook! *O*

En die lege planken hier zijn geen gezicht. O-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191898749
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:28 schreef Lienekien het volgende:
@:ChildoftheStars

Bijna wel he.
Maar ik hou me ook in.
pi_191898876
quote:

Hahahaha, maak het me nou niet moeilijk ;)
Momenteel niks op mijn verlanglijstje staan
pi_191898880
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:32 schreef Sumppi het volgende:
Vind ik ook! *O*

En die lege planken hier zijn geen gezicht. O-)
Uhm... welke lege planken ;)
  zondag 8 maart 2020 @ 11:40:05 #7
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191898897
quote:

Ah, dan was ik net te vroeg. :|W Toevallig afgelopen donderdag een boek meegenomen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191898997
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah, dan was ik net te vroeg. :|W Toevallig afgelopen donderdag een boek meegenomen. :9
Dat boek mag je dus niet lezen
  zondag 8 maart 2020 @ 11:45:32 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191899006
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat boek mag je dus niet lezen
:'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 8 maart 2020 @ 11:48:13 #10
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191899042
Ik stop 'm lekker toch in mijn tas. :6 (Straks richting hotel voor werk, dan is wat vermaak mee wel lekker altijd.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191899248
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik stop 'm lekker toch in mijn tas. :6 (Straks richting hotel voor werk, dan is wat vermaak mee wel lekker altijd.)
:'(
pi_191900573
Wat een depri-weer. Ik word er helemaal down van... en ik ben te lui om iets te doen...
pi_191900634
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Welke?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191900702
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een depri-weer. Ik word er helemaal down van... en ik ben te lui om iets te doen...
Ja, nou, ik word er ook wat neerslachtig van.

Mijn man belde net iemand om een afspraak te maken. Heel veel herrie op de achtergrond, dus mijn man vraagt: 'bel ik niet gelegen?' Is de ander carnaval aan het vieren. :|W :{

Hier is oma in rep en roer vanwege het coronavirus en een van de familieleden zit in quarantaine. We gaan de verjaardag afblazen voor komend weekend, denk ik.
pi_191900796
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, nou, ik word er ook wat neerslachtig van.

Mijn man belde net iemand om een afspraak te maken. Heel veel herrie op de achtergrond, dus mijn man vraagt: 'bel ik niet gelegen?' Is de ander carnaval aan het vieren. :|W :{

Hier is oma in rep en roer vanwege het coronavirus en een van de familieleden zit in quarantaine. We gaan de verjaardag afblazen voor komend weekend, denk ik.
Knuffel... wat naar dat er iemand in quarantaine zit... kan me voorstellen dat je dan eventueel afblaast.

Is er nog steeds carnaval.. dacht altijd dat het een paar dagen/weekendje was...

Ja... het liefst ging ik nu met mijn laptop en een mok thee in mijn luie stoel zitten... maar dan word ik nog luier ;) Ik heb een paar keer mezelf gedwongen tot knutselen, heb wel twee uur in mijn boekjes gewerkt... maar ik heb verder nergens zin aan
  zondag 8 maart 2020 @ 13:35:49 #16
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191900814
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:25 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Welke?
Mythos van Stephen Fry. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191900925
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die is zo leuk! Heroes heb ik ook en ik hoop dat hij nog meer delen uit gaat brengen. O+
pi_191900999
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Knuffel... wat naar dat er iemand in quarantaine zit... kan me voorstellen dat je dan eventueel afblaast.

Is er nog steeds carnaval.. dacht altijd dat het een paar dagen/weekendje was...

Ja... het liefst ging ik nu met mijn laptop en een mok thee in mijn luie stoel zitten... maar dan word ik nog luier ;) Ik heb een paar keer mezelf gedwongen tot knutselen, heb wel twee uur in mijn boekjes gewerkt... maar ik heb verder nergens zin aan
Vanwege het slechte weer met carnaval hebben ze optochten uitgesteld en die worden ingehaald (niet allemaal, maar deze blijkbaar wel).

Misschien een film kijken? Daar is het wel echt zo'n middag voor. Ik heb ook geen zin om wat te doen.
pi_191901032
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Vanwege het slechte weer met carnaval hebben ze optochten uitgesteld en die worden ingehaald (niet allemaal, maar deze blijkbaar wel).

Misschien een film kijken? Daar is het wel echt zo'n middag voor. Ik heb ook geen zin om wat te doen.
Ooooh ja, dat is waar ook. Wel leuk dat ze het alsnog doen, die mensen steken er zoveel werk in!

Ik zit gewoon lekker te Netflixen :) En straks voor morgen even een themadag verzinnen, gewoon voor de lol
  zondag 8 maart 2020 @ 13:57:37 #20
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191901234
Net de demo van final fantasy 7 the remake gespeeld en nu nergens zin in....misschien maar ff dutten....beetje hoofdpijn ook...
pi_191901245
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:57 schreef Patapon het volgende:
Net de demo van final fantasy 7 the remake gespeeld en nu nergens zin in....misschien maar ff dutten....beetje hoofdpijn ook...
Met hoofdpijn is dat wel verstandig ja :* Was je spel leuk?
pi_191901271
Morgen wordt het thema "alleen papier, pennen, potloden, etc"-dag... Dus dan mag ik tekenen, boekjes, schrijven (heel erg leuk), kleuren, artjournals etc etc etc... Ik verheug me erop! Als iemand nog een leuk idee heeft wat binnen het thema past?
  zondag 8 maart 2020 @ 14:00:45 #23
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191901285
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Met hoofdpijn is dat wel verstandig ja :* Was je spel leuk?
Ja, zo'n demo is veel te kort. Het echte spel is volgende maand te koop. En ik denk wel dat ik het ga kopen.
pi_191901313
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:00 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ja, zo'n demo is veel te kort. Het echte spel is volgende maand te koop. En ik denk wel dat ik het ga kopen.
Snap ik van zo'n demo... die zijn echt om je lekker te maken. Ik gun het je iig :*
pi_191902274
quote:

[..]

Die wil/ga ik binnenkort ook lezen
pi_191903170
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nogal he? Ik kijk zo uit naar de lente.
Voor ik kinderen had genoot ik altijd heel erg van de winter. En nu nog, als het dan sneeuwt of vriest.
Maar dit weer is zo saai, ik wil zo graag lekker buiten in de zon zitten en de kinderen die buiten spelen. Kan niet wachten...
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191903242
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:43 schreef LeSage het volgende:

[..]

Voor ik kinderen had genoot ik altijd heel erg van de winter. En nu nog, als het dan sneeuwt of vriest.
Maar dit weer is zo saai, ik wil zo graag lekker buiten in de zon zitten en de kinderen die buiten spelen. Kan niet wachten...
Dit jaar kon je het geen winter noemen.....gewoon troosteloos weer
pi_191903246
quote:

[..]

Oh ja, die ga ik even op mijn want to read lijst van Goodreads zetten.

Vriend beloofde me dat ik voor de zomervakantie een nieuwe e-reader ga krijgen *O*
De mijne begeeft zich steeds op het randje van kapot nu.
En de nieuwe is dan waterdicht, met betere verlichting en ergonomisch vast te houden O+
pi_191903256
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit jaar kon je het geen winter noemen.....gewoon troosteloos weer
True. Vriend is vorige week alleen met de kinderen naar de Ardennen gereden een middagje, gewoon om toch een sneeuwpop te kunnen bouwen dit jaar :')
pi_191903416
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:43 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik heb echt een humeur van heb ik jou daar.
Deze nep-winter is gewoon niks... wat jij zegt, met echt winterweer prima, maar dit is deprimerend
  zondag 8 maart 2020 @ 15:56:42 #31
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191903419
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:46 schreef LeSage het volgende:

[..]

Vriend beloofde me dat ik voor de zomervakantie een nieuwe e-reader ga krijgen *O*
En de nieuwe is dan waterdicht, met betere verlichting en ergonomisch vast te houden O+
Dat zijn de betere speeltjes. :9

Onderweg en ik ben nu al uitgezeten. Nog twee uur te gaan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191903463
quote:

[..]

Welke krijg je?

Waterdicht is wel erg fijn.
pi_191903476
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:47 schreef LeSage het volgende:

[..]

True. Vriend is vorige week alleen met de kinderen naar de Ardennen gereden een middagje, gewoon om toch een sneeuwpop te kunnen bouwen dit jaar :')
Kan ik me voorstellen
pi_191903721
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Hij is klaar *O*

[ afbeelding ]
_O_ Prachtig meid!
  zondag 8 maart 2020 @ 16:23:11 #36
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191903836
quote:
Hij is klaar *O*

[ afbeelding ]
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191904055
Nu een manier vinden om op te hangen
pi_191904300
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:47 schreef LeSage het volgende:

[..]

:D

quote:
Hij is klaar *O*

[ afbeelding ]
Wauw *O*
pi_191904371
quote:

[..]

Een Kindle Oasis?
  zondag 8 maart 2020 @ 17:20:46 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191904970
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Nu een manier vinden om op te hangen
Zag ik niet een blog van de ontwerpster met manieren om hem op te hangen?

Heel mooi geworden!!
pi_191906633
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zag ik niet een blog van de ontwerpster met manieren om hem op te hangen?

Heel mooi geworden!!
Ik zal eens zoeken :)
pi_191906960
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Welke krijg je?

Waterdicht is wel erg fijn.
De Kobo Libra H2O. Heb nu de Glo van 12 jaar oud ofzo. Dus die heeft zijn dienst wel bewezen.
Ik vind het alleen zo’n dure aanschaf, ¤180,-. Heb met kerst een bol-bon gehad, dus kan die dan mooi bijleggen.
pi_191906972
quote:
Hij is klaar *O*

[ afbeelding ]
Ooooh O+
Ik vind haken niet zo tof om te doen, maar ik zou hiervoor bijna overstag gaan!
pi_191906995
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:54 schreef LeSage het volgende:

[..]

De Kobo Libra H2O. Heb nu de Glo van 12 jaar oud ofzo. Dus die heeft zijn dienst wel bewezen.
Ik vind het alleen zo’n dure aanschaf, ¤180,-. Heb met kerst een bol-bon gehad, dus kan die dan mooi bijleggen.
Ik heb de Kobo Aura H2O, erg tevreden over.
Maar het zijn dure aankopen inderdaad. Maar als je er dan weer even mee voor uit kan *O*
pi_191907004
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:55 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ooooh O+
Ik vind haken niet zo tof om te doen, maar ik zou hiervoor bijna overstag gaan!
pi_191911918
Morgen themadag enkel papier (en toebehoren)... alles klaargelegd... nu eens zien wat het wordt :)

Vraagje: Ik heb miljoen losse stickertjes... hoe bewaren jullie stickers?
pi_191912690
Los in zo'n documentenmapje met een drukknop.

Voor de kinderen in een bewaarbak, maar daar vind je niet makkelijk iets in terug. En grotere vellen passen daar dan weer niet in en dat vind ik ook onhandig.
pi_191912782
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:53 schreef Sumppi het volgende:
Los in zo'n documentenmapje met een drukknop.

Voor de kinderen in een bewaarbak, maar daar vind je niet makkelijk iets in terug. En grotere vellen passen daar dan weer niet in en dat vind ik ook onhandig.
Klopt.. het zit nu in een doos en dat is zonde, want ik gebruik het zo niet...

Dank je voor het mee denken, aan dat soort enveloppen had ik nog niet gedacht! Binnen kort een zooitje halen bij de Action
pi_191913256
Vroeger had ik een buurman die stickers spaarde. Hij had allerlei soorten insteekhoezen in mappen voor zijn stickers. En ook van die fotobladen die wat klevend zijn en waar dan zo'n doorzichtig vel overheen gelegd wordt.

Zoiets is wel lekker overzichtelijk, maar niks voor mij.
pi_191913297
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:19 schreef Sumppi het volgende:
Vroeger had ik een buurman die stickers spaarde. Hij had allerlei soorten insteekhoezen in mappen voor zijn stickers. En ook van die fotobladen die wat klevend zijn en waar dan zo'n doorzichtig vel overheen gelegd wordt.

Zoiets is wel lekker overzichtelijk, maar niks voor mij.
Zo erg ben ik ook wel. Een heel goed idee zelfs, alleen ik wil ze wel gebruiken ;) naja... kijk er morgen even naar, want als ik dat nu doe ben ik de halve nacht bezig (zelfkennis)
pi_191913326
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zo erg ben ik ook wel. Een heel goed idee zelfs, alleen ik wil ze wel gebruiken ;) naja... kijk er morgen even naar, want als ik dat nu doe ben ik de halve nacht bezig (zelfkennis)
Zo lekker je bed in met je in-bed-boek. :z

Ik ga ook slapen.
pi_191913361
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Zo lekker je bed in met je in-bed-boek. :z

Ik ga ook slapen.
Ja heerlijk O+

Slaap lekker meid!
  maandag 9 maart 2020 @ 07:36:51 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191916380
Goedemorgen!

Ik was gisteravond nog verder gaan werken aan mijn project (is bedoeld voor mijn moeder, dus heeft prioriteit), ondanks dat ik moe, moe, moe was (en ben). Prompt hele nacht over gedroomd!

Laatste stuk van de droom was wel grappig. Ik was in een gebouw op een terrein met allemaal oude fabrieken en we waren met allemaal vrouwen. In allerlei ruimtes stonden naaimachines, in alle soorten en maten. Je mocht zelf een uitkiezen. Ik dacht eerst dat er gewerkt moest worden, maar toen bleek het toch dat je voor jezelf mocht werken. Ik zat eerst achter een apparaat waar ik echt niks mee kon (ik zag niet eens hoe de draad door de naald moest) dus ik ging rondlopen om te kijken of ik ook ergens een zag waar ik wel mee uit de voeten kon. Ik kwam ook langs plekken waar stof lag en er waren ook wel tafels waar je dan stof kon knippen. Vroeg me nog wel af hoe je aan al je andere benodigdheden kon komen. Ik was aan het bedenken of ik de volgende keer niet gewoon mijn eigen werk kon meenemen.

Jammer dat de wekker ging.
pi_191917036
Het klinkt best wel als een ontspannen en leuke droom :) ! Hoe groot is je hobby als je er zelfs van droomt ;)
pi_191917126
Goedemorgen iedereen!

Hier een beetje korte nacht gehad (kon weer eens niet in slaap komen... "yeah" voor de halve nacht herbelevingen).
Maar goed, vandaag even op de apotheek wachten en dan lekker weer een uurtje liggen. En morgenochtend heb ik niks, dus ik slaap dan even een keertje wat langer.

Themadag! Vet veel zin in! Alleen papier en toebehoren! Zoals altijd beginnen met boekjes bijwerken en daarna wordt de keus moeilijk. Gelukkig bestaan er dobbelstenen. Ik heb twaalf opties, en gelukkig heb ik twaalfzijdige dobbelstenen, dus ik denk dat ik erom ga rollen
pi_191919145
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 maart 2020 @ 11:32:13 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191919166
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar buiten, vogels kijken en luisteren in het Stadspark of het Noorderplantsoen. :*
pi_191919346
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ga naar buiten, vogels kijken en luisteren in het Stadspark of het Noorderplantsoen. :*
Dat zou ik idd wel even willen, maar ik moet wachten op de apotheek. Ik hoop dat die er snel is. Daarna even slapen en dan even naar buiten. Naja... snel, even na deze jankbui. Het gaat echt niet lekker hier
  maandag 9 maart 2020 @ 11:44:06 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191919376
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat zou ik idd wel even willen, maar ik moet wachten op de apotheek. Ik hoop dat die er snel is. Daarna even slapen en dan even naar buiten. Naja... snel, even na deze jankbui. Het gaat echt niet lekker hier
Och ja, maandag, de apotheek.

Hoe lukt het je anders wel om zo’n nare stemming te doorbreken? Kan ik iets bijdragen?
pi_191919610
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Och ja, maandag, de apotheek.

Hoe lukt het je anders wel om zo’n nare stemming te doorbreken? Kan ik iets bijdragen?
Dank je wel lieverd

Ik ben even hele domme filmpjes aan het kijken van mensen die knutselen met een kop thee erbij en als het weer wat rustiger is ga ik iets heel gemakkelijks haken (ik heb een abo op het tijdschrift We love Amigurumi en daar zitten wel hele grappige miniknuffeltjes in). En terwijl ik hier over nadenk word ik alweer rustiger. Dank je wel meis. Eventjes opruimen zo, themadag laat ik even varen.
  maandag 9 maart 2020 @ 11:58:13 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191919669
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel lieverd

Ik ben even hele domme filmpjes aan het kijken van mensen die knutselen met een kop thee erbij en als het weer wat rustiger is ga ik iets heel gemakkelijks haken (ik heb een abo op het tijdschrift We love Amigurumi en daar zitten wel hele grappige miniknuffeltjes in). En terwijl ik hier over nadenk word ik alweer rustiger. Dank je wel meis. Eventjes opruimen zo, themadag laat ik even varen.
Domme filmpjes als redder in de nood. ;) :*
pi_191919771
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 11:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Domme filmpjes als redder in de nood. ;) :*
Hahahaha ja, wat zou de wereld zonder 9Gag, TikTok en youtube zijn ;)

Ik doe het geloof ik weer :) Nu even opruimen zodat mijn huis op orde is. En dan eens rustig gaan bedenken of ik wat ga doen en wat ik eventueel ga doen :)
pi_191920037
CotS :*

Heb je niet vaker dat als je voor jezelf zulke doelen stelt dat het dan eerder tegen je werkt? Lekker haken als je daar blij van wordt. :*
pi_191920181
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:22 schreef Sumppi het volgende:

Heb je niet vaker dat als je voor jezelf zulke doelen stelt dat het dan eerder tegen je werkt? Lekker haken als je daar blij van wordt. :*
Nou als het goed gaat vind ik themadagen heel erg leuk, alleen soms moet je even bedenken van vandaag niet. Dus ik heb allemaal restjes wol erbij gesleept, heel eenvoudige patroontjes en dat wordt gewoon heel leuk om te doen. Het grappige is dat ik die plastic dingetjes uit kindersuprises omhaak (die gele eieren die erin zitten) en daar doe ik briefjes met leuke teksten voor mezelf in. Citaten en zo.

maandag 9 maart 2020 @ 12:35:18 #66
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191920206
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:22 schreef Sumppi het volgende:

Wat Sumppi zegt. Gewoon lekker doen waar je wel zin in hebt.

Vanochtend lekker geborduurd, nu gebakken ei met ui, ham, cheddar en avocado en oogappels kijken en straks kaartjes maken.
  maandag 9 maart 2020 @ 13:57:19 #67
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191921525
Hmmz, Rune Factory 4 op de Switch aan het downloaden....Ik weet niet of ik nog ga knutselen. :D
  maandag 9 maart 2020 @ 14:10:32 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191921823
Ik ben van het ziekenhuis naar het huis van mijn moeder gefietst, door het bos. Wat maken die vogels een herrie!

De kat vindt het wel prima dat ik hier nu ben, die kan weer lekker naar buiten en vice versa.
pi_191922184
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:35 schreef Patapon het volgende:

[..]

Wat Sumppi zegt. Gewoon lekker doen waar je wel zin in hebt.

Vanochtend lekker geborduurd, nu gebakken ei met ui, ham, cheddar en avocado en oogappels kijken en straks kaartjes maken.
Jep! helpt, ik ben weer rustig

Borduren is ook zo lekker! Hopelijk was je superlunch lekker!
Ga je nog foto's posten van de kaartjes? Je maakt ze zo mooi altijd O+

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:57 schreef Patapon het volgende:
Hmmz, Rune Factory 4 op de Switch aan het downloaden....Ik weet niet of ik nog ga knutselen. :D
Hahahhaa, gamen is ook erg belangrijk :*

quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2020 14:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben van het ziekenhuis naar het huis van mijn moeder gefietst, door het bos. Wat maken die vogels een herrie!

De kat vindt het wel prima dat ik hier nu ben, die kan weer lekker naar buiten en vice versa.
Al die beestjes dus de voorjaarskolder in de kop O+
pi_191922782
Ik ben even getroost door een vriendin. Nu gaat het echt weer een stuk oke-er hier :)
Nu even pauze met een serie. Kreeg een tip van een (andere) vriendin, ben benieuwd
pi_191925176
Welke serie kijk je?

Ik zit al de hele dag thuis met flinke hoest en hoofdpijn. Peuter is ook thuis, dus ik las met haar Pip en Posy, maakte puzzels van Bambi en Nijntje en kijk nu Paw Patrol mee. :+

Ook samen een middagslaapje gedaan. O+
pi_191925191
Ik kijk nu wel uit naar mijn eigen boek en een andere serie :D
pi_191925689
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 17:45 schreef Sumppi het volgende:
Welke serie kijk je?

Ik zit al de hele dag thuis met flinke hoest en hoofdpijn. Peuter is ook thuis, dus ik las met haar Pip en Posy, maakte puzzels van Bambi en Nijntje en kijk nu Paw Patrol mee. :+

Ook samen een middagslaapje gedaan. O+
Glow... van de makers van Orange is the New Black. Aldus de vriendin hem me aansmeerde. Maar om eerlijk te zijn heb ik vooral geslapen en nu knallende koppijn van alle emoties. Maar hij is leuk! Hij is apart en daar houd ik wel van

Vervelen dat je niet lekker bent. Wel gezellig met de de kleine. Al kan ik me heel goed voorstellen dat je nu iets voor je eigen leeftijd wil ;)
pi_191925772
Goede tip! Ik zocht hem op en via imdb en kwam op dezelfde pagina ook Russian Doll tegen. Iemand die serie gezien? Daar ga ik vanavond eerst maar eens aan beginnen (als hij echt op Netflix staat).
pi_191928260
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef Sumppi het volgende:
Goede tip! Ik zocht hem op en via imdb en kwam op dezelfde pagina ook Russian Doll tegen. Iemand die serie gezien? Daar ga ik vanavond eerst maar eens aan beginnen (als hij echt op Netflix staat).
Oh ja, daar heb ik ook wel eens van gehoord. Misschien ga ik die ook kijken
  maandag 9 maart 2020 @ 21:10:37 #76
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191929783
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja, daar heb ik ook wel eens van gehoord. Misschien ga ik die ook kijken
Gezien, vreemd maar wel erg leuke serie.

[ Bericht 31% gewijzigd door Patapon op 09-03-2020 21:11:26 (Dubbel quote ) ]
pi_191929891
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 21:10 schreef Patapon het volgende:

[..]

Gezien, vreemd maar wel erg leuke serie.
Is dat die serie met die meid die elke aflevering opnieuw dood gaat of vergis ik me nu?
  maandag 9 maart 2020 @ 21:22:58 #78
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191930380
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 21:22 schreef Patapon het volgende:
Klopt!
Oké, daar heb ik een triggerwaarschuwing voor gehad van vrienden, dus ik houd het even bij Glow (echt heel erg leuk)
pi_191931936
Goed dat ze je waarschuwen. Ik ga wel verder kijken, maar m'n man was het al snel zat.

Tijd om te gaan slapen. :Z
  dinsdag 10 maart 2020 @ 08:12:01 #81
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191934837
Goedemorgen.

Net thuis de laptop aangeslingerd want het regent en geen zin in een nat pak. Vanmiddag naar kantoor aan de andere kant van de stad voor mijn financiële verantwoording bij de directeur en dan weer naar de andere kant van de stad voor een verkeersoverleg voor Koningsdag.

Hopelijk is het dan droog. :o
pi_191935578
Ik werk thuis... Brabants huisarrest ;)
Maar het scheelt mij ook een nat pak, geluk bij een ongeluk!
  dinsdag 10 maart 2020 @ 09:22:59 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191935721
Hier (Groningen/Drenthe) merk ik nog alleen de maatregelen in het ziekenhuis: handen ontsmetten en geen handen schudden.
pi_191936027
Mijn man werkt ook thuis, maar dat kan waarschijnlijk niet de hele week. Lastig allemaal.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 09:46:51 #85
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191936097
Hier in de randstad nog geen extra maatregels.

Veel handen wassen en bij griep of verkoudheid thuiswerken of ziekmelden.
pi_191936160
Ik zit thuis met twee kinderen die niet welkom zijn op school door hoest en snot. Normaal gesproken zou ik ze nu wel brengen, maar nu even aan de regels houden.
We maken er maar een lamme hangdag van, met dit saaie weer.
Beetje Duplo, beetje tv kijken, boekjes lezen, knuffelen, dat soort dingen :)
pi_191936179
Goedemorgen allemaal,

Hier in het noorden speelt het inderdaad nog niet heel erg :)
Al kon mijn moeder niet aan wc-papier komen omdat dat gehamsterd werd, zei ze... wtf

Iemand van hiernaast is zo hard aan het klussen en timmeren dat ik mijn achterste badkamermuurtje zie bewegen (lekkere kwaliteit :')) dus ik durf even niet te douchen. Dat doe ik wel vanavond voor een keertje...
pi_191936959
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Hier (Groningen/Drenthe) merk ik nog alleen de maatregelen in het ziekenhuis: handen ontsmetten en geen handen schudden.
Hoe gaat het nu met je moeder?
pi_191937014
Schaakles slaan we vanavond maar over, omdat dat gegeven wordt in de ontvangstruimte van een verpleeghuis. Ik vind het vreemd dat dat gewoon door mag gaan. 8)7
pi_191937036
Gister heb ik ook flink afstand gehouden van de meneer die de meterstanden op kwam nemen. Ik hoest me een ongeluk, maar hij wilde wel gewoon opnemen.
Prima, en daarna op naar de volgende. :')
  dinsdag 10 maart 2020 @ 11:02:20 #91
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191937130
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 10:55 schreef Sumppi het volgende:
Schaakles slaan we vanavond maar over, omdat dat gegeven wordt in de ontvangstruimte van een verpleeghuis. Ik vind het vreemd dat dat gewoon door mag gaan. 8)7
Dat klinkt juist als een goede plek om als eerste de sociale dingen te cancelen. :X

Hier nog steeds voornemens om naar een festival te gaan komend weekend, al heb ik er een hard hoofd in of het doorgaat. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191937138
Ik kwam hier eigenlijk om even af te zijn van gesprekken over corona. _O-
pi_191937146
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:02 schreef Sumppi het volgende:
Hahahahaha, herkenbaar ;)
  dinsdag 10 maart 2020 @ 11:03:59 #94
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191937155
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:02 schreef Sumppi het volgende:
Het is gewoon zķ besmettelijk, het gaat er overal over. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191937182
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Letterlijk en figuurlijk
pi_191937240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D :Y

Straks worden mijn boeken bezorgd *O*

Normaal gesproken ga ik naar de boekwinkel. Nu heb ik daar pas een hele stapel gekocht, dus ik voel me niet al te schuldig. :+
  dinsdag 10 maart 2020 @ 11:33:06 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191937554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 10:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met je moeder?
Ze is aan de beterende hand. Wel gaan er wat pittige knopen doorgehakt worden.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 11:33:24 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191937559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:10 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D :Y

Straks worden mijn boeken bezorgd *O*

Normaal gesproken ga ik naar de boekwinkel. Nu heb ik daar pas een hele stapel gekocht, dus ik voel me niet al te schuldig. :+
Welke boeken heb je besteld?
  dinsdag 10 maart 2020 @ 11:33:58 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191937570
Beterschap voor iedereen die ziek is, trouwens.
pi_191940885
Zo... terug van de knutselclub. Was wel leuk en ik heb het werkje voor volgende week bedacht. Hopelijk vinden ze het leuk (mini poppetjes van vilt naaien, als sleutelhanger oid)
pi_191954136
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze is aan de beterende hand. Wel gaan er wat pittige knopen doorgehakt worden.
Via dm hebben we elkaar gesproken (voor iedereen hier denkt dat ik een hork ben).

:* voor vandaag. Ga je weer achter de naaimachine? Of heb je daar geen tijd/ zin in vandaag?

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welke boeken heb je besteld?
De Griekse tragedies van Simone Kramer voor mijn zoon. Voor mij Wuthering Heights, die heb ik nog nooit gelezen. Het geschenk lees ik niet altijd, maar dit jaar ben ik er erg benieuwd naar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... terug van de knutselclub. Was wel leuk en ik heb het werkje voor volgende week bedacht. Hopelijk vinden ze het leuk (mini poppetjes van vilt naaien, als sleutelhanger oid)
Dat gaan ze vast heel leuk vinden. Moet je dan ook zelf patronen aanleveren of regelt de club dat? Wel leuk dat jullie heel verschillende dingen doen, zoals wat je deze week hebt gemaakt. Leer je weer nieuwe technieken van.
pi_191954148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat klinkt juist als een goede plek om als eerste de sociale dingen te cancelen. :X

De komende weken wordt er niks meer georganiseerd in het verpleeghuis. Gelukkig maar.
pi_191954473
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 08:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Via dm hebben we elkaar gesproken (voor iedereen hier denkt dat ik een hork ben).

:* voor vandaag. Ga je weer achter de naaimachine? Of heb je daar geen tijd/ zin in vandaag?
[..]

De Griekse tragedies van Simone Kramer voor mijn zoon. Voor mij Wuthering Heights, die heb ik nog nooit gelezen. Het geschenk lees ik niet altijd, maar dit jaar ben ik er erg benieuwd naar.
[..]

Dat gaan ze vast heel leuk vinden. Moet je dan ook zelf patronen aanleveren of regelt de club dat? Wel leuk dat jullie heel verschillende dingen doen, zoals wat je deze week hebt gemaakt. Leer je weer nieuwe technieken van.
Jij, een hork? Dacht het niet

Ik heb de patronen. Ik heb een paar boekjes met dat soort patronen. Dus iedereen kiest wat uit, kopiëren en lekker aan de slag. Degene die iets verzint organiseert de boel ook. Gelukkig is er nog veel vilt en naaispullen daar. Dus ik hoef alleen maar boekjes mee te nemen
pi_191954525
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jij, een hork? Dacht het niet

Ik heb de patronen. Ik heb een paar boekjes met dat soort patronen. Dus iedereen kiest wat uit, kopiëren en lekker aan de slag. Degene die iets verzint organiseert de boel ook. Gelukkig is er nog veel vilt en naaispullen daar. Dus ik hoef alleen maar boekjes mee te nemen
:*

En is er budget vanuit de club als het materiaal er niet is?

Ik heb de hele morgen voor mezelf. De kinderen gaan nog gewoon naar school namelijk en peuter vandaag naar de speelzaal. Na dagen van duplo, kinderpuzzels, kinderliedjes, Dikkie Dik en overgooien kan ik weer aan de octopus verder. *O*
pi_191954538
Goedemorgen :)

Vandaag een prima dag voor de boeg. Tekenles heb ik even voor deze maand afgezegd (het gaat niet zo heel goed met me) Dus even een dag voor mezelf. Mijn agenda staat weer eens bomvol. Ik krijg het een beetje benauwd als ik ernaar kijk.

Maar genoeg gemiept! Vandaag ga ik lekker haken, even de weekboodschappen doen. En iets heel speciaals! ik mag bakken van mezelf :9
pi_191954566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:12 schreef Sumppi het volgende:

[..]

En is er budget vanuit de club als het materiaal er niet is?

Ik heb de hele morgen voor mezelf. De kinderen gaan nog gewoon naar school namelijk en peuter vandaag naar de speelzaal. Na dagen van duplo, kinderpuzzels, kinderliedjes, Dikkie Dik en overgooien kan ik weer aan de octopus verder. *O*
Ja :) Het kost ¤2,50 pp per keer. En wat niet uitgegeven wordt, komt in een "spaarpotje", dus de ene keer doen we iets simpels en goedkoops (zoals die pop en wat ik heb bedacht) en de andere keer doen we wat duurders. Dus dat is wel fijn.

Lekker dat je de ochtend voor jezelf hebt! En de Pus, ik ben verliefd op het patroon. Ik kan me voorstellen dat je na rode katers even toe bent aan zeedieren
pi_191954648
Rode katers?
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:21:12 #109
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191954655
Dikkie Dik. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:21:39 #110
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191954666
Mogguh, trouwens. :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191954698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dikkie Dik. :D
Verrek _O-

En goedemorgen! Weet je al meer over dat festival?
pi_191954741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:20 schreef Sumppi het volgende:
Rode katers?
Voor straf tien keer een boekje van Dikkie Dik overschrijven
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:28:10 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191954762
Nog niet alles gelezen. Ben weer onderweg naar mijn moeder.

Vandaag belangrijk gesprek. :{
pi_191954778
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:28 schreef Lienekien het volgende:

*; :*
pi_191954788
Succes met het gesprek Lienekien. :*
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:42:53 #116
228751 Patapon
pata pata pata pon
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:44:12 #117
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191955038
Vandaag thuiswerken....extra lastig want er is gisteren een pakje met nieuwe stempels en stansen gearriveerd.....en ik hoor ze gewoon roepen.....
:(
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:59:15 #118
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191955189
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Verrek _O-

En goedemorgen! Weet je al meer over dat festival?
Is verschoven naar juni. :Y Dus gisteren als de bliksem een hotel geregeld voor de nieuwe datum. :+

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:28 schreef Lienekien het volgende:

Sterkte Lien :*

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:44 schreef Patapon het volgende:
Vandaag thuiswerken....extra lastig want er is gisteren een pakje met nieuwe stempels en stansen gearriveerd.....en ik hoor ze gewoon roepen.....
:(
Noh, de klojo's, je zomaar van je werk willen houden! :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:06:19 #119
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191955273
Ben beneden gaan zitten maar daar roept de Switch, afgelopen maandag begonnen aan Rune Factory 4.....en die is LEUK! -O-
pi_191955357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef Patapon het volgende:
Ben beneden gaan zitten maar daar roept de Switch, afgelopen maandag begonnen aan Rune Factory 4.....en die is LEUK! -O-
:P Kan je niet werken en gamen gelijkertijd?
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:24:07 #121
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191955478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef Patapon het volgende:
Zeg dat nou niet, ik heb al een backlog waar je U tegen zegt. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:25:11 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191955492
Als afleiding, bijv. voor het slapengaan, bekijk ik filmpjes van naaimachines.
Ik heb best een mooie en ook heen goedkope, maar je kunt dus ook makkelijk 5x zo duur.

Ik voelen een beetje zoals iemand die auto’s leuk vindt in een garage met Rolls Royces of Lexussen. 8-)
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:25:34 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191955497
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb best een mooie en ook ge
en goedkope, maar je kunt dus ook makkelijk 5x zo duur.

Ik voelen een beetje zoals iemand die auto’s leuk vindt in een garage met Rolls Royces of Lexussen. 8-)
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:26:00 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191955501
Shit. Quote i.p.v. edit.
pi_191955556
Ik heb over CotS en Lien gedroomd, bedenk ik me nu! :D

Lien en ik zochten een nieuwe huisgenoot (op kamers) en er kwamen allemaal heel grijze, saaie mensen langs. Na een hele stoet was daar opeens een heel leuk, gekleurd persoon en dat was CotS. Volgens mij kwam IJsdraakje ook langs, maar horror vonden we eng. :{w :D
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:30:56 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191955572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:30 schreef Sumppi het volgende:

Lien en ik zochten een nieuwe huisgenoot (op kamers) en er kwamen allemaal heel grijze, saaie mensen langs. Na een hele stoet was daar opeens een heel leuk, gekleurd persoon en dat was CotS. Volgens mij kwam IJsdraakje ook langs, maar horror vonden we eng. :{w :D
*O*
pi_191955573
quote:
Ik heb best een mooie en ook heen goedkope, maar je kunt dus ook makkelijk 5x zo duur.

Gek rustgevend kunnen zulk soort filmpjes ook zijn.

Welke zou je zelf wel willen hebben?
pi_191955615
quote:

O+ O+ O+Ik voel me vereerd
pi_191955624
quote:

Heel herkenbaar, al kijk ik filmpjes van mensen die knutselen :')
pi_191955656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is verschoven naar juni. :Y Dus gisteren als de bliksem een hotel geregeld voor de nieuwe datum. :+

Beter. :Y

@Patapon, wees sterk!
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:36:52 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191955657
quote:

[..]

Gek rustgevend kunnen zulk soort filmpjes ook zijn.

Welke zou je zelf wel willen hebben?
Ik denk eigenlijk meestal dat die ik heb, prima is. De duurdere en grotere zijn vaak vooral geschikt voor quilten.

Maar sommige functies en bepaald bedieningsgemak van Bernina’s vind ik erg aanlokkelijk.
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:45:44 #132
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191955794
quote:

:D _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 maart 2020 @ 11:11:50 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191956248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D _O- _O-
En ik had niks gezegd hier in de horrordiscussie, maar inderdaad niet zo’n fan.

Hoewel ik wel veel Stephen King heb gelezen.
  woensdag 11 maart 2020 @ 12:23:56 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191957319
Grappig hoe dat zich vertaalt naar dromen. :D

Druk dagje zo, ik kom amper aan werk-ontwijkend-gedrag toe. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191957797
Ik heb in mijn kindertijd altijd dagboeken bijgehouden, paar jaar gestopt en toen weer begonnen. Met de hulpverlening heb ik afgesproken om ze mee te laten kijken in mijn dagboek. Ik zat te denken aan een schaduwdagboek, met als reden om die "volwassen" te maken. Het is nu nogal een bonte bedoeling met handletteren, tekenen, korte stukjes (hoogtepunt, dieptepunt, leerpunt, overwinning en dankbaar voor. Stukje over mijn knutsels van die dag, het weer, slaap en stemming. Oh en een quote van de dag). Ik vind het ergens toch wel gęnant om die bonte bedoeling te showen :@ _O-
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:10:57 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191958167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb in mijn kindertijd altijd dagboeken bijgehouden, paar jaar gestopt en toen weer begonnen. Met de hulpverlening heb ik afgesproken om ze mee te laten kijken in mijn dagboek. Ik zat te denken aan een schaduwdagboek, met als reden om die "volwassen" te maken. Het is nu nogal een bonte bedoeling met handletteren, tekenen, korte stukjes (hoogtepunt, dieptepunt, leerpunt, overwinning en dankbaar voor. Stukje over mijn knutsels van die dag, het weer, slaap en stemming. Oh en een quote van de dag). Ik vind het ergens toch wel gęnant om die bonte bedoeling te showen :@ _O-
Nee joh, niks om je voor te schamen.
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:25:45 #137
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191958415
Niks gęnant aan hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:34:54 #138
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191958558
Juist goed, zo kunnen ze zien hoe je werkelijk bent.
  woensdag 11 maart 2020 @ 13:35:58 #139
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191958571
Besloten om eerder te stoppen met werken vandaag. Haal ik maandagochtend wel in.

Dus vanaf 3 uur mag ik met mijn nieuwe spulletjes spelen. *O*
  woensdag 11 maart 2020 @ 14:18:48 #140
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191959398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:35 schreef Patapon het volgende:
Besloten om eerder te stoppen met werken vandaag. Haal ik maandagochtend wel in.

*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191960032
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee joh, niks om je voor te schamen.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Niks gęnant aan hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:34 schreef Patapon het volgende:
Juist goed, zo kunnen ze zien hoe je werkelijk bent.
Dank jullie :* en dat klopt wel... Het is echt typisch mij om het zo te doen. De hulpverlener van vandaag vond het een leuk dagboek

SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:35 schreef Patapon het volgende:

Leuk! veel plezier :*
pi_191961508
https://medium.com/@tomas(...)ill-die-f4d3d9cd99ca

Interessant artikel. Ziet er alleen niet hoopvol voor NL uit als je ziet hoeveel Brabanders toch gewoon ging werken.
pi_191964604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:19 schreef Sarabi het volgende:
https://medium.com/@:toma(...)ill-die-f4d3d9cd99ca

Interessant artikel. Ziet er alleen niet hoopvol voor NL uit als je ziet hoeveel Brabanders toch gewoon ging werken.
Dankjewel voor het delen.

Ik heb denk ik net een vriendin beledigd door te zeggen dat ik niet het risico wil lopen haar te besmetten (mocht ik het virus hebben opgelopen). Ze wilde morgen een cadeautje brengen voor onze peuter. Denk dat ze het flink overdreven vond. -O- Ze heeft wel kwetsbare ouders. Een vriend begreep het gelukkig meteen (ook ouders die kwetsbaar zijn en die hij regelmatig ziet). Zo lastig.
pi_191964669
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dankjewel voor het delen.

Ik heb denk ik net een vriendin beledigd door te zeggen dat ik niet het risico wil lopen haar te besmetten (mocht ik het virus hebben opgelopen). Ze wilde morgen een cadeautje brengen voor onze peuter. Denk dat ze het flink overdreven vond. -O- Ze heeft wel kwetsbare ouders. Een vriend begreep het gelukkig meteen (ook ouders die kwetsbaar zijn en die hij regelmatig ziet). Zo lastig.
Ik merk dat ik echt wel een beetje pissig begin te worden om die mensen die het niet serieus nemen.
Het gaat niet om jezelf maar over het grotere plaatje.
  woensdag 11 maart 2020 @ 19:10:42 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191964912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik merk dat ik echt wel een beetje pissig begin te worden om die mensen die het niet serieus nemen.
Eens wel, helemaal als je inderdaad regelmatig in contact komt met een kwetsbaarder persoon. Mensen snappen gewoon echt niet waarķm dit nu zo'n gevaarlijk ding is. }:|

En ja, als mijn festival niet was afgelast, was ik gewoon heengegaan, maar dan had ik ook even zoveel mogelijk contact vermeden achteraf. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191964988
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, ik ook.

Bedrijf van mijn man is ook werkelijk met alles veel sneller dan de overheid hier: alle reizen mochten al niet meer en nu net nogmaals benadrukt dat mensen helemaal niet meer naar afspraken mogen, zelfs niet zonder klachten. Wereldwijd. Thuis werken, allemaal (wat gelukkig in die branche kan, maargoed, dat zorgt wel weer voor vertraging in de verspreiding, hopelijk).
pi_191965007
Maargoed, nu zit ik met een vriendin die niet meer reageert. Wat moet ik daar nu weer mee. -O-
pi_191965067
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:15 schreef Sumppi het volgende:
Maargoed, nu zit ik met een vriendin die niet meer reageert. Wat moet ik daar nu weer mee. -O-
Vervelend -O-
Ze zal misschien nog wel bijdraaien de komende dagen als er meer duidelijk wordt.
pi_191965131
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vervelend -O-
Ze zal misschien nog wel bijdraaien de komende dagen als er meer duidelijk wordt.
Ja, dat ik bijna hoop dat het flink oploopt en ik kan zeggen: zie je! (Nee hoor, alleen is het wel even door mijn hoofd geschoten net). :{

Wat de maatregelen gaan doen zien we pas over een dag of 12? Wat stond er nou in het artikel?
pi_191965178
quote:
Eventjes af laten koelen en dan het er gewoon over hebben? Al is dat een lastige omdat direct oplossen fijner is
pi_191965231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Eventjes af laten koelen en dan het er gewoon over hebben? Al is dat een lastige omdat direct oplossen fijner is
Ja, dat doen we. En ik kan toch moeilijk langs gaan nu. :P
  woensdag 11 maart 2020 @ 19:27:32 #152
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191965269
quote:
Ja, lastig. -O- Ik sluit me aan bij CotS, even laten afkoelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 maart 2020 @ 19:28:24 #153
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191965293
Oh, spuit elf. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191965294
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:26 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, dat doen we. En ik kan toch moeilijk langs gaan nu. :P
hahaha, maar ook even niet bellen, gewoon eventjes wachten tot de emotie afgezakt is bedoel ik ;)
pi_191965317
Oh ja, ik bel haar eigenlijk nooit (houdt ze niet van), dus dat was niet eens in me opgekomen. :D
pi_191965330
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, dat ik bijna hoop dat het flink oploopt en ik kan zeggen: zie je! (Nee hoor, alleen is het wel even door mijn hoofd geschoten net). :{

Wat de maatregelen gaan doen zien we pas over een dag of 12? Wat stond er nou in het artikel?
Zoiets :Y
Maarja er zijn nog niet echt maatregels in NL....snap niet waarom de scholen nog open zijn en bv voetbal buiten Brabant gewoon nog door gaat.

Geloof echt dat we heel hard richting de situatie zoals in Italie aan het gaan zijn.
Maar hopelijk heb ik het fout.
pi_191965346
mijn tactiek om minder achter mijn PC te zitten helpt en geeft me rust en veel meer energie. Gewoon een muziekje op, geen scherm en lekker bezig. Best wel trots op mezelf. Ik was eerst elk wakker moment met een beeldscherm, zelfs als ik las liet ik de laptop open en actief voor me staan. Nu niet en merk ik dat ik zelfs mijn pc-loze tijd fijner vindt (tenzij is echt moe ben), nu is het een beetje half uur pc, uur iets anders zonder afleiding
pi_191965359
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef Sumppi het volgende:
Oh ja, ik bel haar eigenlijk nooit (houdt ze niet van), dus dat was niet eens in me opgekomen. :D
Of appen :P maar je snapt me wel ;)
pi_191965656
Het is alweer goed. O+
pi_191965685
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:42 schreef Sumppi het volgende:
Het is alweer goed. O+
Beter :)
pi_191965686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn tactiek om minder achter mijn PC te zitten helpt en geeft me rust en veel meer energie. Gewoon een muziekje op, geen scherm en lekker bezig. Best wel trots op mezelf. Ik was eerst elk wakker moment met een beeldscherm, zelfs als ik las liet ik de laptop open en actief voor me staan. Nu niet en merk ik dat ik zelfs mijn pc-loze tijd fijner vindt (tenzij is echt moe ben), nu is het een beetje half uur pc, uur iets anders zonder afleiding
Wat goed! Wat heb je in die uurtjes gedaan?
pi_191965694
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:42 schreef Sumppi het volgende:
Het is alweer goed. O+
Wat fijn meissie!
pi_191965727
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat goed! Wat heb je in die uurtjes gedaan?
Artjournal, haken, lezen, huishouden, eigenlijk de gewone dingen. Alleen ik neem er nu echt de tijd en ruimte voor, waardoor ik meer geniet en ook productiever ben
pi_191965789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zoiets :Y
Maarja er zijn nog niet echt maatregels in NL....snap niet waarom de scholen nog open zijn en bv voetbal buiten Brabant gewoon nog door gaat.

Geloof echt dat we heel hard richting de situatie zoals in Italie aan het gaan zijn.
Maar hopelijk heb ik het fout.
Ik ben er ook bang voor. We gaan het zien.
pi_191965907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Artjournal, haken, lezen, huishouden, eigenlijk de gewone dingen. Alleen ik neem er nu echt de tijd en ruimte voor, waardoor ik meer geniet en ook productiever ben
Ja, dat is wel echt fijn. Deel je binnenkort weer eens wat in het BJ topic?
pi_191965930
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Oh ja, ja... straks of morgen
pi_191966150
Ik ben nu alweer een paar dagen aan het borduren, maar dat gaat zo langzaam....
pi_191966624
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Done!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 20:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nu alweer een paar dagen aan het borduren, maar dat gaat zo langzaam....
Het grote nadeel van borduren :{ Wel lekker ontspannend
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:04:50 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191975987
Hoi!

Kijk, er bestaan naaimachines met een laser guide.

pi_191976016
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:04 schreef Lienekien het volgende:
Hoi!

[ afbeelding ]
Dat is gewoon belachelijk handig! Maakt net werken zoveel meer te doen *O*
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:10:58 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191976073
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is gewoon belachelijk handig! Maakt net werken zoveel meer te doen *O*
Dat quilten is echt zo’n groot ding in de VS, dus dit is dan ook een Amerikaanse naaimachine.

Las ook al ergens dat je ook losse laserlampjes voor dit doel kunt kopen. :D

Ik heb trouwens net voor het eerst eens mijn knielift gebruikt op de naaimachine. Dat is ook gaaf! Je doet dan je been opzij tegen de stang en je persvoetje gaat omhoog. Als je je been weer terugdoet, gaat hij weer omlaag. Handig, want je hebt zo steeds twee handen vrij. Ook lastig, want je moet het echt niet per ongeluk doen als je naait.

pi_191976109
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat quilten is echt zo’n groot ding in de VS, dus dit is dan ook een Amerikaanse naaimachine.

Las ook al ergens dat je ook losse laserlampjes voor dit doel kunt kopen. :D

Ik heb trouwens net voor het eerst eens mijn knielift gebruikt op de naaimachine. Dat is ook gaaf! Je doet dan je been opzij tegen de stang en je persvoetje gaat omhoog. Als je je been weer terugdoet, gaat hij weer omlaag. Handig, want je hebt zo steeds twee handen vrij. Ook lastig, want je moet het echt niet per ongeluk doen als je naait.

[ afbeelding ]
Wow! Dat is inderdaad ook erg fijn!
Ik vind quilt in Nederland al enorm. Zelf heb ik wel allerlei leuke stofjes, maar die gaan in mijn artjournal
pi_191976142
De kinderen zijn thuis met milde klachten en krijgen nu thuisonderwijs. Best gezellig en ben er zelfs wel mee in mijn nopjes. Ook al is het om een rot reden.
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:22:39 #174
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191976233
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:04 schreef Lienekien het volgende:
Hoi!

[ afbeelding ]
Hoe briljant. :D

quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Sumppi het volgende:
De kinderen zijn thuis met milde klachten en krijgen nu thuisonderwijs. Best gezellig en ben er zelfs wel mee in mijn nopjes. Ook al is het om een rot reden.
Wel fijn dat het zo opgevangen kan worden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:24:53 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191976272
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Sumppi het volgende:
Moet je ze nu zelf aan het werk zetten?

Het is allemaal wat. Jullie merken het daar al meer dan hier, maar het zal niet zo lang meer duren.

We zouden met Pasen een hoop familie gaan zien (meesten niet uit het noorden), maar dat ben ik ernstig aan het heroverwegen. Maar ja, als je wil vermijden dat je je moeder met zwakke gezondheid besmet, dan is ook niet handig: ziekenhuis, openbaar vervoer. -O-
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:35:26 #176
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191976404
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:24 schreef Lienekien het volgende:
We zouden met Pasen een hoop familie gaan zien (meesten niet uit het noorden), maar dat ben ik ernstig aan het heroverwegen. Maar ja, als je wil vermijden dat je je moeder met zwakke gezondheid besmet, dan is ook niet handig: ziekenhuis, openbaar vervoer. -O-
Dat klinkt als een goeie om even uit te stellen inderdaad. :{ Nu kán het natuurlijk dat de boel een stuk meer onder controle is volgende maand (tenminste, Pasen is tweede weekend april toch?), maar de aarzeling vast even uitspreken klinkt verstandig. De kans op een mogelijke besmetting willen minimaliseren, is niet meer dan logisch. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:35:57 #177
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191976413
Vanochtend met migraine opgestaan...
Op de meest zonnige dag van de week....en ik wil alleen maar in het donker liggen. :'(
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:38:38 #178
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191976442
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:35 schreef Patapon het volgende:
Op de meest zonnige dag van de week....en ik wil alleen maar in het donker liggen. :'(
Ah crap, sterkte. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:44:12 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191976499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat klinkt als een goeie om even uit te stellen inderdaad. :{ Nu kán het natuurlijk dat de boel een stuk meer onder controle is volgende maand (tenminste, Pasen is tweede weekend april toch?), maar de aarzeling vast even uitspreken klinkt verstandig. De kans op een mogelijke besmetting willen minimaliseren, is niet meer dan logisch. :)
Iedereen zal het snappen, hoor, dat weet ik zeker. (En zo niet, dan maakt mij dat ook weinig uit.)
quote:
Beterschap!
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:35:50 #180
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191977310
Is ook zo. :Y

Ugh, ik had morgen een dag vrij staan ivm dat niet meer doorgaande festival, maar het is ineens zo hectisch op de zaak dat ik aan het overwegen ben om 'm maar te gaan werken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191979062
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moet je ze nu zelf aan het werk zetten?

Het is allemaal wat. Jullie merken het daar al meer dan hier, maar het zal niet zo lang meer duren.

Het is wel apart om te zien hoe mensen in verschillende delen van Nederland reageren. Waar ik een aantal dagen terug nog twijfelde over of iets kon doorgaan (familiebezoek, sport, school) is het nu een stellig 'nee, geen risico nemen voor onszelf of anderen'. Mijn soort-van-zus in Groningen gaat gewoon nog de stad in en denkt merkbaar nog lichter over zulke beslissingen.
pi_191979069
Beterschap, Patapon!
pi_191979583
quote:
Beterschap meid :*
pi_191979828
Hier krijg ik van school door wat ze kunnen doen. Welke spellingregels ze bijvoorbeeld mee bezig zijn. Ze hebben alletwee een account om zo ook online te kunnen oefenen. Maar ze gaan natuurlijk niet de hele dag achter een scherm.

We hebben vandaag ook getekend bij een verhaal (terwijl ik voorlas), verschillende dansen gedaan, zelf een verhaal bedacht en opgeschreven, sinaasappels geperst en uitgerekend hoeveel sinaasappels of halven we nodig hadden om een bepaald aantal glazen te vullen, een proefje dat gedaan was besproken, in de tuin gespeeld en strips gelezen. Straks nog klokhuis kijken oid. En dan morgen iets beter voorbereid aan de bak.

Als het langer gaat duren moeten we werkboeken ophalen op school.
pi_191980089
Ik verveeeeeeeeel me.... ik wil gaan haken (denk ik), alleen ik moet de koe afmaken en ik heb hele kleine knuffeltjes die ik af moet maken en ik weet niet wat leuker is nu... maar kleedknopen vind ik ook heel leuk en sokkenbreien en naaien ook...
pi_191980934
Beterschap Patapon
pi_191981571
Wat borduur je, Sarabi?

En CotS, wat is het geworden? Is kleedknopen lastig?

Ik wacht op de persconferentie.
pi_191981701
Deze

En ja ik zit ook te wachten
Hoop/verwacht sluiting scholen en voetbal overal
pi_191982287
Zit met verbazing te luisteren dat ze de scholen openhouden.
Ja de kinderen hebben geen last (worden daarom ook niet getest dus ze hebben geen idee hoeveel het er hebben) maar ze verspreiden het wel....
pi_191983042
Misschien dat ze dat nog voor Brabant aanpassen? Voor Brabant komen er mogelijk nog aanvullende maatregelen in de komende uren/ dagen. Denk dat ze Brabanders daar nu op voorbereiden door dat zo te benoemen.
pi_191984548
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef Sumppi het volgende:
Misschien dat ze dat nog voor Brabant aanpassen? Voor Brabant komen er mogelijk nog aanvullende maatregelen in de komende uren/ dagen. Denk dat ze Brabanders daar nu op voorbereiden door dat zo te benoemen.
Ja misschien :)
pi_191984748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Deze
[ afbeelding ]

En ja ik zit ook te wachten
Hoop/verwacht sluiting scholen en voetbal overal
Lief zeg O+

Ik borduur een konijn haas (duh) voor pasen. Zal even een afbeelding zoeken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sumppi op 12-03-2020 17:24:56 ]
  donderdag 12 maart 2020 @ 17:10:11 #193
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_191985027
Voetbal wordt overal al afgelast, las ik ergens. :) Scholen dicht buiten de grootste haarden is niet handig, want hoe regel je dan opvang, dus dat ze dát zo lang mogelijk uitstellen, snap ik wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_191985538
Hier vind ik het wel krom dat de scholen nog open zijn voor kinderen die thuis opgevangen kunnen worden (zijn er toch heel wat hier). Het hoofd van de PO raad Breda kwam aan het woord en ik denk dat ze wel snel over zullen gaan op het opvangen van de kinderen die thuis niet terecht kunnen, zodat de rest naar huis kan/ moet. Hier ook leerkrachten die ziek zijn bijvoorbeeld en de klassen half leeg.
pi_191985561
Krom omdat mijn man bijvoorbeeld thuis moet werken. Ik moest thuis blijven, omdat ik klachten had. Maar de kinderen moesten naar school.
pi_191986011
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 15:09 schreef Sumppi het volgende:
Wat borduur je, Sarabi?

En CotS, wat is het geworden? Is kleedknopen lastig?

Ik wacht op de persconferentie.
Nee, het is heel simpel en heel leuk om te doen
En om heel eerlijk te zijn werd het bed + boek
pi_191986227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:58 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Lief zeg O+

[ afbeelding ]
Zo super schattig O+ Ben er verliefd op
pi_191986540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:58 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Lief zeg O+

[ afbeelding ]
Die is leuk O+
pi_191986569
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, het is heel simpel en heel leuk om te doen
En om heel eerlijk te zijn werd het bed + boek
Mijn moeder heeft vroeger een groot kleed voor bij mijn bed gemaakt. O+ Het lijkt me erg leuk om te doen, maar tegelijk heb ik al veel hobby's waar ik te weinig tijd voor heb.

De haas was ik vorig jaar al aan begonnen en na tweede paasdag heb ik het maar weggelegd. Dit jaar krijg ik het wel af. Zo gaat het ook altijd met Kerst, truien voor de winter, enz. In de winter krijg ik zin om daar dan aan te werken, maar dan komt het niet af. Eigenlijk zou ik in de zomer voor de winter moeten maken en andersom. Maar dan heb ik er geen zin in.
pi_191986599
Het is een patroon van Satsuma. O+
pi_191988052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:09 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft vroeger een groot kleed voor bij mijn bed gemaakt. O+ Het lijkt me erg leuk om te doen, maar tegelijk heb ik al veel hobby's waar ik te weinig tijd voor heb.

De haas was ik vorig jaar al aan begonnen en na tweede paasdag heb ik het maar weggelegd. Dit jaar krijg ik het wel af. Zo gaat het ook altijd met Kerst, truien voor de winter, enz. In de winter krijg ik zin om daar dan aan te werken, maar dan komt het niet af. Eigenlijk zou ik in de zomer voor de winter moeten maken en andersom. Maar dan heb ik er geen zin in.
Dat teveel hobby's ken ik idd...stiekem ook wel erg fijn (maar goed, ik heb zeeën van tijd). Borduren bijv. is wel leuker, dus gewoon lekker daarbij houden ;)

Dat ken ik van kerstknutsels en nu schuif ik het voor me uit omdat het nog lang geen kerst is
pi_191988073
Ik haak teveel. Vanaf morgen even de regel uitproberen dat ik overdag niet haak (wederom bevalt het niet, dan doe ik het niet)
pi_191988231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik haak teveel. Vanaf morgen even de regel uitproberen dat ik overdag niet haak (wederom bevalt het niet, dan doe ik het niet)
Kan je niet gewoon per dag bekijken wat je wil doen? Of is dat te simpel gedacht.
pi_191988428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon per dag bekijken wat je wil doen? Of is dat te simpel gedacht.
Dat doe ik ook wel. Ik maak een dagplan, alleen ik doe lang niet alles op erop staat. Realistisch plannen vind ik echt extreem moeilijk, hangt er helemaal vanaf hoe ik mijn bed uitgerold komt namelijk. En als het een slechte dag is eindig ik hakende. Dus ik leg voor morgen gewoon andere dingen klaar, staat op de planning en eens zien hoe dat gaat
pi_191988436
Maar goed, ik kijk wel even (en zoals ik zei, wil het niet, dan niet)
  vrijdag 13 maart 2020 @ 09:08:41 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191998914
Goedemorgen.

Gisteren besloten dat ik een paar dagen niet op bezoek ga bij mijn moeder. Er hingen gistermiddag ineens grote biljetten overal in het ziekenhuis dat je niet op bezoek moet komen als je hoest. En de landelijke richtlijn m.b.t. bezoeken van ouderen en zwakkeren. Nou denk ik dus dat ik nu gewoon het virus heb waardoor mijn moeder haar gezondheid zo achteruitging (geen corona), maar zeker weten doe ik dat niet.

Mijn man gaat in ieder geval nog wel. Wat mijn broer en schoonzus gaan doen, weet ik nog niet.

Van de apotheek mag ik gelukkig wel langskomen zolang ik geen koorts heb, dus dan is straks die voorraad ook weer aangevuld.

Ik denk dat ik straks alles van de Bernina naaimachines weet. :+
  vrijdag 13 maart 2020 @ 09:34:20 #207
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191999254
Ik heb nog lichte migraine dus ik had sowieso niet naar werk gegaan, maar wij mogen niet naar kantoor en moeten thuiswerken. Ook als je niet ziek bent.
pi_191999379
Ik merk wel dat ik last krijg van paniek omtrent corona. Gelukkig is mijn beste vriendin internist, dus zij weet nog wel een beetje in toom te houden. Alleen de schizo gaat wel los.

Maar leukere dingen :) Vandaag weer lekker een lummeldagje. Niks moet en alles mag.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 11:39:22 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192001404
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik merk wel dat ik last krijg van paniek omtrent corona. Gelukkig is mijn beste vriendin internist, dus zij weet nog wel een beetje in toom te houden. Alleen de schizo gaat wel los.

Maar leukere dingen :) Vandaag weer lekker een lummeldagje. Niks moet en alles mag.
Voor je gemoedsrust kun je wat extra boodschappen halen. Thuis zit je volgens mij het beste.

Ik ben na de apotheek ook nog even langs de supermarkt gegaan. Daar was het heel rustig en alles was in ruime voorraad aanwezig.

En ik doe de was. :)
pi_192001585
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor je gemoedsrust kun je wat extra boodschappen halen. Thuis zit je volgens mij het beste.

Ik ben na de apotheek ook nog even langs de supermarkt gegaan. Daar was het heel rustig en alles was in ruime voorraad aanwezig.

En ik doe de was. :)
Ik heb gelukkig genoeg in huis (en ook echt geen ruimte voor meer, vriezer vol, kasten vol) dus dat komt wel goed. Voor mezelf ben ik absoluut niet bang, maar wel voor alle mensen om me heen waarvan ik houd en bang ben dat zij ziek worden en sterven...

De supermarkt bij mij is ook nog goed gevuld, dus dat is heel erg fijn :)

De was is altijd belangrijk (apotheek en boodschappen ook). Klinkt als een zinvolle ochtend :) Ga je ook nog iets ter ontspanning doen?
  vrijdag 13 maart 2020 @ 12:05:29 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192001872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig genoeg in huis (en ook echt geen ruimte voor meer, vriezer vol, kasten vol) dus dat komt wel goed. Voor mezelf ben ik absoluut niet bang, maar wel voor alle mensen om me heen waarvan ik houd en bang ben dat zij ziek worden en sterven...

De supermarkt bij mij is ook nog goed gevuld, dus dat is heel erg fijn :)

De was is altijd belangrijk (apotheek en boodschappen ook). Klinkt als een zinvolle ochtend :) Ga je ook nog iets ter ontspanning doen?
Het is niet uitgesloten, maar de kans is waarschijnlijk toch niet erg groot. Er veel bij stilstaan en jezelf verdrietig maken helpt sowieso niet, al kun je dat misschien niet helemaal tegenhouden.

Ik ga misschien straks nog een keertje een eindje lopen. En verder werken aan wat ik aan het maken ben voor mijn moeder. :)
  vrijdag 13 maart 2020 @ 12:31:13 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_192002330
Zo, thuiswerkdagje is weer bijna om. Rustige dag gelukkig, dus om 13 uur gooi ik de laptop weer dicht. :)

Ook wel eens lekker, nu zit ik nog in m'n poezenonesie. *)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_192003133
Nu wil ik ook een poezenonsie om deze dagen in door te komen. :D

Ik ben jarig vandaag. De kinderen knutselen nu een cadeautje voor me. O+
  vrijdag 13 maart 2020 @ 13:15:57 #214
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_192003181
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:13 schreef Sumppi het volgende:
Hij is stiekem een beetje te warm. _O- Volledig fleece. O+

En gefeliciteerd!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 13 maart 2020 @ 13:18:44 #215
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192003239
Ah...eindelijk gaat de hoofdpijn zakken....zo nog ff dutten.

Die poezenonsie klinkt zalig!

Gefeliciteerd Sumppi *O*
  vrijdag 13 maart 2020 @ 13:21:19 #216
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_192003297
Het enige nadeel is de staart, die moet ik altijd even goedleggen als ik ga zitten. :+

Fijn dat de hoofdpijn aan het zakken is!

En een voordeel aan plots compleet lege weekenden: heel veel tijd voor knutsels en gamen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 13 maart 2020 @ 13:27:09 #217
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192003422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige nadeel is de staart, die moet ik altijd even goedleggen als ik ga zitten.

Fijn dat de hoofdpijn aan het zakken is!

En een voordeel aan plots compleet lege weekenden: heel veel tijd voor knutsels en gamen. *O*
Je staart goed leggen, een echt poezenprobleem. _O-
  vrijdag 13 maart 2020 @ 13:30:23 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_192003495
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:27 schreef Patapon het volgende:

[..]

Je staart goed leggen, een echt poezenprobleem. _O-
Inclusief een kerel die aan m'n staart zit. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 13 maart 2020 @ 13:35:55 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192003622
Feli, Sump! *O* *O* *O*
pi_192005527
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:13 schreef Sumppi het volgende:

Ik ben jarig vandaag. De kinderen knutselen nu een cadeautje voor me. O+
Gefeliciteerd meid :* ! Maak er een mooi jaar van *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 12:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is niet uitgesloten, maar de kans is waarschijnlijk toch niet erg groot. Er veel bij stilstaan en jezelf verdrietig maken helpt sowieso niet, al kun je dat misschien niet helemaal tegenhouden.

Ik ga misschien straks nog een keertje een eindje lopen. En verder werken aan wat ik aan het maken ben voor mijn moeder. :)
Het is vooral even accepteren dat ik doordraaf en weten hoe ik op mijn rem kan stampen

Is alles gelukt wat je wilde? Het wandelen en maken? (sorry voor de late reactie, deed een slaapje)
  vrijdag 13 maart 2020 @ 15:01:57 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192005594
Nee, ik ben aan de derde was bezig. Toch wel een achterstandje weg te werken.

Ik wil ook wel even slapen. :Z
pi_192005641
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:01 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik ben aan de derde was bezig. Toch wel een achterstandje weg te werken.

Ik wil ook wel even slapen. :Z
Ow :{

Ze zijn hiernaast de bol aan het verbouwen, zat een winkel is en nu niet meer. Ik viel telkens in en uit slaap door de herrie. Is het zo'n takkenherrie dat het mijn wekker overstemde en heb me dus verslapen
  vrijdag 13 maart 2020 @ 17:00:02 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192008327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow :{

Ze zijn hiernaast de bol aan het verbouwen, zat een winkel is en nu niet meer. Ik viel telkens in en uit slaap door de herrie. Is het zo'n takkenherrie dat het mijn wekker overstemde en heb me dus verslapen
Dan is het maar weer goed dat het weekend is. Dan gaan ze hopelijk niet door?
pi_192008831
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan is het maar weer goed dat het weekend is. Dan gaan ze hopelijk niet door?
Ze zijn heel random met tijden. De ene dag beginnen ze om zes uur in de ochtend en het andere moment in de middag. En dan ineens een paar dagen niet. Geen touw aan vast te knopen. Ik zal het meemaken
pi_192009199
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Inclusief een kerel die aan m'n staart zit. }:|

Bedankt voor de felicitaties.
pi_192009635
Mijn man is op weg naar het winkelcentrum om een taart op te halen. Ik ben benieuwd hoe het hier is in de supermarkt. Gister nog niks aan de hand, gelukkig. Als er nog maar diepvriespizza ligt, want dat kies ik als verjaardagseten vanavond :') (geen zin om zelf pizza te maken en we zijn laat met eten vanavond).

De supermarkt is geplunderd. 8)7 Wel zijn er nog diepvriespizza's. *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door Sumppi op 13-03-2020 18:05:31 ]
pi_192011322
Gefeliciteerd met je verjaardag @Sumppi *O* *O* *O*
Hier vanmiddag ook de weekboodschappen gehaald en toen was de supermarkt ook al aardig geplunderd. Echt mensen die met meerdere karren liepen vol met pakken wc-papier enzo :')
Heel veel houdbare dingen zoals rijst, blikgroenten en diepvriesgroenten waren al op.
Ik heb wel een beetje extra eten gehaald omdat ik totaal geen voorraad heb zoals ik pas zei. Dus mocht ik nu zelf ziek worden, heb ik gewoon wat makkelijke dingen te eten zoals soep uit blik. Maar dan heb ik dus gewoon 2 blikken gekocht, niet meteen 10 ofzo :')
Verder de was en de afwas gedaan en de badkamer schoongemaakt, dus ook wel lekker bezig geweest ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 13-03-2020 21:17:14 ]
pi_192012210
Ik had natuurlijk een paar weken geleden al een voorraadje aangelegd. Twijfel alleen of ik komende week gewoon boodschappen ga doen, in principe niets nodig maar misschien wel handig om die voorraad nog niet aan te spreken.
pi_192012891
Hier stroomt mijn hoofd over van het gedoe rondom Corona...
pi_192012939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is ook niet zo gek. Kan je extra bij hulpverleners terecht?
pi_192012988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo gek. Kan je extra bij hulpverleners terecht?
Jawel. Deze week twee keer geweest en ik mag altijd bellen of appen.
Afleiding, medicatie en accepteren
pi_192013061
Nu de voice kids opgezet, haakwerkje erbij, afleiding is goed
  vrijdag 13 maart 2020 @ 20:47:47 #233
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_192013485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_192013679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu de voice kids opgezet, haakwerkje erbij, afleiding is goed
pi_192014217
Thnx meiden :*

Ik heb de voice afgezet. Niet iets voor mij. En Cheer op Netflix aangeslingerd.

Stuk haakwerk uitgehaald en nu weer verder

Oh en een pilletje, dat werkt ook
pi_192019703
Goedemorgen iedereen!

Vroeg naar bed gegaan en vroeg weer wakker, maar heerlijk geslapen.
Vandaag niks speciaal op de planning. Gewoon de dingen die ik altijd graag doe :) Sowieso even een stuk verder komen met mijn Persian Tiles deken en natuurlijk mijn boekjes bijwerken... en verder wel even zien
pi_192019727
Goedemorgen :W

Vroeg op om de bbq aan te steken
pi_192019744
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 06:42 schreef Sarabi het volgende:

Vroeg op om de bbq aan te steken
BBQ voor ontbijt?
pi_192019769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 06:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

BBQ voor ontbijt?
Nee stuk vlees moet er zo'n 12u op :)
pi_192019819
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 06:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

^O^
pi_192020007
Vloek der vloeken. Ik ben bezig met een kraamcadeautje te borduren. Blijk ik mijn stof met permanente textielstift, ipv de wateroplosbare... Beide zijn wit, beide hebben dezelfde vorm dop. Alleen de een komt uit Duitsland en de andere uit China. Nieuwe stof voorbereid en oude weggegooid... was al op een kwart... Morgen maar een nieuwe start
pi_192020881
Oh dat is balen CotS.
Maak je dan zelf een tekening op de stof waar je overheen borduurt?

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 06:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:9 :Y)

Wij vieren vandaag alleen met het gezin de verjaardag van onze peuter. Familie en vrienden hebben cadeautjes en vooral heel veel kaartjes opgestuurd. O+
pi_192021920
Gefeliciteerd met de peuter @Sumppi (lekker dicht op elkaar jarig dus jullie) en veel plezier vandaag! Lief van de familie dat ze dat allemaal opgestuurd hebben O+

Ik sliep pas laat, maar daarna wel goed geslapen. En verder zie ik wel wat vandaag me brengt. Vanavond iig de finale van WIDM *O*
En nu er toch geen publiek bij is hopelijk meer beelden van mol-acties. Want die zijn er andere jaren veel te weinig vind ik door al dat geklets met het publiek over hun verdenkingen wat mij totaal niet boeit :@
pi_192023015
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Oh dat is balen CotS.
Maak je dan zelf een tekening op de stof waar je overheen borduurt?
[..]

:9 :Y)

Wij vieren vandaag alleen met het gezin de verjaardag van onze peuter. Familie en vrienden hebben cadeautjes en vooral heel veel kaartjes opgestuurd. O+
Gefeliciteerd! Beter nu kleuter of peuter nog peuter?
Lief dat er zoveel opgestuurd is O+

Ik teken altijd een raster van tien bij tien hokjes op mijn doek. En die was ik eruit als alles klaar is...
  zaterdag 14 maart 2020 @ 11:45:25 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192023088
Feli voor de jarige! *O*
pi_192023216
Gefeliciteerd met de peuter Sumppi *O*
pi_192024231
Dankjewel. Ze is nog altijd een peuter. O+

Mijn vriendin is echt te gek. Hing cadeautjes aan de deur, belde aan en heeft met haar dochter vanuit de auto heel hard voor peuter gezongen. :D
pi_192024457
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 12:47 schreef Sumppi het volgende:

Mijn vriendin is echt te gek. Hing cadeautjes aan de deur, belde aan en heeft met haar dochter vanuit de auto heel hard voor peuter gezongen. :D
Ooooh wat lief en leuk O+
  zaterdag 14 maart 2020 @ 13:06:21 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192024566
quote:

O+
pi_192026591
Het nieuwe toppunt van ontspannen gevonden: Audioboek aan en lekker knutselen. Vergeet de tijd gewoon, zo heerlijk
  zaterdag 14 maart 2020 @ 14:51:45 #251
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_192026621
quote:

:D O+

Gefeliciteerd met peuter! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_192029029
Lekker aan het tutten geweest. Scrubben, maskertje... zo een warme douche... maar een maskertje dat wit is, vind ik toch wel een teleurstelling... ze horen vrolijke kleuren te hebben
pi_192032138
De pulled pork was heerlijk :9

Nu nog even borduren en dan vanavond WIDM *O*
pi_192032461
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 19:26 schreef Sarabi het volgende:

Fijn van beide! Geniet ervan

Ik kijk nu doctor Foster op Netflix
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:12:23 #255
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192033160
Pfoe, net weer een naproxen ingenomen want het is weer heftig...

Ondertussen midsommar kijken. Vage shit....
pi_192033557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:12 schreef Patapon het volgende:

Sterkte meid

Hier over gegaan op Harry Potter
pi_192037271
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:12 schreef Patapon het volgende:

Die heb ik gisteren met mijn ouders gezien :D lekker vreemd inderdaad
pi_192037487
Die film in de bios gezien. Genieten! Zeker hoe die vrouwen meegingen in alle ... geluiden
pi_192042630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 19:26 schreef Sarabi het volgende:

Was de uitkomst van WIDM een verrassing?

Hoe gaat het hier vandaag?

Ik ga vandaag een bak vullen met handwerkspullen die ik niet in een verhuisdoos wil. Dat wordt vast lastig kiezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 15-03-2020 08:43:02 ]
pi_192043421
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 08:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Was de uitkomst van WIDM een verrassing?

Hoe gaat het hier vandaag?

Ik ga vandaag een bak vullen met handwerkspullen die ik niet in een verhuisdoos wil. Dat wordt vast lastig kiezen.
Niet echt een verrassing maar had wel iets anders gehoopt :) vanavond weer de Vlaamse Mol kijken O+

Hier voor mij de laatste vakantiedag (man is alweer terug vanwege werk).
pi_192044988
Ik ben zo'n muts die nooit finales kijkt omdat ik het dan niet meer interessant vind. De uitkomst is iig geen verrassing voor me :) maar toch een heel leuk seizoen.

Vanavond ga ik waarschijnlijk verder met HP. Ik ben zo blij dat die op Primevideo staan, dat wist ik niet, tot gisteren.

Nu moet ik alleen nog even wat verzinnen om netjes binnen de lijntjes te blijven kleuren, maar dat is wel lastig
  zondag 15 maart 2020 @ 11:25:22 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192045085
Nog steeds huisarrest. Ik hoest me suf, vooral ‘s nachts, maar verder geen klachten.

Alle tijd nu voor creatief zijn, wel raar.
pi_192045109
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Nog steeds huisarrest. Ik hoest me suf, vooral ‘s nachts, maar verder geen klachten.

Beterschap meid :* Goed uitzieken jij :*

Kom je ook aan crea toe?
pi_192046036
quote:

Beterschap
Heb je mensen die kunnen helpen met de boodschappen?
  zondag 15 maart 2020 @ 12:48:09 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192046615
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Beterschap meid :* Goed uitzieken jij :*

Kom je ook aan crea toe?
Ja, veel naaimachinetijd.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 12:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beterschap
Heb je mensen die kunnen helpen met de boodschappen?
Mijn man heeft nog geen klachten. En donderdag hebben we alvast de weekboodschappen gehaald, dus genoeg in huis.
  zondag 15 maart 2020 @ 13:15:19 #266
370431 drakin
vurig typje
pi_192047100
quote:

huisarrest? :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 15 maart 2020 @ 13:18:45 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192047181
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:15 schreef drakin het volgende:

[..]

huisarrest? :o
Ja, zo noem ik het maar. Ik hoest. Dus ik kan niet op ziekenbezoek bij mijn moeder in het ziekenhuis. En dan blijf ik ook gewoon maar binnen.
  zondag 15 maart 2020 @ 13:21:21 #268
370431 drakin
vurig typje
pi_192047243
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, zo noem ik het maar. Ik hoest. Dus ik kan niet op ziekenbezoek bij mijn moeder in het ziekenhuis. En dan blijf ik ook gewoon maar binnen.
Net begonnen met hoesten en/of in aanraking geweest met besmet persoon?

Anders is de kans wel heel klein op dat rotvirus, maar wel heel verstandig van je om even binnen te blijven.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 15 maart 2020 @ 13:24:20 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192047296
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:21 schreef drakin het volgende:

[..]

Anders is de kans wel heel klein op dat rotvirus, maar wel heel verstandig van je om even binnen te blijven.
Niet in aanraking geweest voor zover ik weet, maar dus wel veel in het ziekenhuis geweest. Daar is overigens nog geen geval gemeld.

Ik vermoed dat ik het verkoudheidsvirus heb dat mijn moeder had (ze heeft een hartkwaal, is 80+ en dan kan een verkoudheidsvirus dus al gevaarlijk zijn) maar dat weet ik niet zeker en ik val niet in een categorie die getest wordt. Dus het is het zekere voor het onzekere nemen.
  zondag 15 maart 2020 @ 13:29:54 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_192047395
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet in aanraking geweest voor zover ik weet, maar dus wel veel in het ziekenhuis geweest. Daar is overigens nog geen geval gemeld.

Ik vermoed dat ik het verkoudheidsvirus heb dat mijn moeder had (ze heeft een hartkwaal, is 80+ en dan kan een verkoudheidsvirus dus al gevaarlijk zijn) maar dat weet ik niet zeker en ik val niet in een categorie die getest wordt. Dus het is het zekere voor het onzekere nemen.
Je bent dus superverstandig ^O^

Hier heb ik veel afzeggende klanten waarvan 1 zeker weten met besmet persoon in aanraking is geweest. En mensen die nu beginnen met klachten of die gewoon even alles voor de zekerheid vermijden.

Hartstikke verstandig want ik wil het ook niet, maar even zonder inkomen zitten is ook weer niet fijn.
pi_192047406
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:21 schreef drakin het volgende:

[..]

Hoe zo is de kans heel klein?
Met geluk zitten we pas op 5000 besmettingen, met pech ver over de 10000

Ziekenhuizen moeten hier al kiezen we er beademd wordt en wie pech heeft.
  zondag 15 maart 2020 @ 13:33:46 #272
370431 drakin
vurig typje
pi_192047454
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe zo is de kans heel klein?
Met geluk zitten we pas op 5000 besmettingen, met pech ver over de 10000

Ziekenhuizen moeten hier al kiezen we er beademd wordt en wie pech heeft.
Op 17 miljoen inwoners is 5000 niet heel veel, de kans is groter dat mensen een gewone verkoudheid hebben dan dat ze Corona hebben.

Maar het is sowieso verstandig om ook bij een verkoudheid dit niet te gaan verspreiden omdat je het niet zeker kan weten.
  zondag 15 maart 2020 @ 13:34:52 #273
370431 drakin
vurig typje
pi_192047474
Maar mensen die nu naar de kroeg gaan echt serieus dat?

Jongeren die het niks kan schelen en gewoon naar vrienden gaan :(
pi_192048638
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef drakin het volgende:
Maar mensen die nu naar de kroeg gaan echt serieus dat?

Jongeren die het niks kan schelen en gewoon naar vrienden gaan :(
Mijn vrienden vinden het raar dat ik alle afspraken, clubjes en dingen gecanceld heb. Gooien ze allemaal op de schizofrenie. Alleen ik wil echt niet ziek worden of anderen ziek maken
pi_192048646
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, veel naaimachinetijd.
[..]

Mijn man heeft nog geen klachten. En donderdag hebben we alvast de weekboodschappen gehaald, dus genoeg in huis.
Dus dat arrest is geen straf ;) Geniet van je tijd meid
  zondag 15 maart 2020 @ 14:51:28 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192049140
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mijn vrienden vinden het raar dat ik alle afspraken, clubjes en dingen gecanceld heb. Gooien ze allemaal op de schizofrenie. Alleen ik wil echt niet ziek worden of anderen ziek maken
Nou, dat vind ik echt onzin. Ik vind het meer een teken dat je vrienden kennelijk nog wat te veel in hun ‘we zijn jong en ons gebeurt niks’-bubbel zitten.

Jouw gezondheid is ook kwetsbaar.
pi_192049388
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik echt onzin. Ik vind het meer een teken dat je vrienden kennelijk nog wat te veel in hun ‘we zijn jong en ons gebeurt niks’-bubbel zitten.

Klopt wel... Ik merk de kwetsbaarheid mentaal enorm nu. Maar goed, ik heb mijn trucjes om mezelf rustig en bezig te houden. Dus het gaat goed :) morgen even bellen met behandelaar om te kijken hoe ik mezelf zo goed mogelijk op de rit weet te houden.

Even een roddel delen hoor:

SPOILER
pi_192049685
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er liggen al meerder jonge mensen op de IC die hiervoor kerngezond waren.
pi_192049778
CotS, ik vind je ook heel verstandig. Daar is het misschien nog een beetje ver van het bed, dat je vrienden zo reageren. Ik merk wel een verschil in houding ook tussen mijn vrienden hier en in het Noorden.
  zondag 15 maart 2020 @ 15:28:41 #280
370431 drakin
vurig typje
pi_192049862
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En dat noemen zich "vrienden" Lekker zeg van die egoīstische mensen.

Jij duidelijk niet, hartstikke wijs ben je! ^O^
pi_192050147
Tja... ik wil gewoon het risico niet lopen, en ook niet het risico dat ik anderen ziek maak. En ondertussen verzin ik wel dingen om mezelf bezig te houden. Gelukkig heb ik een miljoen hobby's ;)
liever te voorzichtig (en ze bedoelen het goed hoor, maar niet alles wat ik doe/beslis is een symptoom ;))
pi_192050674
Groot gelijk hoor dat je voorzichtig bent.
Ik zou vandaag ook een verjaardag hebben en met het ov moeten reizen, maar ik heb ook afgezegd.
En dat terwijl ik het echt onwijs moeilijk vind nu om alleen thuis te zijn en normaal echt alles aangrijp om maar niet thuis te hoeven zijn. Maar het gaat gelukkig sinds vrijdag al wel goed nu ^O^
pi_192051632
Net een rondje gewandeld, zitten er weer keiveel mensen op het terras :X

Nou gelukkig morgen de scholen dicht en horeca op slot.
pi_192053846
Ik snap dat echt niet hoor dat mensen dat doen :X
Alles dicht tot en met 6 april zelfs, nog een week langer dan eerst. Ben heel benieuwd, ontwikkelingen gaan nu wel echt snel.
pi_192053910
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor dat mensen dat doen :X
Alles dicht tot en met 6 april zelfs, nog een week langer dan eerst. Ben heel benieuwd, ontwikkelingen gaan nu wel echt snel.
Ja, ik vond de mensheid altijd al behoorlijk dom maar kennelijk onderschatte ik het.
pi_192055869
Gelukkig brouwen jullie zelf bier. ;)

Hestia, gelukkig gaat het goed met je. Heb je een plan voor de komende tijd thuis?
pi_192056021
Ik hoest nog wat, ben wat kortademig en heb af en toe een pijnlijke steek in mijn borst (dat is nieuw).

De oudste van de kinderen was al wat aan het hoesten en nu beginnen de meiden ook. -O-

Wel de hele dag in kunnen pakken vandaag. Ik maakte me wat zorgen om de overdracht, maar in geval van calamiteiten is er een regeling dat het toch kan zonder contact. Komt vast goed dan. >:O
pi_192056077
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:39 schreef Sumppi het volgende:
Gelukkig brouwen jullie zelf bier. ;)

Drank komen we idd niet te kort :+

Morgen wel poging doen tot weekboodschappen, nog geen zin in.
pi_192056087
Beterschap Sumppi!
pi_192058454
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:46 schreef Sumppi het volgende:
Ik hoest nog wat, ben wat kortademig en heb af en toe een pijnlijke steek in mijn borst (dat is nieuw).

De oudste van de kinderen was al wat aan het hoesten en nu beginnen de meiden ook. -O-

Wel de hele dag in kunnen pakken vandaag. Ik maakte me wat zorgen om de overdracht, maar in geval van calamiteiten is er een regeling dat het toch kan zonder contact. Komt vast goed dan. >:O
Vervelend dat jullie ziek zijn! Heel veel sterkte en beterschap
pi_192058491
Poeh, net een dikke paniekaanval gehad. Helemaal van de kaart door de coronastress. Ik heb nu wel een plan van aanpak om mezelf rustig te houden
  zondag 15 maart 2020 @ 22:39:46 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192059967
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh, net een dikke paniekaanval gehad. Helemaal van de kaart door de coronastress. Ik heb nu wel een plan van aanpak om mezelf rustig te houden
:{ :*
pi_192060034
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:{ :*
Morgen even hulpverlening bellen en mijn beste vriendin heeft me onder de douche gestuurd en daarna gezegd dat ik Harry Potter-films moest kijken en dat hielp. Nu voor mezelf een kort paniekplan gemaakt met concrete stappen. Morgen hulpverlening. komt goed

pi_192060321
HP kijken en HP haakwerk, lieve CotS. :*

En dan slepen we elkaar er allemaal doorheen. Mét handwerk, Netflix, dekentjes op de bank en een goede pot thee.
pi_192060519
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:39 schreef Sumppi het volgende:

Hestia, gelukkig gaat het goed met je. Heb je een plan voor de komende tijd thuis?
Nee nog niet en hier ook de hele avond al dikke paniek nu toch. Al mn therapieën zijn gecanceld ook en dat kan ook niet echt telefonisch ofzo. Maar morgen wel even hulpverlening bellen. En ik moet het echt dag voor dag gaan bekijken en niet denken aan die minimaal 3 weken want dat levert echt teveel paniek en angst op.
En dan ook nog maar hopen dat ik het zelf niet krijg met mn diabetes ook.

Beterschap jullie :*
pi_192060892
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:53 schreef Sumppi het volgende:
HP kijken en HP haakwerk, lieve CotS. :*

En dan slepen we elkaar er allemaal doorheen. Mét handwerk, Netflix, dekentjes op de bank en een goede pot thee.
Knuffel! Dat inderdaad :)
pi_192060898

[ Bericht 100% gewijzigd door ChildoftheStars op 15-03-2020 23:19:59 ]
  zondag 15 maart 2020 @ 23:25:10 #298
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_192061021
Sterkte meiden. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 16 maart 2020 @ 00:15:26 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192061951
Ja, sterkte.
pi_192061994
Dank jullie. Komt hier wel goed :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')